Clipjes over vluchtelingen etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tjirp
    T.H.C. Master
    Nieuw Lid
    • Jun 2016
    • 531

    #1621
    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

    Tegen wie en over wat ben je nu eigenlijk bezig Eerstekamerlid ?

    Comment

    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #1622
      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

      Tegen de schapen en met name over de toekomst van hun nageslacht.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment

      • Tjirp
        T.H.C. Master
        Nieuw Lid
        • Jun 2016
        • 531

        #1623
        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

        Dan verwacht je heel erg veel van de schapen.

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #1624
          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

          Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
          Heb jij een glazen bol dan Stemma .
          Nee inderdaad geen goed idee om zomaar iedereen een vuurwapen te geven. Daar ben ik ook niet voor.
          Je kan op voorhand niet zeggen dat het meer levens zal kosten dan slachtoffers voorkomen.
          Het hangt er natuurlijk van af hoe het geregeld wordt.
          Dat klopt, maar ik durf er nu al vergif op in te nemen dat er meer slachtoffers zullen vallen.
          Ben ook eigenlijk meer benieuwd naar de tsjechische rapportages over schietincidenten en schotwonden.
          Het huidige nederlandse vergunningstelsel rammelt al aan alle kanten, dat gaat er gerust niet beter op worden.

          Zoals Lid al aangeeft kun je nu al in bepaalde circuits makkelijk aan wapens komen.
          In mijn optiek zullen angsthazen die nu te schijterig zijn om een wapen uit dat circuit te halen dan ook makkelijker aan een wapen komen en daar juist door hun angst "oneigenlijk" gebruik van gaan maken.

          Beo geeft goed aan dat er in "emotie" of "onder invloed" ook vaker naar een wapen gegrepen wordt, zo kijk ik er ook tegen aan.

          En ik weet waarover ik het heb, helaas.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • Jointjedraaien
            Admin
            Admin
            • Oct 2007
            • 4362

            #1625
            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

            Zou pepperspray wel legaal moeten zijn stemma? Ik vind van wel. Daarnaast vind ik dat bijvoorbeeld beveiligingsbedrijven getraind en gewapend personeel moeten kunnen hebben.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            • Eerstekamerlid
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 5066

              #1626
              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

              Ik vind wel geyl dat je me "Lid" noemt..

              Wat die gewapende beveiligingsbedrijven betreft weet ik t zo net nog niet gezien t foute volk er gemiddeld met zn V van Verkeerd rondloopt.
              Lijkt gvd de landmacht wel. Als je niks kan kan je altijd nog zo'n pakkie aantrekken..
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment

              • Urban
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 4104

                #1627
                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                Voor mij hoeven die Amerikaanse praktijken ook niet, onder invloed van drank of emotie worden er al genoeg mensen neergestoken of in elkaar geklopt.
                Ik wil gewoon beschermd worden door de staat en die moeten maar meer hun best doen om te voorkomen dat er van die gevaarlijke gekken binnen komen of door onvrede van het huidige beleid ontstaan.Pepperspray of een taser moet gewoon kunnen daar ga je niet al te snel dood aan maar kun je toch even je eigen executie uitstellen.

                Comment

                • Dkuttekop
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2015
                  • 416

                  #1628
                  Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                  Ik denk dat het ook niet perse om emoties hoeft te gaan, je kunt gewoon een analyse doen hoe je je overlevingskansen kunt vergroten in een moment van terror. Vervolgens kun je daar naar handelen.
                  Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                  Comment

                  • Stemma
                    Exquisite Grower
                    420 Member
                    • Mar 2014
                    • 7415

                    #1629
                    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                    Met pepperspray geen probleem, een taser zou ook nog moeten kunnen onder een soort van meldingsplicht.
                    Kunnen beiden helaas ook aangewend worden voor "criminele" activiteiten, maar dan kan de inhoud van mijn besteklade ook

                    Voor bewapende beveiligingsbedrijven is zeker wat te zeggen, maar dat zou dan een specialistische tak moeten zijn welke goed gescreend, getraind en onder toezicht gehouden worden door de overheid.



