Wedstrijd tegen wietforum

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kwasimodo
    Grower
    Nieuw Lid
    • Jul 2014
    • 688

    #31
    Re: Wedstrijd tegen wietforum

    Dat klopt inderdaad.
    Maar ik vind wel dat Doede de Jong in sommige reacties wel onheus werd bejegend.
    Er klonk zelfs leedvermaak in door.
    Er werd weliswaar ingegrepen met wat bans hier en daar, maar een wat daadkrachtiger optreden van de mods zou ik meer op zijn plaats hebben gevonden.
    Trouwens, die zandloper voor de crowd funding voor Doede geeft aan hoe weinig solidariteit er is.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

    Comment

    • Wietefras
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2013
      • 4374

      #32
      Re: Wedstrijd tegen wietforum

      Die Doede krijgt hier ook niet veel bijval dacht ik.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment

      • Kwasimodo
        Grower
        Nieuw Lid
        • Jul 2014
        • 688

        #33
        Re: Wedstrijd tegen wietforum

        Ik ben de naam nog niet tegengekomen.
        Maar ik maak me geen illusies hoor: het gemiddelde empathie niveau van beide forums zal wel ongeveer gelijk zijn.

        Het enige verschil is -althans naar mijn oordeel- dat op het Wietforum vooruitstrevende kwekers wat beter vertegenwoordigd zijn dan op dit forum.
        Maar dat komt wellicht door de schaalgrootte, waarop sommigen hun "hobby" uitoefenen.

        Een verslag van een geavanceerde opstelling met twee of vier lampen van 1000 watt (of soms nog meer) heeft mijn interesse omdat ik als kleinschalige kweker daar mijn voordeel mee kan doen.
        Op dit forum kom je dit soort verslagen niet tegen: dus qua kennis overstijgt het Wietforum het niveau van dit forum.
        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

        Comment

        • grinderke
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2014
          • 974

          #34
          Re: Wedstrijd tegen wietforum

          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
          sloebers die alles in hun zak steken, en een paar semi-criminelen van WF, minderjarige kinderen,
          Succes.
          Ja daar deel ik je mening

          Dus beter toch maar geen wedstrijdje
          Allesins is me duidelijk geworden dat wf niets voor mij is

          Kwasimodo geen idee wat je bazelt
          Je darmen uitschoppen , hoofd afknippen huis opblazen :what:
          Op wiki staat dat de kans op paranoia miniem groter word na wiet maar jij hebt dan toch wel wat te veel gerookt

          Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk
          Last edited by grinderke; 7 October 2014, 17:03.

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #35
            Re: Wedstrijd tegen wietforum

            Topic hierbij gesloten.

            Comment

            • Jointjedraaien
              Admin
              Admin
              • Oct 2007
              • 4362

              #36
              Re: Wedstrijd tegen wietforum

              Toch nog ff mijn 2 cents toevoegen. Ik zie het nut er ook niet van in. In plaats van een wedstrijd zie ik meer in een meeting op 4/20 of een andere demonstratie.
              Ik kijk liever naar een gezamenlijk belang dan een contest om je bewijslust te bevredigen.

              We hebben tenslotte een "common enemy"

              266px-Ivo-opstelten-portret.jpg

              Voel je vrij om iets te organiseren, maar verwacht er niet te veel van. Het is al lastig om een degelijke opkomst voor een JD meeting te krijgen, laat staan voor 2 verschillende fora.
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              Bezig...