je geneugten van de dag.

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #1546
    Voor het eerst eerste worden met Mario Kart World online KO tour!

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Thanks Takketoelli door die eigenschap leert men gitaarspelen!

    • Zabuza
      Zabuza commented
      Editing a comment
      Te gek! Proficiat

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Thanks!
  • Takketoelli
    Cronic Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 3126

    #1547
    Preview


    20250828_220845.jpg
    Bio Super Boof



    20250828_220854.jpg
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ik had hier net een tangerine van 30% bij dees vandaan, net een laklaag.

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Geil!

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Mooi he?
      Wordt een waanzinnige oogst hopelijk!
  • Zabuza
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Oct 2019
    • 328

    #1548
    Sta net in de keuken een notenreep te eten. Valt er een klein stukje terwijl ik bijt. Mijn hoofd zegt heel op het gemak oh, er valt een stuk terwijl het lichaam het al heeft opgevangen.

    Vind dat heel aangename ervaringen.

    Comment

    • batmeid
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2012
      • 1317

      #1549
      Binnen 5 weken totaal ( op wat kracht na ) van een gebroken onderarm herstellen.
      20250821_085743.jpg Kan alles weer en ging 30 juli onder het mes. Zenuwblok is raar iets.
      sigpic it is just a flower

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Blokkade?
        Bij mij hebben ze ooit zeneuwen in de rug doorgebrand. Hielp twee weken
        Ik hoop bij jou langer
        Beterschap!

      • batmeid
        batmeid commented
        Editing a comment
        Takketoelli . Dat klinkt echt heftig.
        Bij mij was het slechts een tijdelijke verdoving om m'n gebroken bot te fixe.
        Was het hernia ofzo.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Chronische pancreatitus
        Nu nog nauwelijks last van kwa pijn
    • Takketoelli
      Cronic Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jan 2019
      • 3126

      #1550
      de-orde-van-de-drakenridders-de-orde-van-de-draken.jpg

      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Ach een draak.

        Waar is de buurtslager assje em nodig bent.

      • batmeid
        batmeid commented
        Editing a comment
        Waarschijnlijk in het buurtslachthuisje toch
    • Highrider
      Gandhi Ganjamaster
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2020
      • 495

      #1551
      Splendid & UB40 afgelast op scheveningen.
      Toch stronken maar dan in eigen stad!

      010!!
      De stad waar de Polen vanavond de baas zijn en de beveiliging opschaalt om het gezellig te houden.

      Comment


      • Highrider
        Highrider commented
        Editing a comment
        Shit, over 4 uur gaat de wekker ook weer.
        Werk om te leven, leef niet om te werken✌️
    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #1552
      Elke keer als ik op vakantie ga flikt Israël een huzarenstukje.
      Moet vaker op vakantie geloof ik..
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Nergens veilig voor die mofo's
        Na Iran, yemen en de houties nu qatar. En dat voor zo'n klein landje als israel. Waanzinnig

        Sowieso spul voor tig films en docu's. Operatie grim reaper, die aanval in iran waar ze eerst ervoor zorgden dat de hele top ergens bij elkaar kwam voor ze er een bom op gooiden.... enz

        Wat ook weer de reden js dat ze wel door moeten pakken, zou anders erg zonde zijn van al die operaties, die jaren en jaren voorbereidt zijn. Zonder amerika (die wel hielpen met wat bommen op iran), maar verder met enorm veel interesse en respect leren van mosad en consorten. Echt ongelooflijk wat ze doen

        Ook een stad innemen. Amerika heeft fallujah gehad, veel doden enzo. Israel doet het met veeeel minder slachtoffers, en amerika kijkt over de schouders mee
    • Takketoelli
      Cronic Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jan 2019
      • 3126

      #1553
      De VEAZY, van Storz en Bickel


      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment

    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #1554
      IMG-20250909-WA0010.jpg L' chaim.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Is dat "gaza park" ?

