Clipjes over vluchtelingen etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #1876
    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

    Trump over de aanslagen: “De geciviliseerde wereld moet zijn manier van denken veranderen.”

    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #1877
      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

      welkom welkom in mijn land want jullie stad is bezet,oh is hij bevrijd? en vind het npo het dan niet nieuwswaardig om de azc,s langs te gaan en te vragen of de mensen nu blij zijn omdat hun stad is bevrijd nee want dan krijgen ze te horen van de mensen daar ;mijn toekomst ligt nu hier
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #1878
        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

        Mischien moeten we massaal terug onze schoene laten poetsen, hebben de inwijkelingen toch weer iets nuttigers te doen.
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • De Witte
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2013
          • 2133

          #1879
          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.



          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment

          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #1880
            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

            images-56.jpg

            L'histoire se répète..

            De jacht naar nieuwe genen van ons allerlief vrouwbaksels gaat nog mooie plaatjes opleveren waarvan we al 70 jaar liegen dat dat niet meer mogenlijk is..

            Maaienhoeren. Basta. Punt.
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment

            • Urban
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2008
              • 4104

              #1881
              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

              C0epZfMXgAATLJn.jpg

              Comment

              • beowulf
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 6495

                #1882
                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                Ik ga hier nog 1 ding op zeggen. Als je Merkel als schuldige ziet dan is een cafébaas ook schuldig als iemand dronken naar huis rijdt en een ongeval veroorzaakt. Dan ben jij Urban ook schuldig met je growshop voor drugsdoden. Zelfde denkwijze. Er is hier maar 1 iemand rechtstreeks verantwoordelijk en dat is dien Tunesiër. Merkel dit, Merkel dat. Maar Assad en Rusland die elke dag burgerslachtoffers maken, daar wordt ni van gesproken.

                Je roept zo hard dat iemand die anders denkt naief is, oogkleppen op. (oh wat blijft die plaat steken) Maar als je denkt dat gesloten grenzen hier een einde aan gaan maken, pah. Echt? Zolang er onderbetaalde security agenten rondlopen heb je al een lek in je beveiliging. En zolang niemand geseind staat zal er ook geen probleem zijn om legaal het land in te komen. Hier worden zelfs autochtonen geradicaliseerd. Die hou je ni tegen als die een vrachtwagen kapen.

                Ja, er zijn problemen met vluchtelingen. Maar dat vuil populistisch spelletje van Wilders en Farage en co, daar heb ik al even hard een hekel aan.

                Comment

                • Urban
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2008
                  • 4104

                  #1883
                  Re: Clipjes over vluchtelingen etc.



                  Nah Beo als dit het laatste was wat je wilde zeggen had je beter kunnen zwijgen, want het trekt daadwerkelijk nergens op sterker nog je doet me denken aan die jankende linkse gekke wijven die hele dagen welkom staan te roepen ik had je slimmer ingeschat of heb je een kerst borrel teveel op?kolere zeg wat een stuk naïviteit braak jij weer uit, drugsdoden? hahahaha ffs man sneuneus.

                  Comment

                  • Eerstekamerlid
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 5066

                    #1884
                    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                    T is weldegelijk een logisch gevolg van de -wir schaffen das- politiek waarin Merkel t voortouw heeft genomen.

                    En die cafébaas vergelijking is natuurlijk kul.
                    Dat zou alleen gelden als ie bewust haatvolk binnenlaat om zn eigen tent kort te slaan en bezoekers te laten beroven.. Das geen houdbaar verdienmodel en dat is deze importgolf evenmin.

                    Recht lullen wat krom is moet je willen.

                    Wegkijkert.
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment

                    • beowulf
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 6495

                      #1885
                      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                      Urban, toen ik in Terneuzen was een jaartje geleden kwamen we nog overeen ivm dit topic. Mijn mening is niet echt veranderd. Ik ben allerminst links ingesteld. Ik kan gewoon niet tegen dat populistisch geblaas. Ik maak de vergelijking met een cafébaas zodat je zou inzien dat dat krom is. Moeilijk is dat niet. Het individue is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag, niemand anders. Net zoals niet elke vluchteling een terrorist is is niet elke wietkweker ne crimineel. Zo moeilijk is het ni om te snappen. Als ik nu mijn kot vol wiet steek, wie zen fout is dat dan? Die van u omdat jij het materiaal levert en die situatie mogelijk maakt, of de mijne omdat ik dat besluit maak en actie onderneem?

                      Stel nu dat de situatie anders was en we gesloten grenzen hadden met een totale vluchtelingenstop. Denk je dan echt dat zo'n situaties zich niet meer zouden voordoen? Welk slachtoffer zou je dan zoeken? Wie zou dan van extreem rechts de schuld krijgen? Dan kijk je al even hard weg. Er zijn al meer dan 500 Belgen vertrokken naar Syrië en al dan niet teruggekeerd. Mensen met een Belgisch paspoort die zonder problemen de grenzen zouden kunnen oversteken. Ook Merkel haar schuld?

                      Comment

                      • Ganjax
                        Guru of all Growers
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 10443

                        #1886
                        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                        Die vergelijking slaat idd nergens op, verder ga ik er nie op in, veel te vermoeiend ingaan tegen politiek correct gezeik.
                        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                        Comment

                        • Eerstekamerlid
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2013
                          • 5066

                          #1887
                          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                          Neuh Beo,
                          Die uitreizers waren evenals zo'n beetje alle aanslagplegers al lang bekend bij de veiligheidsdiensten maar accurate actie bleef weer eens uit.

                          Zowel die uitreizers als die terroristische import had hier op eigen bodem al kapotgeschoten moeten worden. Incl famillie wat mij betreft want de geestelijke vervuiling is er van huis uit al ingepompt.

                          Wegkijkert
                          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                          Comment

                          • joremkrank
                            Cronic Grower
                            Lucky Member
                            • Oct 2015
                            • 3260

                            #1888
                            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                            nog nooit in de geschiedenis heeft een land inwoners van een land welkom geheten terwijl ze dat land aan het platgooien zijn nog nooit,daarom zie je nooit een hoge militair aan het woord waaraan ze vragen of dit verstandig is.zodra de pseudoasielzoekers er achter komen dat duitsland hun niet meer te bieden heeft dan een karig bestaan breekt de pleuris pas echt uit.ze hebben echt geen idee hoeveel ze met arbeid kunnen verdienen met ongeschoold werk,denk zelf dat ze binnengelaten zijn om binnen 5 jaar cashgeld af te schaffen.waarom zou je de vergrijzing op willen vangen als dood duurzaam is
                            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                            Comment

                            • beowulf
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 6495

                              #1889
                              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                              Als ik ne wegkijker ben zijt gij ne xenophobe racist.

                              Comment

                              • joremkrank
                                Cronic Grower
                                Lucky Member
                                • Oct 2015
                                • 3260

                                #1890
                                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                                http://peterstuivenberg.nl/2016/12/24/orwells-1984-wordt-werkelijkheid/
                                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                                Comment

                                Bezig...