je geneugten van de dag.

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eurogro
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 842

    #346
    Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekamerlid
    Ik zou er een voedingsvat van maken.
    is niet groot genoeg 60 m3

    Comment

    • KnetterMug
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2017
      • 907

      #347
      Mijn tentje is in aantocht 40*40*160



      Gr 🦟

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Voorgroei en drogen?

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Drogen denk ik meer, maar kan ook voorde voor groeien in de winter. 😁👌
    • kelderkastje
      Exquisite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2019
      • 5462

      #348
      Zaad voor de volgende ronde geselecteerd!
      20220608_194921.jpg

      Comment


      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Mooi setje zaadjes, variatie zat 👌

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Super Skunk, mooi
    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #349
      Dat het weer donderdag is, oftewel pizzadag!

      IMG_7496.jpg

      Foto van vorige keer.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Dan hoop ik maar dat er geen haar in je kapsalon zat!

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Nee die het maakt is ook kaal😁

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ooit vond ik een haar in een pizzadoos. Die pizzabakker was niet kaal.
    • Eurogro
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2021
      • 842

      #350
      Een dag zonder ........ is niet geleeft
      een dag met ......... is goed tot super geleeft

      Comment

      • Takketoelli
        Cronic Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jan 2019
        • 3125

        #351
        De zon die doorbreekt, een vers kopje thee

        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Kom je zo mijn huis even overspuiten ?

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik stel al het werk tot overmorgen uit

      • Remco
        Exquisite Grower

        • Jul 2018
        • 7399

        #352
        14:30 Men eerste Jointje van den dag is net aangestoken

        Comment


        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Net genoeg tijd om op je handen te leren lopen.

        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          in den rolstoel kruipen bedoel je , en rond springen op 1 bèén da loopt ook ni goed af , ben al een paar keer op mene bek gevallen en zelfs na zo ne val het ziekenhuis in voor 5 hechtingen en een hersenschudding dus handen lopen lukt moeilijk als je een kop koffie wilt gaan halen , nee nee nieuwe prothese en zo snel mogelijk !!

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Wat een gedoe, een mens zou om minder doordraaien. Laat ze eens opschieten met je prothese!
      • Hork
        Banned
        Lucky Member
        • Jul 2020
        • 4103

        #353
        Mijn buurman die de grindtegels achter zijn auto had gelegd kwam zonet even praten. Hij begreep mijn bezwaar en ik begrijp dat hij geen krassen op zijn auto wil dus hebben we afgesproken dat hij de stenen weghaalt en dat ik wat ruimer om de wagen fiets. En volgende week drinken we even een biertje.

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Desnoods Takketoelli want dat zijn er nogal een paar.

        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Wie gaat dat bier betalen?

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Ik neem aan hij aangezien ik werd uitgenodigd. Of ben jij zo iemand die verwacht dat gasten hun eigen bier meenemen?
      • Rietslang
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 2171

        #354
        Dagdagelijkse pornogeneugtes
        Kom dat zien Remco 's, voor elk wat wils! BioSannie productions


        *gevoelige content wnr in no-fap




         
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment

        • Remco
          Exquisite Grower

          • Jul 2018
          • 7399

          #355
           

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Dees vind ik ook wel mooi èé

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Gaan lekker met Sannie's methode 👍👍👍
        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #356



          Ze zijn toch godverdomme helemaal gestoord geworden..
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Gewoon de doopregisters nagaan en die mensen preventief ruimen, want volgens de RKK zijn dat allemaal christenen.

          • Eerstekamerlid
            Eerstekamerlid commented
            Editing a comment
            Doperegisters..
            Hebben ze toch leuk verzonnen die kleuterneuqerts.

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Duchtig, hehehe

            Ik geloof dat ze al flink aan het terugkrabbelen is. Wat een circus weer
        • Remco
          Exquisite Grower

          • Jul 2018
          • 7399

          #357

          Dat er net nen maat is langs geweest na drie jaar alleen telefonisch
          contact , Heeft hier 2 toeten verwerkt tot as en is schijt-e-weg
          vertrokken , al een geluk met het openbaar vervoer !!!

          Heeft onderweg naar beneden een paar tredes gemist met als
          gevolg een paar
          blauwe plekken en wat koppijn
          voor de rest is alles ok hoop ik !!

          Die mannen zijn niks meer gewoon met die flouw shop
          wietjes van tegenwoordig !!

          Eigen kwèék the best !!!




          Remco.


          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Als ze lopend komen en kruipend vertrekken, dan weet je dat ze inhaleren!

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Zo is dat, vooral de geur valt mensen op. Als ik een jointje draai draaien ook alle hoofden mijn kant op


            Viaviawietje zeg ik dan

          • KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Tja dat is even andere koek, de weedi die Je produceert 😂😂
        • Eurogro
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2021
          • 842

          #358
          Eerste vaatje haring van 2022 levert 113.500 euro op

          https://www.nu.nl/293574/video/eerst...0-euro-op.html


          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Smaken verschillen dat blijkt wel weer We krijgen vandaag maatjes op het werk, verheug me er nu al op!

          • Eurogro
            Eurogro commented
            Editing a comment
            Flip Harjkip dat zijn mooie berichten met ui

          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Wij krijgen een worstenbroodje of appelbol met verloren maandag.
        • Zabuza
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Oct 2019
          • 328

          #359
          IMG_20220615_184349.jpg
          Door omstandigheden wordt het nu gemaaid. Anders had deze mooie wei vol klaver nog even onderwerp van menig bijenvlucht mogen blijven! Moeite doen om geen bij te spotten als ik er naar keek. In de kippenwei staat ook paarse klaver. Zeer waardevol voor de algemene bijenpopulatie (niet alleen de imker zijn bijen, ook de vele wilde soorten).

          Comment

        • Hork
          Banned
          Lucky Member
          • Jul 2020
          • 4103

          #360
          Het is aangenaam warm, te warm om te slapen dus hang ik hier maar wat rond.

          Comment


          • Eurogro
            Eurogro commented
            Editing a comment
            Koel vest

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Airco

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Dank voor de tip van een koelvest Eurogro nu is mijn bed een zwembad! Ja Flip Hasjkip nog maar een stroomvreter erbij!
        Bezig...