mijn 2de kweek 10x sneeuwwitje onder 400 watt in een box van 1.20*1.20*1.85 M

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ganjacultivator
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Feb 2016
    • 3

    #1

    wietplaatjes mijn 2de kweek 10x sneeuwwitje onder 400 watt in een box van 1.20*1.20*1.85 M

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb een eerste kweek achter de rug
    die was wel goed maar 4 verschillende soorten maar in een kleinere box .( 90*90*1.40M)



    OG cheese
    Violator kush goed wietje echte aanrader
    Chocolopez had meer dan 50 gr. Opbrengst
    Trainwreck echt niet goed

    Nu heb ik 10* sneeuwwitje 1*400 watt met ventilator in een box van 1.20*1.20*1.85 M.
    Hopelijk heb ik meer per plant .


    Wie er mij info of tips wil geven dat is altijd welkom want het is maar mijn 2de kweek en ik ben beginner

    Tot ziens
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #2
    Re: mijn 2de kweek 10x sneeuwwitje onder 400 watt in een box van 1.20*1.20*1.85 M

    sneeuwwitje klinkt goed,hoe kom je er aan? en de violater kush gaf dat wat grammen?10 plantjes onder 400 watt zou ik uit zaad minimaal 2 weken onder 18 uur zetten.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment

    • ganjacultivator
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Feb 2016
      • 3

      #3
      Re: mijn 2de kweek 10x sneeuwwitje onder 400 watt in een box van 1.20*1.20*1.85 M

      Sneeuwwitje vond ik op freeseedsonline.com
      Die kush had ik ongeveer 40 gr.

      Bedankt voor de informatie ik dacht ze 1 maand in groei te zette en daarna in bloei op 600 watt.
      Dat is mijn plan

      Comment

      Bezig...