je geneugten van de dag.

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #601
    Het dak van mijn hok is waterdicht. Zonet het laatste puntje op de i gezet door een stukje lood over de kier van de planken te leggen.

    IMG_9587.jpg IMG_9588.jpg Hierna zal ik dakgoten aan het hok bevestigen, maar dat wordt later.

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ik wil voor jou geen stap verzetten dus komt goed uit.

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      😂😂😂

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      😂😂😂
  • Rietslang
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 2171

    #602
    Liefdevolle uitdrukkingen.
    FB_IMG_1678005321426.jpg
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment

    • NewNoobie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • May 2022
      • 2070

      #603
      Juist een sneeuw wandeling gedaan. Zo fijn zooon mooi zicht. Love it 🤩🥳#laathetzoutmaarvooropdefrietjes

      Comment

      • NewNoobie
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • May 2022
        • 2070

        #604
        Een nieuwe tent in mijn bezit🥳

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Eerder omdat ik het jammer vond dat ik de ruimte niet optimaal benut met mijn laatste lamp. Droog/voorgroei + groei/bloei+ reserve voor buitenkweek droog denk ik als er iets in mijn eerste tent zou staan (als ik ze al alle drie zou gebruiken)

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Hahah damn is wel volle kamer bij jou zo dan haha

        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Mja in principe zal merendeel van de tijd maar de bieuwe tent vol staan.
      • Remco
        Exquisite Grower

        • Jul 2018
        • 7399

        #605

        Antwerpen - Woensdag 8 maart - 9u30


        IMG_1192.jpg
        IMG_1200.jpg

        Remco.

        Comment

        • Rietslang
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2015
          • 2171

          #606
          Schattig vegan buidelrat
          FB_IMG_1678541238799.jpg
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

          Comment

          • Snuitje
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jul 2022
            • 373

            #607
            Nieuwe afzuiger besteld. Prima Klima PK125 EC-TC 680m3🥰

            Comment


            • Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              Prijzig beestje. Betrouwbaar, krachtig, consistent, maar ook stil?

            • Snuitje
              Snuitje commented
              Editing a comment
              Rietslang, zeker prijzig maar ingebouwde controller, en hij schijnt echt over het hele bereik niet te brommen, ook op paar yt filmpjes gezien. Belangrijk voor me want ga hem, denk ik nu, instellen op min. 160m3/u en max 240m3/u. Moet voldoende zijn voor tentje met inhoud van 1,152m3 (0,8x0,8x1,8)
          • Snuitje
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jul 2022
            • 373

            #608
            De eerste lammetjes😃
            20230313_142609_resized.jpgBeetje rare compositie, maar anders wordt de foto te herkenbaar of zo🤷‍♂️

            Comment


            • Bo$wachter
              Bo$wachter commented
              Editing a comment
              Nice men, zijn die van jou? Of zit je bij de buren te fotograferen 😜

            • Snuitje
              Snuitje commented
              Editing a comment
              Bo$wachter Het is weiland achter m'n tuin, is van de buurman. Er zit één zwarte bij tot nu. Leuk als de lammetjes gaan springen, grappig gezicht altijd😃

            • Bo$wachter
              Bo$wachter commented
              Editing a comment
              Haha mooi man, hier is het dit jaar helaas rustig met de schapen. Heb dr nog geen een gezien😞
          • Bo$wachter
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2022
            • 1902

            #609
            M’n hond die met z’n anus door/tegen het heras hekwerk aan staat te schijten👌🏼 helaas geen beeldmateriaal 🤷🏼‍♂️

            Comment

            • Rietslang
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2015
              • 2171

              #610
              Nieuw voorraadje compostwormenshizzle uit de wormentoren Effe iets laten drogen en dan inwerken in volle grond, ook eff in potten experimenteren in combi met de bio-tabs lijn bij autoflower buitenkweekje begin juni.

              Na zeven dienen mangopitten en ander halfverteerde bruine zooi prima als afwatering.

              20230312_191502_01.jpg 20230312_191633_01.jpg



              ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

              Comment

              • Snuitje
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Jul 2022
                • 373

                #611
                Even wandelen met m'n hond daar waar ik 40 jaar geleden iedere dag viste, en zeker 30 jaar niet was geweest
                20230315_141957.jpg

                En weer thuis een tripel 🍻
                20230315_165901.jpg Wel meer dan één

                Comment


                • NewNoobie
                  NewNoobie commented
                  Editing a comment
                  Mmmm la trap of grimbergen😋

                • Snuitje
                  Snuitje commented
                  Editing a comment
                  Grimbergen, heb geen glas van hen🤷‍♂️. Denk de volgende gewoon in een Heineken pils glas. Nog 2 te gaan

                • Snuitje
                  Snuitje commented
                  Editing a comment
                  Fck ze zijn op, waren er maar 6, en expres geen wijn gekocht
              • NewNoobie
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • May 2022
                • 2070

                #612
                100l aan hydroton gespoeld🥳

                Comment


                • NewNoobie
                  NewNoobie commented
                  Editing a comment
                  Snuitje ja maar zal maar tegen een dikke maand zijn voor ik ontkiem nog even te vroeg

                • Snuitje
                  Snuitje commented
                  Editing a comment
                  Maar dan heb je het hele voorbereidingsproces ook in 1 topic

                • NewNoobie
                  NewNoobie commented
                  Editing a comment
                  Ik zal het er nog in plaatsen😉. Nuja eerste keer hydro kan hard flateren. Eenmaal dat ik zaad heb zal ik wel starten kan het dan in de titel plaatsen😉
              • Zabuza
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Oct 2019
                • 328

                #613
                Hoe het gebracht wordt vind ik grappig. Wat er besproken wordt vind ik niet grappig.
                 

                Comment

                • Rietslang
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2015
                  • 2171

                  #614
                  Thaise jungledrank

                  20230317_153552.jpg

                  ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                  Comment


                  • Rietslang
                    Rietslang commented
                    Editing a comment
                    Wuk ist met gie kwekertje??
                    Neenee Kratomtheetje
                    Pijnstiller uit neejderland recht uit de bus vnmrgn. Medical thing

                  • Wesley pipes
                    Wesley pipes commented
                    Editing a comment
                    ayahüasca achter het stuur, lol, testen ze toch niet op dusja

                  • Rietslang
                    Rietslang commented
                    Editing a comment
                    Hmm DMT ok goed plan, maar achter het stuur🤔😅
                • Ketelhuis
                  Advanced Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2019
                  • 1014

                  #615
                  Vrouwtje wordt 1 met boom en tis wereldnieuws….
                  Ik wordt iedere dag 1 met plant😂
                  Lekker toch

                  E107B4E4-7982-4C3F-AE80-97D2D1CC7E67.jpg

                  Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

                  Comment


                  • Rietslang
                    Rietslang commented
                    Editing a comment
                    Geluidsknop werkt niet!😛

                  • Ketelhuis
                    Ketelhuis commented
                    Editing a comment
                    Harder duwen!!

                  • NewNoobie
                    NewNoobie commented
                    Editing a comment
                    Ketelhuis die boom of…🤪?
                Bezig...