      • Eerstekamerlid
        Eerstekamerlid commented
        Editing a comment
        Dat is daar waar veel sardientjes worden gegeten en waar je als inwoner van de heksenketel zeer lekker tot rust kan komen in niemandsland als je beetje je best doet om de verharde weg kwijt te raken..
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7400

      #1555
      Mooi man de rust zelve èé

      "L'Chaim" (ook wel gespeld als L'Chaim of Lehayim) is een Hebreeuwse uitdrukking die "op het leven" betekent en gebruikt wordt als een toost om vreugdevolle momenten en het leven zelf te vieren. De uitdrukking is diep geworteld in de Joodse cultuur en staat voor optimisme en de gemeenschapszin om vreugde te vinden, zelfs in tegenspoed. Naast deze culturele betekenis kan "L'Chaim" ook verwijzen naar een internationale muziekgroep die Klezmer en Balkanmuziek speelt, een Joodse traditie van een pre-huwelijksviering of een Tsjechische NGO die zich richt op de bescherming van sekswerkers.
      De betekenis en context
      • Een toost: Als een toost wordt het gebruikt tijdens vieringen en bijeenkomsten om het leven en de zegeningen ervan te vieren, zoals bij bruiloften, diners met vrienden of andere feestelijke gelegenheden.
      • Joodse traditie: De uitdrukking weerspiegelt de Joodse gemeenschapsgeest, optimisme en het vermogen om vreugde te vinden.
      • "Op het leven": De letterlijke vertaling van L'Chaim uit het Hebreeuws is "tot leven".

      Andere toepassingen
      • Muziekband:
        L'Chaim is ook de naam van een internationale zevenkoppige band die klezmer, balkan, gipsy, circus, tango, jazz en popmuziek speelt in verschillende talen.
      • Joodse traditie:
        Het is een Joodse traditie om een l'chaim te organiseren, een viering die lijkt op een verlovingsfeest, waarbij familie en vrienden het toekomstige echtpaar feliciteren.
      • NGO:
        L'Chaim is tevens een Tsjechische NGO die zich inzet voor de steun en empowerment van mensen in de seksindustrie.
      • L'Chaim - Salmon bookings
        L'Chaim is een zevenkoppig internationaal gezelschap (met Nederlanders, Italianen,...) dat een stomende mix van klezmer, balkan, g...
      ​--èé--

      Comment

    • Takketoelli
      Cronic Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jan 2019
      • 3126

      #1556
      20250909_190426.jpg 20250910_172159.jpg
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Urban
        Urban commented
        Editing a comment
        goed idee boswachter, iedereen weet dat alcohol al je problemen oplost, alleeeejuppaaahhh bukakeeeee

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Hahahaha

      • Eerstekamerlid
        Eerstekamerlid commented
        Editing a comment
        Ja daar heb je een punt alleen die alcohol zal toch echt ergens van betaald moeten worden..
        Nou ben ik niet heel wijs maar mn motor heb ik ook niet voor de lol weg gedaan zeg maar..

        T leven van een zzp'er is geven en nemen.
    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #1557
      Wow!! Deze meneer zegt even waar het op staat. Dat soort talkshowgasten zouden we hier ook moeten hebben. https://t.co/j5SyqXI9q3


      AI is een mooi iets..
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


      • Urban
        Urban commented
        Editing a comment
        heerlijk ey, en stil zijn ze vieze fck honden

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Urb snapt um nog niet.
    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #1558
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #1559


        Wat leven we toch in fascinerende tijden eh, mensen?
        Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

        En t gaat pas beginnen. Pappen en nathouden gaat nog s echt gezeik op leveren. Dit lijkt meer op een aanval maar gewoon allemaal zonder straf weer zu hause.

        Geef er gewoon 6 een nekschot is het klaar met dat geneuzel. Ik ga niet remmen iig voor dat soort shit. Geen remspoor geen zaak.
        Zand erover.

        Kk tuig.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Weer van die gaza fans?

          Effe paar meppen met de stompe kant van een machete, helpt hier ook tegen huftertjes.

          Ze zijn altijd blij dat het niet de scherpe kant was, en rennen dat ze ineens kunnen, je zou bijna je slippers kwijt raken.
      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #1560
        https://www.youtube.com/watch?v=q8SbeHhNR9k was al fan maar dit lucht op.Is er al een stichting die de maatschappelijke gevolgen van inteelt in kaart brengt ?en dan vooral de geimporteerde .
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


        • Zabuza
          Zabuza commented
          Editing a comment
          Tom is snel met schrijven. Had altijd een sterke mening over face tattoos. Tom en Cody the sound healer hebben me geleerd dat ik mezelf niet altijd moet geloven 😄

          Tom slaat de nagel altijd op de kop. Cody is een feest voor uw geest en lichaam.

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Die heeft waanzinnige teksten, echt geniaal soms. Wel een beetje te patriottisch maar dat mag ie zelf weten
      Bezig...