Gedaan met ‘Zwarte’ Piet: tv-zenders en speelgoedwinkels sluiten Pietenpact

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #46
    Re: Gedaan met ‘Zwarte’ Piet: tv-zenders en speelgoedwinkels sluiten Pietenpact

    Niet voor alle hindoes is de koe zo heilig als in India. Laatst in Bali stond er gewoon koe op het menu in de meeste restaurants.
    Geen opstand van de bevolking die voor 90% Hindoestaans is.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment

    • Hoeloes
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2016
      • 1051

      #47
      Re: Gedaan met ‘Zwarte’ Piet: tv-zenders en speelgoedwinkels sluiten Pietenpact




      I like it!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #48
        Re: Gedaan met ‘Zwarte’ Piet: tv-zenders en speelgoedwinkels sluiten Pietenpact

        lol gedaan met die zwartepiet

        Comment

        • Hoeloes
          Advanced Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2016
          • 1051

          #49
          Re: Gedaan met ‘Zwarte’ Piet: tv-zenders en speelgoedwinkels sluiten Pietenpact

          Haha, juist ja.


          I like it!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment

          • Ganjax
            Guru of all Growers
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 10443

            #50
            Re: Gedaan met ‘Zwarte’ Piet: tv-zenders en speelgoedwinkels sluiten Pietenpact

            Oorspronkelijk geplaatst door Hoeloes
            Tv programma "de heilige koe" komt terug op tv..... of toch niet want das een belediging voor het hindoeïsme. In dit programma zien we de auto als heilige koe maar in hun geloof is dit echt een koe. Dit kan dus echt niet meer.
            De negerzoenen en jodenkoeken zijn ook al verdwenen en hoe zit het eigenlijk met blanke vla?

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oja een echte zwartepiet is trouwens veel zwarter dan de zwartste bevolkingsgroep op aarde.
            https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Huidskleur
            Jaa, "de heilige koe" op nederlandse tv toen er nog niet veel zenders beschikbaar waren als nu in Bels.
            Dit gooit me effe terug in een tijdscapsule naar de jaren 80, mijmert weg...
            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

            Comment

            • Brainwreck
              Junior Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2016
              • 581

              #51
              Re: Gedaan met ‘Zwarte’ Piet: tv-zenders en speelgoedwinkels sluiten Pietenpact

              Hier even een uitleg over het "echte" Sinterklaasfeest.
              Verteld door een eigenaardig type (het lijkt wel een ouderwetse herder), maar ja.....iemand moet het eens goed uitleggen.
              Want dat hele gezeik dat zwarte Piet een zwarte slaaf zou wezen , zo teleurstellend allemaal.

              RTV Utrecht is de omroep van de provincie Utrecht. Download de app of volg ons op rtvutrecht.nl, Facebook, Instagram, Twitter en YouTube.
              sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

              Comment

              • Eerstekamerlid
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 5066

                #52
                Beste Mensen,

                Bij deze wil ik een actie beginnen tegen de witte sneeuw pop. Hiermee wil ik in de voetsporen treden van #SilvanaSimons, die tegen zwarte piet is.
                Het is mij opgevallen, dat er waar ook ter wereld sneeuw valt, altijd witte sneeuwpoppen gemaakt worden.

                Ik vind dit erg discriminerend, want ik associeer dit met het feit dat de witte mensen in onze gekleurde maatschappij, als tijdelijk gezien worden en als koude mensen gezien worden en in feite met een dweil opgeruimd kunnen worden. Dit vind ik erg respectloos naar de blanke mens.

                Waarom zie ik nooit een donker getinte sneeuwpop? Of een gele sneeuwpop? Of een regenboog sneeuwpop? Dat moet toch mogelijk zijn in deze moderne tijd?

                Dit noem ik dan ook discriminatie tegen de witte mens

                Daarom eis ik, dat het Europees gerechtshof in Den Haag, mijn zaak aanhankelijk maakt, en dat er wereldwijd een verbod op witte sneeuwpoppen komt.

                Ik wil dan dat er ook alleen nog maar regenboog sneeuwpoppen komen.
                Bij genoeg steun zal ik een nieuwe politieke partij oprichten en wel genoemd DOEN.

                En ik eis van onze president Mark Rutte, dat ik vanaf nu dus ook 24/7 permanente bescherming krijg.

                Bij voorbaat Dank,
                ​​​​​
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #53
                  Komt wel goed Lid ​​​

                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 3 photos.
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  • Ganjax
                    Guru of all Growers
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 10443

                    #54
                    Krijg je ne "like" voor Flier.
                    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                    Comment

                    • Urban
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2008
                      • 4104

                      #55


                      Helder heel helder

                      Comment

                      Bezig...