Clipjes over vluchtelingen etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #1216
    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

    Wat je zaait zul je oogsten

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #1217
      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

      De cijfers rollen weer uit de radio op de vroege morgen.
      Welke cijfers kloppen, en welk percentage verdoezeld wordt mag iedereen zelf uitzoeken.

      In 2015 werden 8000 incidenten in azc's geteld, even goed lezen, dat is in 1 jaar tijd dus.
      In de meeste gevallen (5.072) ging het om het overtreden van huisregels, zoals geluidsoverlast of een brandmelder afplakken.
      Maar ook 1300 meldingen van fysieke agressie op en rond locaties waar asielzoekers worden opgevangen.
      369 'zelfdestructieve acties'

      De politie zelf komt tot heel andere cijfers :
      4460 incidenten bij opvangplekken
      337 gevallen van agressie

      Dat komt volgens het ministerie doordat COA-medewerkers veel conflicten zelf oplossen.
      Tja, oplossen of niet, het blijft toch een conflict ?

      Ook werden er tientallen zedenzaken geregistreerd, ook met kinderen.
      Dan vraag ik me meteen af welk percentage van de gevallen geregistreerd wordt en welk deel afgedaan wordt als "opgelost door medewerkers" ?

      Dijkhof wil graag transparant zijn, maar dan moet hij leren om feiten en omstandigheden niet te verzachten.
      Vroeg of laat zal hij verantwoording moeten afleggen en hij lijkt al bezig met het vegen van z'n straatje.
      Last edited by QnQ; 30 January 2016, 07:31.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #1218
        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

        Ze zetten alles op alles om niet teveel naar buiten te brengen.
        Gekke Greetje komt wel heel makkelijk aan zn zetels zo..


        Op n 60.000 man is dat best gortig idd..

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.



        Hier gaat t ook lekker volgens plan dus reken er maar op dat de tsunami nog maar net op gang moet gaan komen.. Slaat op gemakje over naar Libië en dan is de poppenkast weer n stukje completer..
        Rusland gaat daar niet bombarderen en aangezien je van ons 2 jaar lange bombardement op schijnbare luchtkastelen weinig hebt gemerkt is Libië de ideale soeppan om een expirimenteel islamitisch soepje in te brouwen..

        Als Nike die horde nou ff steunt met schoeisel kan je wel prachtig reclamefilmpje mee maken voor op t wk..

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        T is ff doorlezen maar dan snap je de telling ook wat beter, althans, de verzachtende omstandigheden..

        Last edited by Eerstekamerlid; 30 January 2016, 07:45.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment

        • MWay
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2012
          • 4999

          #1219
          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

          Oorspronkelijk geplaatst door Urban
          Wat je zaait zul je oogsten
          Je doe nu net of je het totale gelijk hebt.
          Er word steeds minder gezaaid en geoogst.
          De spoeling word dunner en dunner.
          Als de kliek maar een plekkie heeft toch.
          Misschien idd is verder gaan kijken.

          Comment

          • Urban
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 4104

            #1220
            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

            Dat is gewoon een veel gebruikte stelling hoor mway, niks bijzonders, maar dat ik eigenlijk altijd wel gelijk heb dat zie je goed merci voor het opmerken daarvan, nu moet je er alleen nog iets mee doen.

            Comment

            • MWay
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2012
              • 4999

              #1221
              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

              Misschien een ander forum beginnen zonder politiekgelul een echte familie maken.
              Goed idee Urban dank je wel.

              Comment

              • soulrebel
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2014
                • 1606

                #1222
                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                Vraag me soms af wat de verhoudingen zijn hier op tforum 80/20 kakkers/hobbykwekers
                Is juist die 80 procent broekventjes die al die forums verneuken met onzin en gezeik,enfin das mijn ongezouten mening erover

                Comment

                • MWay
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2012
                  • 4999

                  #1223
                  Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                  Die broekventjes beginnen vaak net.
                  De 1 heeft meer hulp nodig als de ander.
                  Forum is toch een soort familie met dezelfde hobby of gedachten aka vraagbaak aka show off center specifiek gespits op 1 onderwerp gedachtegang etc.
                  Maar denk dat jij de wijsneuzen bedoeld aka snobjes.

                  Comment

                  • Ganjax
                    Guru of all Growers
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 10443

                    #1224
                    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                    Dus op een forum waar mensen een hobby delen, mag men maar 1 mening hebben over een maatschappelijk probleem en de neuzen moeten in dezelfde richting staan, of men behoort bij de kakkers/ broekventjes/ wijsneuzen/ snobs?
                    Vind dat een rare redenering.
                    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                    Comment

                    • MWay
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2012
                      • 4999

                      #1225
                      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                      Ganjax dat ligt er aan vind nu niet dat dit topic een pareltje is van democratie.
                      En maak al helemaal niet duidelijk dat je een ander kleurtje hebt en andere mening.Wat was dat ook weer heule met de vijand hahaha onzin.
                      Over problemen kan je ook normaal praten en alles over 1 kam scheren is opruien.
                      Of zie jij dat anders dan?

