Clipjes over vluchtelingen etc.
Collapse
X
-
Comment
-
Comment
-
Re: Clipjes over vluchtelingen etc.
Die eerste, Bos en lommer plein Amsterdam.
Idd heel erg daar. En dan is dit nog op een rustig moment gefilmt!
Die Endam is een gewaden winkel, zit ook een winkel waar de hele dag gebeden uit komen, verkopen ze Koran dingen.Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
Verslag: 1e n00b binnen kweek...
Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek
vermoord door slakkenComment
-
Comment
-
Re: Clipjes over vluchtelingen etc.
Voor mij persoonlijk extra cynisch.
Jaren geleden ooit eens janmaat gestemd, omdat ik tegen gas wilde tegen de grenzen open mentaliteit.
Op internet al jaren uitgemaakt voor nazi racist en xenofoob door bepaalde figuren.
Inmiddels als geboren en getogen Amsterdammer een minderheid in me eigen stad.
Voor je jongere hier, die geen idee hebben wie janmaat was.
Hij was zeg maar de voorloper van fortuyn en Wilders.
Een jaartje of 30 geleden.
Lets not criticize but legalizeComment
-
Re: Clipjes over vluchtelingen etc.
Niet veel haar te zien, droevig...
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Handen in de lucht en groeten aan je tante...Comment
-
Re: Clipjes over vluchtelingen etc.
Sorry man de bijbel boeit me evenmin, ik geloof meer in mensen onder elkaar zijn zonder enig geloof dat kan verschillen of in de weg kan staan van gewoon mens zijn. Nee ik heb geen respect voor geloof en ik geloof dus ook niet meer in sinterklaas, in ieder geval zwarte pieten genoeg te vinden nu
Handen in de lucht en groeten aan je tante...Comment
-








Comment