je geneugten van de dag.

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • NewNoobie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • May 2022
    • 2070

    #811
    Wanneer je door hebt als je het water uit de ontvochtiger bij de planten terug aan de planten voedere, je hun eigen zweet te drinken geeft👹

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Zolang het geen zout water is geen probleem!

    • Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      Dan hoop ik da het niet de ontvochtingsbakjes van de action zijn,
      Zo had ik er een paar in gezet
      2ervan zijn scheef gaan staan
      Waardoor het vocht bij de plant in is gelopen
      Eindstand in 1 dag een volledig bruine plant
      Tevens de wiet helemaal bruin
      2dagen voor het knippen
      Dus helaas de 2 moeten weggooien

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Bobledsgrow nee hoor😉
  • Rietslang
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 2171

    #812
    Zucht .. Honden zijn zo een watjes...
    Cats ThugLife ? SIGA > @topetitos #cachorro #gato #dog #doglover #dogsofinstagram #cat #catsofinstagram #pets #petstagram #petlovers #instapet #instadog. Hensonn · Sahara
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ik ga stuk, geweldig!
  • Raoul Duke
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2023
    • 89

    #813
    20230910_110258.jpg Monte Cristo no.5, altijd lekker op zondagmorgen in de tuin.....

    Comment

    • batmeid
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2012
      • 1317

      #814
      20230910_212533.jpgmijn airco van de action.
      sigpic it is just a flower

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Een miniairco voor een kabouterhuisje?

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Lol Hork

      • batmeid
        batmeid commented
        Editing a comment
        Ik ben ook maar een klein vrouwtje ( theelepel vrouwtje ).
        En met dat mokkige warme weer was het echt wel lekker. Mijn zoon had m gekocht toen hij met zijn maat met een
        gehuurde camper naar de grand prix in Hongarije ging.
    • Bo$wachter
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2022
      • 1902

      #815
      De smaak van m’n gekuurde wiet van de oogst van januari 😯🤤👏

      wat is het toch mooi spul.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Lekker op tijd ook! 🤤🤤🤤
    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #816
      Heb een klacht ingediend bij de woningbouw over hondenstront in de tuin van mijn rattenbuurman. Het stinkt erger dan die paar pijpjes wiet die ik af en toe rook en bovendien stinkt het de hele tijd. Die hond is altijd alleen.

      Met al mijn andere buren zou ik het eerst bespreken, maar dit is wraak omdat die rat de politie op mij heeft afgestuurd en vind het ook zielig voor de hond.

      Comment


      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        JE kan klagen wat je wil. Maar geloof me ze gaan er niks aan doen. Ze kunnen iemand niet verplichten poep of pis van de hond uit zijn tuin tehalen. Daar ga je nooit winnen. Wel maak je nu meer kans op oorlog met jou buurman.. en jij trek uiteindelijk aan het korste eind sonde . Snap je frustratie maar ze gaan niks doen. Dat kunnen ze namelijk niet. Er zitten zo veel honden alleen

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Gewoon die klachten keutel intrekken hork, leuter door de brievenbus en blussen maar!

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ik verwacht ook niet dat ze er iets aan doen hoor, zo realistisch ben ik wel. Zal de volgende keer wel zeggen dat ik volgens mij hennep ruik, dan zijn ze er als de kippen bij. Daarvoor laten ze de maaltijd koud worden die vieze hennephaters.
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #817
      160 gr Runtz , effe fijn gemalen
      voor consumptie èé

      IMG_3856.png

      Remco.

      Comment

      • Bobledsgrow
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2023
        • 786

        #818
        Doordat de dames mij de pan uit groeide
        heb ik de creamatic van rqs eruit gehaald
        En weg gegeven
        Gister gecontroleerd of ze klaar waren......
        Vol met zaad!!!
        En mijn geneugten is😊
        Ik had ze net op tijd verwijderd
        Gister geknipt en geen zaden tegen gekomen
        🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🠥³ðŸ¥³ðŸ¥³ðŸ¥³ðŸ¥³
        🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🠙ðŸ™ðŸ™ðŸ™ðŸ™

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          De hennep buiten word in juli augustus geoogst.

        • Bobledsgrow
          Bobledsgrow commented
          Editing a comment
          Precies 5km hemelsbreed staan de eerste velden

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Oude pekela?
      • Raoul Duke
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2023
        • 89

        #819
        20230912_123927.jpg Oliva NUB, in de natuur ergens

        Comment

        • Remco
          Exquisite Grower

          • Jul 2018
          • 7399

          #820

          @ deze doos lèég is dan stoppen we met roken èé


          IMG_3858.jpg​
          Remco.

          Comment


          • Raoul Duke
            Raoul Duke commented
            Editing a comment
            Sigaren roken is een kleine kunst plus dat 80% van de sigaren het net niet zijn...

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Noem me blunt maar ik heb liever een sigaar met pure wiet er in! Die oproken is geen kunst aan!

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            En hoelang al gestopt?
        • Ex user 54404
          Retired
          • Aug 2023
          • 1454

          #821
          Wanneer je opeens weer 's een oude tekening van je broer tegenkomt.
          Hij kon/kan altijd zo goed tekenen, is altijd een hobby gebleven want hij besloot voor een andere passie te kiezen, filosofie.
          Dit is een tekening van z'n zoon en dochter.. 😁
          Attached Files

          Comment


          • Ex user 54404
            Ex user 54404 commented
            Editing a comment
            Hork Nee m'n broer was op vakantie met z'n gezin toen hij de schets maakte voor deze tekening.
            M'n broer kan ook meer Conan the Barbarian style tekenen, zo gaaf!

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Dat is zeker gaaf! Post eens een tekening van die style als je wilt!

          • Ex user 54404
            Ex user 54404 commented
            Editing a comment
            Helaas heb ik geen andere tekeningen meer, hij tekent vrijwel nooit meer.
        • NewNoobie
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • May 2022
          • 2070

          #822
          Ik wil knippen!

          Comment


          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Wat voor trimmer heb je?

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Tumble trimmer werkt tamelijk goed. Maken dat de toppen klein genoeg zijn desnoods door grotere toppen uit elkaar te trekken en gaan.

            Als toppen wat goxtails hebben dan is het iets minder die dan wat met de hand bijknippen.

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Tumbleweed 😀
        • NewNoobie
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • May 2022
          • 2070

          #823
          Nieuwe lampen beschikbaar in europa van mars hydro met evo led. Al zie ik niet wat er beter is vgl met de fc series. Just letting you know

          Comment

          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #824
            Levende doden..
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


            • Bo$wachter
              Bo$wachter commented
              Editing a comment
              Flakka of mensen uit de politiek 🤷🏼‍♂️
          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #825
            2010 als ik me niet vergis.
            Na het zuur komt het zoet.. Neuh sukkels, deze gifbeker moet nog veel verder leeg.
            Klap nou niet te hard in je handjes als mazzel minima van de Exodus itt de kansloze import is nog nooit zo hoog geweest.
            Verdienen voor verdelen zei die Duitse vluchteling vandaag..

            We gaan nog wat meemaken.
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


            • Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              Haagse Sjonnie wist er wel raad mee gatverdamme die ouwe kankerknuppel.
          Bezig...