                      Comment

                      • Urban
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2008
                        • 4104

                        #1226
                        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                        Dat zie je naar mijn idee dan toch verkeerd Mway dit topic is juist wel democratisch iedereen kan en mag zijn zegje doen jij ook zolang het maar een beetje normaal blijft.
                        Dat heulen met de vijand draai jij om het is voor of tegenstander en allebei die meningen worden gerespecteerd al moet een ieder voor zichzelf weten welke mening hem het beste ligt dat is een vrijheid die we hebben vergaard in Nederland en die langzaam aan het afbrokkelen is, ook in dit topic.
                        Vergeet niet dat jij met benamingen voor een aantal mensen bent gekomen omdat jij het niet eens was/bent met hun opmerkingen en gedachtegang rondom dit hele verhaal over zogenaamde vluchtelingen, mocht het zo zijn dat die benamingen je ontschoten zijn of als je van niks weet dan wil ik je daar graag bij ondersteunen en je geheugen nog even opfrissen.

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.


                        Comment

                        • MWay
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2012
                          • 4999

                          #1227
                          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                          Ik begonnen hahaha ik was toch zandbakcultuur en ik heul met de vijand.
                          En democratie is nog altijd je fatsoen behouden in je zegje doen.
                          Dat ik wat naampjes terug hebt gezonden is waar.Zou zeggen ga eens in mijn schoenen staan!
                          Het had de democratie gesierd als we de straat op hadden gegaan met de gedachte en.leus.
                          Echte vluchtelingen ja gelukzoekers nee.
                          Maar het verstand is soms ver te zoeken en dat alles door het staat op facebook.

                          Comment

                          • soulrebel
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2014
                            • 1606

                            #1228
                            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                            Dit was niet ivm dit topic bedoeld,meer over het algemeen op dit forum politiek vluchtelingen gedoe interesseert mij geen moer,nooit geweest

                            Comment

                            • Urban
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2008
                              • 4104

                              #1229
                              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                              Oorspronkelijk geplaatst door MWay
                              Ik begonnen hahaha ik was toch zandbakcultuur en ik heul met de vijand.
                              En democratie is nog altijd je fatsoen behouden in je zegje doen.
                              Dat ik wat naampjes terug hebt gezonden is waar.Zou zeggen ga eens in mijn schoenen staan!
                              Het had de democratie gesierd als we de straat op hadden gegaan met de gedachte en.leus.
                              Echte vluchtelingen ja gelukzoekers nee.
                              Maar het verstand is soms ver te zoeken en dat alles door het staat op facebook.
                              Je mag bij pagina 1 beginnen en het zwarte pieten topic van Stemma er nog even bij pakken als je het beginnen van benamingen vergeten bent, soort van oorzaak en gevolg maar dat is niet echt belangrijk ik trek me er niet zoveel van aan dat doe ik pas als de namenmaker in zelfmedelijden vervalt en de oorzaak terug kaatst naar de lezer.
                              Mensen gaan de straat op nu het echt uit de klauwen aan het lopen is en het daarmee nog meer uit de klauwen loopt, ik zit ook niet te wachten op bruinhemden marcherend door mijn straatje, Zweden is een goed voorbeeld nu.
                              Het verschil tussen echte en nep vluchtelingen is niet te zien zoals I love it al eerder aangaf aan de kleur van de ogen zul je het niet zien en een nep paspoort is te koop voor 500 dollar.
                              Ik zou het sneu van je vinden als je me vergelijkt met die dame die waarschijnlijk door je favoriete site in de media en onder de aandacht is gebracht omdat ze iets op Facebook had gelezen en dacht dat ze daarmee de waarheid in pacht had, maar dat zal geen opzet van je zijn.

                              Comment

                              • MWay
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2012
                                • 4999

                                #1230
                                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                                Medelijden man wie loopt hier te janken al 62 pagina`s lang.
                                Ik heb medelijden met jou daarom.
                                Ik ben overal voor uitgemaakt en dat weet jij ook omdat ik niet aan jullie kant sta qua gedachtegang en zal je vertellen waarom je laat bv een Love it met zijn uitspraken lekker zijn gang gaan maar als ik iets terug zeg dan val je over me heen.
                                Dat is niet zielig doen maar een constatering.
                                En in al je commentaren doe je denigrerend.
                                Man dan moet ik al lachen.
                                Ik zie dat namelijk meer een teken dat je het niet normaal af kan.
                                Eigenlijk een meer niet willetje hahaha je verheven voelen.
                                En zoals ik het hierboven aan geef hoe ik het zie denk ik idd Facebook hahahaha.

                                Nog wat in Syrie spreekt met een specifiek dialect die elke Arabische tolk met een beetje taalkennis er zo uit.
                                O ja en dat oefen je niet even in paar maandjes.
                                Dus idd Love it heeft gelijk
                                En leuk dat je zweden aanhaal want als je zeg dat je dat niet wil hebben moet je ook lui die zo lullen en er om juichen niet verdedigen en geen begrip voor hebben want dat vind ik net zoiets doms als een moslim zou zeggen IS deug niet maar......!
                                En de straat op is niet erg kun je ook normaal doen zonder de relschopper uit te hangen.

                                Comment

                                Bezig...