Dagje vissen en smoken met members van het forum

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Blowdy
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Jan 2016
    • 11

    #1

    Dagje vissen en smoken met members van het forum

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Zijn er mensen die interesse hebben om de nacht van 14 op 15 Mei (Zondag) een dagje te gaan vissen en meeten (en smoken natuurlijk) met andere members hier van het forum?
    Laat even weten of er Animo is, ik zat als locatie te denken aan de Waal bij Haaften, hier zit een mooi bestand aan karper, snoek, baars, witvis en meerval.

    Als we rond een uur of 15.00 meeten tot de volgende dag of voor de mensen die eerder willen gaan kunnen eerder gaan?
  • Old Dagga
    Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 670

    #2
    Re: Dagje vissen en smoken met members van het forum

    Shit, ik houd van vissen op de Waal, ging voorheen vaak bij Deest en Druten,
    en mijn vergunning is nog compleet!

    Maar feederen bij donker is lastig, ik rook niet, en weet niet of ik een nacht weg kan
    bij mijn zieke vrouw!

    Voor de rest, prima initiatief denk ik, en voorlopig staat het opgeslagen
    bij mijn favorieten dus wie weet ?!

    Of misschien, als het doorgaat kom ik een paar uurtjes bijkletsen!

    Comment

    • Hypnotized
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 926

      #3
      Re: Dagje vissen en smoken met members van het forum

      Ik denk dat de meeste mensen hier anoniem willen blijven daarom zijn meetingen geen succes op dit forum, maar wie weet

      Comment

      • kanon
        Expert Grower
        420 MemberLucky Member
        • Sep 2015
        • 1387

        #4
        Re: Dagje vissen en smoken met members van het forum

        Ik zou de meesten hier graag een keer ontmoeten en vond vissen vroeger echt super tof (zeker karper)

        Maar ik denk wat Hypno al zegt de meeste anoniem willen blijven hier ivm met de hobby wat nog steeds niet word gewaardeerd door 99% van de mensen om je heen.

        Ik weet je hebt mensen met schijt eraan (had ik vroeger ook maar ben straks 50) en dan ga je anders tegen dingen aankijken.
        Des al niet te min wel een heel leuk idee en hoop voor je dat er mensen dit willen doen !

        dus goed idee
        sigpic
        LED there be light

        Comment

        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #5
          Re: Dagje vissen en smoken met members van het forum

          Ik wil best met een paar blowpauperts afspreken maar ik heb t in mn bestaan nog niet meegemaakt dat er hier wat vd grond kwam..
          Misschien leuker om een hele boot af te huren zodat je de desbetreffende dag uit moet zingen met de meute en niet weg kan vluchten van de droevenis om je heen..
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment

          • Sole mio
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2012
            • 808

            #6
            Re: Dagje vissen en smoken met members van het forum

            Klinkt leuk maar 'k denk dat we daarvoor allemaal teveel verspreid zitten.
            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

            Comment

            • Ganjax
              Guru of all Growers
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2009
              • 10443

              #7
              Re: Dagje vissen en smoken met members van het forum

              Zoek zo'n online visgebeuren spelletje
              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

              Comment

              • beowulf
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 6495

                #8
                Re: Dagje vissen en smoken met members van het forum

                Ik zou ni graag 's morgends wakker worden met een lege spoel, dus voor mij gene wiet aant water. Moet mijn verklikkers nog horen afgaan. Ben zo nog is met ene weggeweest, dieje kon zene nest ni uit voor foto's te trekken. Wist ni eens dat die smoorde. Heb toen die zijn stokken ingedraaid en achteraf nooit meer mee afgesproken.

                Comment

                • Ganjax
                  Guru of all Growers
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 10443

                  #9
                  Re: Dagje vissen en smoken met members van het forum

                  Ging eens nachtvissen met wat volk, die gasten heel serieus doen en al en ik en een maat goed liggen blowen en zuipen.
                  Goed liggen maffen, haal in de ochtend me lijn binnen en was de enige die een vis gevangen had, een paling, iedereen boos op me omdat ik me de hele nacht had liggen amuseren en een vis vangde en hun niet
                  ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                  Comment

                  • Eerstekamerlid
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 5066

                    #10
                    Re: Dagje vissen en smoken met members van het forum

                    Sowiezo altijd n rolletje beugjes meenemen om de 1e plek veilig te stellen..
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #11
                      Re: Dagje vissen en smoken met members van het forum

                      En zouden jullie een 'anonieme' viswedstrijd via JD wel leuk vinden. Misschien heeft JD nog wat vishoedjes die er dan bij op de foto kunnen als 'deelnamebewijs' ?

                      Bij genoeg animo ga ik dat wel organiseren
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      • THEBIRD
                        Big Bongmaster
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2016
                        • 396

                        #12
                        Re: Dagje vissen en smoken met members van het forum

                        Mij lijkt dat zeker tof !
                        Groene vingers

                        Comment

                        • Ganjax
                          Guru of all Growers
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 10443

                          #13
                          Re: Dagje vissen en smoken met members van het forum

                          Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                          En zouden jullie een 'anonieme' viswedstrijd via JD wel leuk vinden. Misschien heeft JD nog wat vishoedjes die er dan bij op de foto kunnen als 'deelnamebewijs' ?

                          Bij genoeg animo ga ik dat wel organiseren

                          Een "anonieme" viswedstrijd waar je je "deelname" moet bewijzen, wat een contradictie
                          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                          Comment

                          • Stemma
                            Exquisite Grower
                            420 Member
                            • Mar 2014
                            • 7415

                            #14
                            Re: Dagje vissen en smoken met members van het forum

                            Ja Djax, anoniem in de zin dat je naam alleen bij de organisatrice bekend is als he tenminste een prijs wil ontvangen en er moet iets op de foto bij de vis zien waaruit blijkt dat de vis 'speciaal' voor deze wedstrijd is ontvangen. Anders kunnen lolbroeken gewoon een plaatje van het internet af plukken. Hoewel de zinsformulering anders doet vermoeden, is er zeker over nagedacht

                            Voorlopig zit ik alleen met THEBIRD aan de waterkant
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            • Urban
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2008
                              • 4104

                              #15
                              Re: Dagje vissen en smoken met members van het forum

                              Comment

                              Bezig...