Het is super dat er weer tournaments te spelen zijn, wel jammer dat er geen tetris tournament bijzit. Mss een idee voor de volgende keer.
Nieuwe tournaments
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
Zal ik eerst eens aanmaken kanonierke, speciaal voor kanonierke http://jointjedraaien.nl/wietforum/a...tourney&tid=37.
Grtz -
-
6 Tournaments waiting for players
Keuze genoeg men dunkt.
GrtzComment
-
Dat is super vriendelijk van je Westport, ik was wel te laat om me in te schrijven. Volgende keer beter. Toch Merci!GreetzComment
-
Staan terug nieuwe tornooien!
GrtzComment
-
Re: Nieuwe tournaments
medespelers gezocht voor de tornooien http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...iewtournaments.
GrtzComment






Comment