Clipjes over vluchtelingen etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #1021
    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

    Gaan we het nu over mijn spelfouten (aka veranderde zin tijdens het typen) hebben? Waar zijn jouw hoofdletters en interpuncties?

    PS Ik vind MWay inderdaad een aardige vent, nog nooit ruzie mee gehad.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • Urban
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2008
      • 4104

      #1022
      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

      de hoofdletter correctie en de rest functie van dat programma is de schuldige van de schrijffouten hierin niet ik, voor mij is het gewoon een test, je kunt maar ergens een nazi in zijn.
      ruzie dat heb ik sinds de brugklas niet meer gehad, en dat is al even geleden.

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #1023
        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

        Oh, ik geloof dat wij ook wel eens een aanvaring hebben gehad? Je bent toch wel ouder dan 14 Maar eerlijk is eerlijk jij hebt ook heel aardige momenten
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #1024
          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

          De vraag "tellen de benamingen gegeven door deze lieve Nederlandse man ook mee?" wordt weer handig gepasseerd.

          Comment

          • MWay
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2012
            • 4999

            #1025
            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

            Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
            Uwe cv wordt in ieder geval voor elke respectabele job onmiddellijk geweigerd als er zo'n kemels in staan. Als we elkaar maar begrijpen. Meestal. Heb je daar onderzoek van?
            Ach Beowulf ik hoef ze niet met een pen te verdienen.
            Ben een echte vakman in mij vak.
            Werk van maart tot 24 december en dan vind ik het vaak wel even genoeg of de opdracht moet leuk zijn.
            Dus zonder werk kerel haha ik werk niet met mijn bek maar met mijn handen.
            400 bomen plaatsen in hartje Amsterdam haha koffie daarbij.
            Nee kereltje een vakman hoef niet te schrijven die word benaderd.
            Dat is zelfs hier al gebeurd na het vertonen van mijn kunsten.Jij soms ook

            Comment

            • batmeid
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2012
              • 1317

              #1026
              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

              Sorry mag ik ff over mn nek!!!!!
              sigpic it is just a flower

              Comment

              • MWay
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2012
                • 4999

                #1027
                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                Oorspronkelijk geplaatst door batmeid
                Sorry mag ik ff over mn nek!!!!!
                Dat hoef je toch niet te vragen ga lekker je gang.

                Comment

                • batmeid
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2012
                  • 1317

                  #1028
                  Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                  Was ook retorische vraag knuppeltje http://www.encyclo.nl/begrip/retorisch
                  sigpic it is just a flower

                  Comment

                  • beowulf
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 6495

                    #1029
                    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                    Als je onzin schrijft dat iemand die op zijn spelling let dat doet vanuit een soort gevoel voor superioriteit en veel bla bla dan kan je reactie verwachten. Ik doe dat omdat het mij interesseert en omdat mijn werk dan weer afhangt van details. Ik werk voornamelijk met mijn verstand, in combinatie met mijn handen.

                    Je voelt je direct aangevallen als er iemand zoiets over jou zou zeggen. Omgekeerd doe je exact hetzelfde. Al fucking 52 pagina's lang.

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #1030
                      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                      Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                      De vraag "tellen de benamingen gegeven door deze lieve Nederlandse man ook mee?" wordt weer handig gepasseerd.
                      Kom op Flint, had je het gisteren niet over 'de rapen zijn gaar en met de gebakken peren blijven zitten' na bepaalde uitspraken op de chat?

                      Ik heb er nog een voor je


                      'Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet'
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      • batmeid
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2012
                        • 1317

                        #1031
                        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                        Wie zijn eigen tuin wiedt, zorgt voor groot contrast
                        sigpic it is just a flower

                        Comment

                        • MWay
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2012
                          • 4999

                          #1032
                          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                          Als je onzin schrijft dat iemand die op zijn spelling let dat doet vanuit een soort gevoel voor superioriteit en veel bla bla dan kan je reactie verwachten. Ik doe dat omdat het mij interesseert en omdat mijn werk dan weer afhangt van details. Ik werk voornamelijk met mijn verstand, in combinatie met mijn handen.

                          Je voelt je direct aangevallen als er iemand zoiets over jou zou zeggen. Omgekeerd doe je exact hetzelfde. Al fucking 52 pagina's lang.
                          Je val mij niet aan hoor.
                          Gezien de meute die hier over me heen komt denk ik dat de meute zich meer erger dan ik zelf.LOL
                          Een beo.
                          Hebben wij thuis ook gehad riep ook alleen maar klootzak alleen maakte geen onderscheid in huidskleur daarin.Was een toffe vogel.

                          Comment

                          • beowulf
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 6495

                            #1033
                            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                            De meute lokt het vaak gewoon uit. Maar je moet niet uit een vreemde cultuur komen om je aangesproken te voelen. Ik let op mijn taal omdat ik daar belang aan hecht. Niet meer, niet minder. Enfin, ik heb het er nu wel mee gehad met dit topic.

                            Comment

                            • MWay
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2012
                              • 4999

                              #1034
                              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                              Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                              De vraag "tellen de benamingen gegeven door deze lieve Nederlandse man ook mee?" wordt weer handig gepasseerd.
                              Flint niks geen berichtgevingen over aanzetten tot brandstichting?
                              Als het maar andersom is he dan kruip je wel het dak op.
                              Fijn weekend kereltje!

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door batmeid
                              Was ook retorische vraag knuppeltje http://www.encyclo.nl/begrip/retorisch
                              Dat knuppeltje is het hoenderhok ingeworpen

                              Comment

                              • Eerstekamerlid
                                Exquisite Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jan 2013
                                • 5066

                                #1035
                                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                                Oorspronkelijk geplaatst door MWay
                                Ach Beowulf ik hoef ze niet met een pen te verdienen.
                                Ben een echte vakman in mij vak.
                                Werk van maart tot 24 december en dan vind ik het vaak wel even genoeg of de opdracht moet leuk zijn.
                                Dus zonder werk kerel haha ik werk niet met mijn bek maar met mijn handen.
                                400 bomen plaatsen in hartje Amsterdam haha koffie daarbij.
                                Nee kereltje een vakman hoef niet te schrijven die word benaderd.
                                Dat is zelfs hier al gebeurd na het vertonen van mijn kunsten.Jij soms ook
                                Hou nou toch eens op over die brandstichting. Dat ik zulke daden begrijp wil niet zeggen dat ik t aanmoedig of goedkeur.
                                Alhoewel, in sommige gevallen...

                                Trouwens, U werkt bij paswerk met behoud van uitkering??
                                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                                Comment

                                Bezig...