Vraag of iemand mij kan helpen met het installeren van mijn kweeklamp

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tommeke87
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Jun 2014
    • 12

    #16
    Re: Vraag of iemand mij kan helpen met het installeren van mijn kweeklamp

    odyssee, heel erg bedankt voor deze informatie. Hier kan ik wat mee.

    Comment

    • bbrico5
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Jul 2014
      • 4

      #17
      Re: Vraag of iemand mij kan helpen met het installeren van mijn kweeklamp

      Je hebt waarschijnlijk de lamp niet goed aangedraaid. Deze gaat het laatste stukje en beetje stroef en moet je dus flink doordraaien..

      Comment

      • Smoking Fifi
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2009
        • 1362

        #18
        Re: Vraag of iemand mij kan helpen met het installeren van mijn kweeklamp

        Dat zijn kabels van 1.5mm, je hebt er nodig van 2.5mm. Op de foto kan ik het niet zien maar je lamp zit toch op de goeie kant aangesloten. Dat tikken klinkt alvast niet ok.. Volgende maal best gewoon in de shop vragen om de kabels al aan te sluiten of duidelijke uitleg vragenPS: als die maar eventjes verkeerd aangesloten is is de kans groot dat die starter/ballast kapot is (kortgesloten)
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment

        Bezig...