Clipjes over vluchtelingen etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jefkewiltnogs
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Aug 2022
    • 318

    #2611
    Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekamerlid
    Is toch allemaal normaal... Ze kunnen binnenhalen, ze kunnen wapentjes sturen naar oekraiene, ze kunne dit ze kunnen dat. Wie betaald denk je? Ranzig

    Comment

    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #2612


      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment

      • Hork
        Banned
        Lucky Member
        • Jul 2020
        • 4103

        #2613
        Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekamerlid
        Er is weer plek zat, Zoutkamp is nu ook geannexeerd.

        Dus, wees welkom allen, de grenzen zijn open in Europa en jullie kunnen vrij reizen binnen de E.U. Wil de laatste vóór vertrek het licht even uitdoen i.v.m. de hoge elektriciteitskosten?

        Comment


        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Die komen ze betalen van jou geld.

          Zouden een groot draairad moeten maken waarin die gasten 5 jaar achter een wortel aan mogen rennen om energie op te wekken alvorens we ze terug sturen met 2 wortelen.

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Goed plan om ze energie op te laten wekken, dat is beter dan dat ze ons geld én energie kosten!
      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #2614


        Binnen 9 maanden kunnen wonen, netjes ik wou dat mijn dochter die kans had maar die is inmiddels al dik 14 maanden bezig om een appartementje te krijgen.

        Eigen volk eerst? dikke lul lelijke racisten!!

        Comment


        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Huis krijgen werk en dan vervolgens niet meer willen werken en je hand op houden bravo Denhaag👏👏👏

        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Binnen nu en 20 jaar loopt die kech met een sluier rond in Mogadishu aan de Noordzee.

          Mooi man dat liberale gedachtegoed..
      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #2615
        De asielinstroom van week 40 bedroeg ongeveer 1.400

        Nieuwsbericht | 09-10-2023 | 10:12
        De asielinstroom van week 40, bestaande uit eerste asielaanvragen, herhaalde asielaanvragen, hervestiging, herplaatsing en nareizigers bedroeg ongeveer 1.400.


        ​Beetje opvoeren die handel, kunnen en mogen er makkelijk 2500 per week worden.

        Comment

        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #2616
          Week 41 ook. Vind 2500 per week nog wat weinig.
          Zou een mooi daggemiddelde zijn.

          Nu de pompen verzuipen wil ik t zien branden ook.

          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment

          • Rietslang
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2015
            • 2171

            #2617
            Wilders sloopt Rutte
            België doet het toch nog iets beter
             
            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

            Comment

            • batmeid
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2012
              • 1317

              #2618
              Dat ene zinnetje " Dat nooit meer " had niks te maken met die 6 miljoen dooien.
              Nooit meer mag er een land nationalistische gevoelens hebben. Trots op je land zijn , uit volle borst je volkslied zingen. ( hoe kut t ook is).
              Daarom zitten we gezellig in de eu.
              Mensen zijn rare wezens.
              sigpic it is just a flower

              Comment

              • Urban
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 4104

                #2619


                Comment


                • Zabuza
                  Zabuza commented
                  Editing a comment
                  Absurd wat we zien gebeuren. Heb het al vaker gezegd, ik mis de stereotypen van vroeger, voordat er zo veel mix was. Laat staan import van hele gemeenschappen die niet eens willen mixen.
              • Urban
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 4104

                #2620
                Inmiddels 1100 per week, goed bezig!

                Comment

                • Wesley pipes
                  Elite Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Mar 2020
                  • 2512

                  #2621
                  En geeneen partij krijgt wat ie wou verkrijgen. Daarmee of daardoor is logisch denken iets uit het verleden . Maak maar nog snel een paar boeken over dialecten overal want oorsprong verdwijnt maar ja he
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

                  Comment

                  Bezig...