Halo allemaal na 6 jaar ga ik terug een kastje zeten en ben nog op zoek naar een afzuiger iemand soms iets te koop grts sven86
Afzuiger
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Afzuiger
Ja, bij de snackbar bij mij op de hoek zijn ze aan het verbouwen.
Misschien kan je die overnemen.
sigpic Don't talk shit. Just smoke it. -
Re: Afzuiger
Lees voortaan even voordat je een topic in het verkeerde forum plaatst, hier staat meer informatie over de marktplaats:
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlComment





Comment