                    Oorspronkelijk geplaatst door Dkuttekop
                    Ik denk dat het ook niet perse om emoties hoeft te gaan, je kunt gewoon een analyse doen hoe je je overlevingskansen kunt vergroten in een moment van terror. Vervolgens kun je daar naar handelen.
                    Ik denk dat er maar weinig mensen in staat zijn om helder na te denken TIJDENS zo'n moment van terror, wat je van te voren ook bedenkt.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment

                    • Eerstekamerlid
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2013
                      • 5066

                      #1630
                      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                      Denk dat we nu beetje teveel op terrorisme aant focussen zijn.
                      Die ongebreidelde import van Islam brengt naast de terror vooral een algehele beknotting en uitvraat met zich mee wat uiteindelijk meer levensvreugde wegneemt dan dat eventuele mes op je strot.
                      De ophoestende massa wordt kleiner en de uitvretende massa wordt groter en daar ligt de kern van de problemen en raak je in n viscueus cirkeltje.
                      Zolang we van die achterlijken niet hardop eisen dat ze gewoon meedraaien net als Jan modaal en van de politiek niet eisen dat ze ONZE belangen behartigen zijn niet zij het gevaar maar zijn we onze eigen vijand omdat we onze waarden niet verdedigen. Collectieve zelfmoord met oogkleppen, godverdomme wat kan ik me daar kwaad om maken.

                      Veel vertrouwen in de politiek heb ik niet meer want je moet wel een alzheimerpatiënt zijn om te vergeten welke kunstjes ze je allemaal op jaarbasis flikken. Referenda, bonnetjes, fopstraffen, pensioenfondsen en ga zo maar door.

                      Een grote gore smerige poppenkast en we staan er bij, kijken er naar en legitimeren jaar in jaar uit dezelfde partijen die lachend op het graf van de bevrijders staan te dansen .

                      Kansloosheid ten top, en maar janken met zn allen.
                      Nou ik zeg je, ik ga over lijken voor mn eigen geluk. Naastenliefde is leuk maar niet ten koste van mezelf en dan nog betrap ik me met mn gekke bek erop dat ik een hoop meer hand en spandiensten voor noppes verleen dan dat tolerant lullen de kudtvolk met U en Amen om me heen.

                      Smerige lijkenpikkers met een moraalvlaggetje wuivend van kijk mij eens goed zijn en daarbuiten niks dan zakkenvullend de andere kant opkijkend goedvolk uithangen.

                      Aah man, neem nou zo'n Bertje Koenders met zn moraalpaal of n Timmerzwans die zichzelf geyl staat te speechen, die zou je toch met n glimlach op je gezicht hardstikke doodrijden? In wiens naam staan die eigenlijk te liegen?? Opruimen die zooi.

                      Eigenlijk zou ik de politiek in moeten..
                      Last edited by Eerstekamerlid; 3 August 2016, 12:33.
                      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                      Comment

                      • Stemma
                        Exquisite Grower
                        420 Member
                        • Mar 2014
                        • 7415

                        #1631
                        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                        Nee, ik focus mij op elke randdebiel die onze samenleving bedreigt en angst aanjaagt.
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment

                        • Eerstekamerlid
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2013
                          • 5066

                          #1632
                          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                          Ford focus??
                          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                          Comment

                          • Urban
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2008
                            • 4104

                            #1633
                            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                            Eerstekamerlid for president !!!!!!!

                            Comment

                            • Ganjax
                              Guru of all Growers
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Apr 2009
                              • 10443

                              #1634
                              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                              Vier Irakezen voor rechter voor groepsverkrachting minderjarig meisje in Oostende

                              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                              Comment

                              • Eerstekamerlid
                                Exquisite Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jan 2013
                                • 5066

                                #1635
                                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                                Jojo Urban,
                                Je had t paar postjes geleden over 4 jaar voor die gruwelijke mishandeling??
                                Wees gerust,we hebben immers D66 rechters.. Die primaten staan met 2 jaar weer buiten zoals t hoort in n verzorgingsstaat..



                                Jaja wegkijkertjes, durf de linkjes dan ook te lezen met je verheven harses.
                                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                                Comment

                                Bezig...