Clipjes over vluchtelingen etc.
Collapse
X
-
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste. -
Ik geloof vooral dat je hem op de plaats delict moet laten knielen, door z'n kop schieten en z'n hele famillie deporteren naar land van herkomst.
Weg!Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
Het door een moslim afgesneden hoofd van de leraar in frankrijk die wat wijsheid wilde brengen, ben benieuwd wanneer de demonstraties voor deze man gaan komen.
dankjewel nog stelletje linkse wegkijkers
Last edited by QnQ; 20 October 2020, 20:57.Comment
-
1 woord 10 letters?
Euthanasie.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
Toch gek dat je een burka eindelijk naar gerecht wil brengen, maar mond-neusdoekjes propageert. Vind ik iets geks.
Wel denk ik dat het aantal gewapende overvallen toe gaat nemen. Zonder vuurwerk, daar wordt dan weer zwaar op gecontroleerd. Liever vuurwerk dan mijn pakjes snuf..,...,Comment
-
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202...=6683104022341
snel bekijken , waarschijnlijk zal het wel snel weg gehaald worden onder het mom van "wat niet weet wat niet deert" succes ermee en goed om je heen kijken stelletje ongelovigen.Comment
-
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
Comment
-
Last edited by Urban; 3 November 2020, 21:56.Comment
-
Gij zult u schuldig voelen! Want gij hebt u verrijkt aan arme zwarte drommels.
Gij zult u schuldig voelen! Deze propaganda wordt al jaren gevoerd. Als kleuter ging er iedere maandag een kwartje ( of dubbeltje) mee voor de zending. Want in Afrika waren ze arm. Eet je bord leeg, kindertjes in Afrika.....enz.
Jaren lang wordt er al geld gepompt in dat land, en nog niks.
laatst hoorde ik geruchten over schadevergoeding voor nazaten van slaven. En kunstschatten die terug moeten.
Dus schaam je maar heeeeeeheeeeeeeeeeeee. En ga kapot aan schuldgevoel.sigpic it is just a flowerComment
-
https://www.rijksoverheid.nl/actueel...g-ongeveer-500
De asielinstroom van week 46 bedroeg ongeveer 500

https://www.politie.nl/aangifte-of-m...1-3c4c0d40afce
Comment






Comment