je geneugten van de dag.

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eerstekamerlid
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 5066

    #91
    10x een grens passeren zonder controle.

    Je zal gvd maar als een bange hond thuisgebleven zijn met dit schijtweer.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


    • Nonsense
      Nonsense commented
      Editing a comment
      Dat is een goeie zaak een (gevaccineerde) kennis van me is opgelicht in Spanje en heeft 160 euro betaald voor 2 zelftesten die zijn (ongevaccineerde) kids moesten doen.
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #92
    Bij terugkomst was mijn favoriete parkeerplaats nog leeg.

    Comment


    • TegridyRandy
      TegridyRandy commented
      Editing a comment
      Tzijn de kleine dingen int leven, die het meeste geluk geven!

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Zo is dat!
  • Rietslang
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 2171

    #93
    Mentos grüner apfel, werkelijk de beste
    20210901_181719.jpg
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment

    • KnetterMug
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2017
      • 907

      #94
      DSC_0963.JPG waarschijnlijk de laaste vaart door de stad vandaag Haarlem-Noord

      Comment


      • Eerstekamerlid
        Eerstekamerlid commented
        Editing a comment
        Zomer is pas net begonnen man.

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Dat zou heerlijk zijn, der moet nog het een en ander afbloeien bij de mensen.
    • Nederhigh
      Super Grower
      Lucky Member
      • Apr 2012
      • 1834

      #95
      Aanhanger rijbewijsje binnen.

      Comment


      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Lekr bezig, nou de Tabbert nog

      • Monthoom
        Monthoom commented
        Editing a comment
        Van Harte! Vele veilige kilometers toegewenst met je nieuwe papiertje

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Danku!
    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #96
      https://www.telegraaf.nl/nieuws/1999...lusiever-maken

      Je verleden wegpoetsen ten faveure van lui die geen toekomst hebben.
      Fokkin skitterend het observeren van dit allarmerend zieke gekkenhuis.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


      • TegridyRandy
        TegridyRandy commented
        Editing a comment
        Een idiocratie...

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Krijgen we dan Adolf H plein. Draaien door die linke rakkers.
    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #97
      Fatima van de Haagse Stadspartij: “Geen kankerduur kankerhuis heuuuUUUUUU” #WoonProtest https://t.co/T3lYz53K4y
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment

    • Zabuza
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Oct 2019
      • 328

      #98
      Om verder te gaan op de verwijzing naar Het Eiland hierboven, In de gloria. Prachtig gezelschap, goede herinneringen
       

      Comment

      • Italbri
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Jan 2019
        • 416

        #99
        Elke avond als ik thuis kom is dit het eerste gezicht dat ik zie.

        Hij blijft net zolang mauwen tot die vind dat die weer genoeg aandacht heeft gehad.

        IMG_20210916_002423491.jpg
        De Bloemen Van Bri

        Comment

        • Voor het eerst
          Elite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Aug 2019
          • 2662

          #100
          Vandaag eindelijk de door mij bestelde LED quantum boards ontvangen.
          Netjes verpakt, ogenschijnlijk originele Samsung LM301H chips en een Jason USP240-AI-B driver (PWM dimbaar).

          Verlichting brandt erg mooi en gelijkmatig, dimfunctie werkt beter dan ik gewend ben bij Mars Hydro.
          Feitelijke stroomopname nog niet kunnen testen (kan pas om 18.00u) maar als dat net zo accuraat is als de rest van de omschrijving ben ik tevreden.

          Prijstechnisch valt het allemaal erg mee. Ik was nu voor 8 boards (240W) met driver, dimmer en ophangkabeltjes 776,59 + 117,95 invoerkosten kwijt wat me op 111,82 per paneel brengt. Dat is nog geen 50 cent per Watt!

          Efficiency moet zich nog bewijzen, weet ook nog niet wat ik et zoveel panelen moet maar voor de prijs wilde ik ze niet laten liggen. IMG_5220.jpeg IMG_5219.jpeg
          Binnenkweek
          Hydro
          Kokos

          Comment


          • KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Complete boards, ik betaalde €263,00 voor 4 boards.
            Geen invoer betaald.
            Ben wel benieuwd hoe deze hun werk gaan doen.
            Op de Dames, succes met je aankoop
        • BackYardPlant
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2016
          • 1260

          #101
          Winkelpersoneel wat je 2 minuten voor 6 (sluitingstijd) nog even snel naar binnen laat wanneer je binnenkomt met "tot hoelaat zijn jullie open? 6 uur? Ik hoef alleen een paar sokken te hebben, maakt me niet eens uit welke kleur als t maar de juiste maat is, als jullie me wijzen waar ze liggen ben ik binnen een minuut weer weg" (en dat was ik ook)

          Comment

          • batmeid
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2012
            • 1317

            #102
            Mijn lieve knappe zoon die in n keer voor zijn rijexamen geslaagd is
            Last edited by Nederhigh; 14 January 2022, 21:06.
            sigpic it is just a flower

            Comment


            • KnetterMug
              KnetterMug commented
              Editing a comment
              Gefeliciteerd!!!!!!

            • Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              Proficiat voor je snelle vent

            • belladonna
              belladonna commented
              Editing a comment
              Gefeliciteerd .
          • Rietslang
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2015
            • 2171

            #103
            Geneugtelijk moment wnr (en liefst op een vrijdagavondshift) een zonnegloed over de schijtputjes valt


            20210924_192827.jpg
            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

            Comment

            • Rietslang
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2015
              • 2171

              #104
              Alweer een heerlijkheid, deze keer een versgewassen kokosfilterhoes.
              Nice tip van Q dit in een kussensloop bij een ecologisch wasje, lekker fris en satijnzacht.
              Net op tijd
              20210925_130257.jpg

               
              ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

              Comment

              • Nirvana
                Gandhi Ganjamaster
                MemberLucky Member
                • Oct 2011
                • 478

                #105
                D0853F8F-5254-4F11-9D8B-6F6C5D5F92F8.jpeg

                Comment


                • BackYardPlant
                  BackYardPlant commented
                  Editing a comment
                  Wooo is precies de achtertuin van zo'n huisje in een vakantiepark waar ik ooit een keer was
                  Echt exact t zelfde hek en de hoogte, zelfde soort weiland en op dezelfde plek een zelfde soort bos

                • Eerstekamerlid
                  Eerstekamerlid commented
                  Editing a comment
                  Wooo dat gras lijkt precies op dat gras bij mij thuis. Denk dat het famillie is.

                  Mooie omgeving. Als je me nou 1k per maand geeft wil ik wel woningruil doen. Kan je lekker hautain in een overconsumeerde binnenstad gaan wonen.
              Bezig...