Jona bijvoorbeeld.
Hoe zou het nog zijn met
Collapse
X
-
Re: Hoe zou het nog zijn met
Monty??
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
-
-
Re: Hoe zou het nog zijn met
Jemghost, fifi, $ir_smoke_alot, Itsthewiz13, Orias, Miss greenthum, Darkies, Bobo, Misty, Markster, TheovS ...............
Met Monty gaat het overigens best goed, heb dagelijks contact met hem , ghehe.Comment
-
-
-








Comment