vrouwen en blowen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door westport
    Ze zou eerder eens een spacecake eten, of al mijn pados opsnoepenlol

    Grtz

    Die van mij durft dat niet meer
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    • Vdb
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 368

      #17
      Ik rook de hele dag rond, vriendin houd het bij een jointje of 2/3 savonds.
      Met de kweek moeit ze haar niet.

      greetz, Vdb

      Comment

      • leo
        Retired
        • May 2008
        • 659

        #18
        mijn vrouwtje blowed heel de dag door.

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #19
          Tss

          Oorspronkelijk geplaatst door groeienmoetenze
          Jeetje man je wilt toch geen blowende vrouw dan kom je thuis is is ze je laatste plukkie aant roken waar jij al je hele werkdag naar uit kijkt!!
          Daar komen gezinsdrama's van hoor!!!
          Tss wat voor man ben jij denk je dat vrouwen niet werken?
          Of ben je gewoon bang dat jij minder hebt door dat ze rookt
          God was never on your side..

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #20
            Ik vind dat vrouwen ook kunnen en mogen blowen maar ik merk dat vrouwen het vaak meer in de hand houden door bv 1 of 2 jointjes te roken.
            We stoppen sneller en laten ons vaker niet zo ver gaan denk ik om dat we altijd de controle willen houden .
            Van nature zij we zorgers/vrouwen/moeders en dat kunnen we denk ik moeilijk los laten we willen het altijd in de hand kunnen houden voor als er iets gebeurt of mis gaat.
            Ik vind het wel jammer zou graag is met hoop vriendinnen flink willen roken en gezellig kletsen.
            Ik ben 38 rook elke avond 2 sjaggies met wiet en geniet er heerlijk van maar wil het wel in de hand kunnen houden hahaha
            groetjes en dankje wel dat jullie antwoord gaven op mijn vraag
            God was never on your side..

            Comment

            • zion
              Advanced Grower
              • Feb 2008
              • 1056

              #21
              Vrouwen zijn gewoon verstandiger dan de mannen
              Genoeg is genoeg. Dat kunnen wij mannen niet zeggen. Vrouwen wel.
              En ook, ik laat me snel door de mensen rondom mij beïnvloeden. Vaak is dat dan een negatieve invloed :p

              Greetz,
              zion
              Last edited by zion; 23 March 2009, 19:30.

              Comment

              • Flip Hasjkip
                Wicked Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Sep 2008
                • 3595

                #22
                How, wacht even !

                Bij mijn vrouw moet ik altijd de handrem aantrekken en ben ik de verstandigste ! Niet generaliseren, er zijn uitzonderingen !

                Beïnvloeden laat ik mij al lang niet meer, daar ben ik nu toch wel iets te oud voor. Heb genoeg zelfvertrouwen om ook nee te zeggen.
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #23
                  WHOE HA ik wilde het zelf niet zeggen maar het si gewoon zo vrouwen zijn veeeeel verstandiger dan mannen Dat begrijpen jullie toch ook wel?
                  Oke jullie gaan nu ontkennen want dat si wat mannen doen
                  groetjessssss
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • simplemind
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 204

                    #24
                    Ja hoor, vrouwen zijn slimmer, zeker wanneer het erop aankomt iets stiekem te doen zoals blowen terwijl manlief aan 't werk is, en 's avonds zijn ze dan een beetje moe van de drukke dag.

                    Comment

                    • weedlover
                      Banned
                      • May 2008
                      • 975

                      #25
                      hehe, ervaring mee gehad simplemind?

                      grtz

                      Comment

                      • janleuri
                        Retired
                        • Oct 2008
                        • 1131

                        #26
                        ik denk dat het gewoon minder aantrekkelijk is een vrouw die blowd, drinkt... een man die zat is word in de maatschapij aanvaard en een vrouw dus niet, een vrouw moet zich zowieso meer bewijzen dan een man en daarom houden ze alles wat meer in de hand..
                        evenals een man die de playboy uithangt, als een vrouw da doe is het direct een slet....
                        Last edited by janleuri; 22 March 2009, 13:53.

                        Comment

                        • Larz89
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jan 2009
                          • 28

                          #27
                          Ben ik de enige die graag een vrouw/meisje ziet blowen? (niet roken dat vind ik vies).
                          Ik vind het sexy
                          De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
                          Belgium and The Netherlands stood as one...

                          Mother Europe born from your womb
                          Mother Europe on Your soil shall be my tomb

                          Comment

                          • simplemind
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • May 2008
                            • 204

                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door weedlover
                            hehe, ervaring mee gehad simplemind?

                            grtz
                            Ja ! Als je op de juiste plekken gaat overdag vindt je veel vrouwen die zich vervelen, ze gaan echt niet naar een coffeeshop en zeker niet kweken.
                            Niet aan de toog hangen want daar wordt over geroddeld.
                            Als jij dan toevallig wat wiet op zak hebt is sex inbegrepen, want ook dat is een leuk tijdverdrijf.

                            Comment

                            • janleuri
                              Retired
                              • Oct 2008
                              • 1131

                              #29
                              serieus? gij ziet zo op straat een ''vervelend wijf'' en gij stapt daar naartoe en zegt wietje? neuken?
                              (excuseer voor de uitspraak)

                              Comment

                              • belladonna
                                Guru of all Growers
                                Lucky Member
                                • Aug 2008
                                • 10674

                                #30
                                Whoehhaha

                                Oorspronkelijk geplaatst door simplemind
                                Ja !
                                Als jij dan toevallig wat wiet op zak hebt is sex inbegrepen, want ook dat is een leuk tijdverdrijf.
                                So gaat niet zo goed met jou denk ik?

                                Geef een vrouw wiet en je kan haar ook gelijk neuken wil je dat nu echt zeggen?
                                En dat noem je een tijd verdrijf?

                                Ik pleur bijna van mn stoel wist echt niet dat er nog van dat soort domme mannen bestaan
                                Tja je naam zegt niks anders dan Simpel....
                                Groentjes He!!
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...