je geneugten van de dag.
Collapse
This topic has been answered.
X
X
-
-
En wat er achterstaat ook niet lang meer
Daar Kun je wel een paar van draaien denk -
Eurogro we zullen zien. Het enige dat ik er aan gedaan heb is takken afknippen. Geen voeding, geen water. Staat op de composthoop. Hopen op een mild geval van toprot. Dit weekend fel regen. Daarna even droog weer met bewolking. Mag toch nog minstens drie weken staan voordat ze vroeg om kan.
-
-
De toon is ook al aan inflatie onderhevig..
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
Everything is nothing and nothing is everything.
Comment
-
Weekendje Zuid Holland.
20221007_211126.jpg
Top naam en label.
Helaas wat platjes en dat hebben we dan ook geproefd. Dus helaas.
Comment
-
Lekker wakker worden op je bootje met nog een halve joint en dood biertje naast je klaar voor het sluitstuk.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
verzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-
Everything is nothing and nothing is everything.
Comment
-
Comment
-
-
Naar huis wandelen met teveel Guinnes na de halloween quiz in de irish pub. Een schaduwfoto.
20221029_235110.jpgAttached FilesComment
-
Dat ik eindelijk weer op het forum kan komen
en dat ik ga verhuizen naar curacao dit jaar nog
en dat met spijt in me hard het huis te koop heb staan
maar naar 8 jaar stoom afblazen toch weer terug naar het eiland daar ik al ruim 20 jaar van me leven heb
door gebracht
allemaal welkom op curacaoComment
-
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
-
Dat zal ik je uit legenHoi Eurogro lang niet gezien. Vanwaar de verhuizing?
curacao is een soort magneet
pals je er eenmaal heb gewoond zo als ik 20 jaar dan blijft het aan je treken
wat je ook doet of probeert het laat je blijkbaar niet meer los
lik ken mensen ook nl zijn 9 x op en neer geweest maar uiteindelijk terug op curacao
Comment
-
Of ik ooit denk aan stoppen? Ja hoor, maar eerst even boenen!
IMG_8917.jpg Een schone gestopte bong.
Afgeblust met de beste pils die er is en de rest is kattenpis.
Comment









Comment