Autoflowers planten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • OGPeter
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Feb 2015
    • 2

    #1

    Techniek Autoflowers planten

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,

    Ik ben een beginnende wietkweker en wil graag weten of ik binnenkort (1 week) al kan beginnen met mij AF. In de kas wil ik ze zetten kas van 40 bij 40 bij 3/4h
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #2
    Re: Autoflowers planten

    Neen, te weinig lichturen en te koud.
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • De Witte
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2013
      • 2133

      #3
      Re: Autoflowers planten

      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment

      • grinderke
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2014
        • 974

        #4
        Re: Autoflowers planten

        Wachten tot mei, en als je echt niet kan wachten april maar dat raad ik je niet aan

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Re: Autoflowers planten

          Ik vraag mij af hoeveel MB er hier verbruikt wordt door nieuwe users die continue dezelfde basic vragen stellen zonder eerst effe zelf te zoeken of logisch na te denken. Nee, het kan nog vriezen en nee het is nog lang geen 14 uur licht buiten.

          Comment

          • rayfie
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 227

            #6
            Re: Autoflowers planten

            Kan ik em dan een paar uur bij mijn 4 lumen spaarlamp zetten? 😂

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #7
              Re: Autoflowers planten

              Minstens een meter daar vandaan en om het uur een kwartier uit zodat ze niet teveel licht opnemen. En ja, er wordt ook een hele hoop data verbruikt door mijn gezever.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Autoflowers planten

                zonoponder2015.jpg

                Zoals je in de tabel ziet is er op dit moment zo'n 10 uur licht buiten.
                Voor een autoflower is dat wel te doen, maar ze gaat er wel de tijd voor nemen.
                Bovendien moet je niet al teveel van de wiet verwachten, qua hoeveelheid en kwaliteit.

                Nu is het probleem vooral de temperatuur.
                Zolang het onder de 18 graden is groeien plantjes heel langzaam.
                Ik zou toch zeker wachten tot het wel zo'n beetje 15-16 graden is.
                Want net-te-weinig-licht en veel-te-koude-temperatuur is geen fijne combinatie.
                Zet je er een kasje omheen wordt het licht nog een heel stuk minder.
                Alleen zal de temperatuur goed zijn, zolang de zon erop staat.
                Als de zon weg is, is de temperatuur binnen een uur ook weer gelijk aan buiten.

                Maar....zolang het niet vriest gaan ze niet dood, dus of het kan ? Ja het kan.
                Gaat het wat worden ? Als het vanaf maandag 20 graden wordt en blijft, jahoor.

                01100100 01100001 01110100 01100001-01100100 01100001 01110100 01100001-01100100 01100001 01110100 01100001-
                data-data-data-

                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • OGPeter
                  Zaadje
                  Nieuw Lid
                  • Feb 2015
                  • 2

                  #9
                  Re: Autoflowers planten

                  @beowolf Sorry man dat ik basic vragen stel, ben ook net nieuw en weet niet zo goed hoe je alles moet opzoeken. Bedankt @QnQ voor de info, appreciate it!

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #10
                    Re: Autoflowers planten

                    GEEN cannabis gerelateerde topics in dit forum! Plaats hier onderwerpen die in geen ander board thuis horen. Voor vragen over cannabis zie de overige boards:

                    Ben je nieuw op het forum? Kijk hier voor alle Beginners vragen. Voor dringende vragen zie de Cannabis Helpdesk (bladproblemen, ziektes en beestjes).
                    Voor specifieke vragen zie de boards: Binnenwiet kweken en Buitenwiet kweken

                    Voor algemene discussies over cannabis, zie de Cannabis chatbox .

                    De Live Chatbox is pas zichtbaar als je aan enkele voorwaarden voldoet.
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • Jointjedraaien
                      Admin
                      Admin
                      • Oct 2007
                      • 4362

                      #11
                      Re: Autoflowers planten

                      En ik maar hopen dat de mededeling enigszins zou helpen
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      • De Witte
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2013
                        • 2133

                        #12
                        Re: Autoflowers planten

                        Facebook is er niets tegen...
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment

                        Bezig...