Clipjes over vluchtelingen etc.
Collapse
X
-
-
Comment
-
Re: Clipjes over vluchtelingen etc.
Pcies!
Niks mis met n hoekje offeren zodat iedereen zn zegje kan doen qua ingewikkelde hedendaagse problematiek en dat daarmee de rest van t forum mbt kwekersgilde ervan verschoond blijft. .
In vergelijking met de rest van de msm ist t hier wat mij betreft nog dikke pais en vree.. I love it.
Sterkte iedereen op deze eerste werkdag eh..
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
Re: Clipjes over vluchtelingen etc.
Zo is het, je zou de vibe eens mee moeten maken als er topics als dit gesloten worden ghehehe kolere das pas andere koek en zoals al eerder gezegd is je hoeft hier niet te komen kijken al zijn er veel die dat zeggen maar wel iedere keer even komen vertellen dat ze er hier in dit topic niks aan vinden lol.Comment
-
Comment
-
Re: Clipjes over vluchtelingen etc.
Ik zou maar geen verkeerde dingen meer brullen dan want dan gaat het slot er op.Zo is het, je zou de vibe eens mee moeten maken als er topics als dit gesloten worden ghehehe kolere das pas andere koek en zoals al eerder gezegd is je hoeft hier niet te komen kijken al zijn er veel die dat zeggen maar wel iedere keer even komen vertellen dat ze er hier in dit topic niks aan vinden lol.Comment
-
Re: Clipjes over vluchtelingen etc.
Man houdt toch es op met je loze gelul in de ruimte. Dat gedreig bah. Je voegt niks nuttigs toe.
Zoek eens clips waar vluchtelingen iets bijdragen aan de maatschappij. Pas dan kunnen we lullen.
Want tot nu toe heeft t mij niks goeds gebracht.sigpic it is just a flowerComment
-
Re: Clipjes over vluchtelingen etc.
Nie zo negatief tegen Mway aub.
Die jongen liegt ook maar een eindje weg in de ruimte en probeert ook alleen maar mensen die hun zorgen uiten allerlei verzonnen belastende verklaringen in de mond te leggen terwijl hij koppensnellende haatbaarden loopt te verdedigen..
Van mij mag ie. Altijd respect voor de geesteszieken hebben zei mn Oma altijd..
Democratie werkt twee kanten op: diegene die t willen behouden en diegene die t t liefst af willen breken uit puur onvermogen..
Beter negeren die zak hooi.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
Re: Clipjes over vluchtelingen etc.
Hou zelf je mond oke.
Niks verkeerds meer hier wat niet binnen de forumregels past.
En dan.mag iedereen vannmij vinden wat je wil batmeisje ook jij.
Ik weet toch al van jou wat je me vind NOU EN
En dat er hier fascistisch volk rondstruind.
Vanaf nu gewoon niet meer doen.
En mijn gelijk weer dreigen in de schoenen schuiven debiel.
Regels hier gelden toch voor iedereen dus ook voor allle deelnemers hier aan dit topic met dat gelul dan kom je niet kijken.
Dat is onzin en een beetje de dictator uithangen.Comment
-
Re: Clipjes over vluchtelingen etc.
Ze zijn er, echt waar...
Comment
-
Re: Clipjes over vluchtelingen etc.
Niet zo negatief gelijk, ik vind het een heldendaad!Comment
-
Re: Clipjes over vluchtelingen etc.
Jamaar bedmat, waar zijn die vrouwen en kinderen van die groothartigen dan??
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
Re: Clipjes over vluchtelingen etc.
Die zijn achtergelaten ergens love it
Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.Comment
-
Re: Clipjes over vluchtelingen etc.
Ik zou graag de gezinshereniging omdraaien.Flik je iets terug naar start,en in t kader van voorgenoemde alle moeders vaders ooms tantes broers zusters neefjes nichtjes etc linea rectum terug.
En heldendaad tsja,ik vind t vrij normaal. Maar soit applausje dan.sigpic it is just a flowerComment






Comment