De moppentapper!

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #466
    Re: De moppentapper!

    Hollander komt een Duitser tegen in de kroeg.
    "Hey tegen wie spelen jullie vanavond" ?
    Zegt die Duitser "Tegen Brazilie".
    "Ooh leuk", zegt die Hollander.
    "Daar moeten wij zondag tegen".



    -=[ Sent from my SII I9100 ]=-
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #467
      Re: De moppentapper!

      Hahahhahahaha, die is goe Q
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • angie07
        Senior Stoner
        Member
        • May 2013
        • 25

        #468
        Re: De moppentapper!

        hahaha ik heb de match niet gevolgd maar toen ik deze ochtend facebook opende, werd ik ineens overspoeld... oeps voor Brazilië!

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #469
          Re: De moppentapper!

          Yeah dat zat er wel in.
          Deze nog even snel...

          uploadfromtaptalk1404929879112.jpg

          -=[ Sent from my SII I9100 ]=-
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Urban
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 4104

            #470
            Re: De moppentapper!

            ghehehe YEUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhh

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #471
              Re: De moppentapper!

              BsIhn5cCIAIjAkz.jpg

              Via de chat, via bear.
              Kijk hoe ze lopen janken. Dan had je moeten scoren heh..!
              Meer trainen, minder kinderenknuffelen.
              Als ze de finale met 12-0 hadden verloren hadden ze misschien wel euthanasie gepleegd op dat veld.
              Dus inderdaad, beter zo, nu is de afgang nog te overzien.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Ilikebigbuds
                T.H.C. Master
                MemberLucky Member
                • Aug 2014
                • 549

                #472
                Re: De moppentapper!


                deze link leek me wel gepast op dit forum, jammer dat ik nog geen duitse kwekers heb gezien op dit forum
                https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                Comment

                • Urban
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2008
                  • 4104

                  #473
                  Re: De moppentapper!

                  en wat is de grap?

                  Comment

                  • Ilikebigbuds
                    T.H.C. Master
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2014
                    • 549

                    #474
                    Re: De moppentapper!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Urban alien
                    en wat is de grap?
                    ik vind het grappig vandaar dat ik het post, als je het niet grappig vind geen probleem dan kijk je er niet naar
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                    Comment

                    • Urban
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2008
                      • 4104

                      #475
                      Re: De moppentapper!

                      ah geen probleem joh,maar ik kreeg zelfs geen glimlach dus vroeg het me zelf even af

                      Comment

                      • Ganjax
                        Guru of all Growers
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 10443

                        #476
                        Re: De moppentapper!

                        7 flikken voor een koppeltje met een jointje, ergens toch wel grappig maar ook heel triest.
                        Denk dat ze daar hun oude Hugo Boss pakjes wel missen, van die met die hoge botten
                        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                        Comment

                        • Sole mio
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2012
                          • 808

                          #477
                          Re: De moppentapper!

                          2 gekken moesten 's nacht over een kanaal geraken,nergens een brug te zien...zegt de ene,k zal mn licht aansteken en kruipt gij over de lichtstraal naar de overkant.
                          Neenee zegt den anderen want als k halfweg ben zou jij t licht uitdoen.


                          Nogmaals in het gekkenhuis.
                          De dokter moet 3 gekken controleren op genezing.
                          De eerste komt binnen,zegt de dokter,ge moogt naar huis,spring maar door t sleutelgat,die pakt een aanloop,bam,met zn gezicht tegen de deur.die mocht nog even blijven.
                          De tweede komt binnen,zelfde verhaal.
                          T is aan de derde,maar die blijft op zn stoel zitten en mag dus gaan.bij z'n vertrek vragen de andere twee waarom hij er wel uitgeraakt is,hij zei,jullie hebben niet goed gekeken dommerikken,de sleutel zat er nog in het sleutelgat.
                          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                          Comment

                          • dr00p
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2014
                            • 289

                            #478
                            Re: De moppentapper!

                            Een vriendin van me heeft zo'n een chihiahua en vertelde me laatst dat ze daar zo'n gek probleem mee had. "Hij heeft zo'n gekke pluk haar op zijn rug, en die knip ik elke keer weer af maar dat groeit elke keer weer keisnel weer terug." Ze kon knippen wat ze wou..

                            Ik zei nog, misschien bedoel je zijn staart ofzo? Maar die groeit niet terug nee...

                            Nou had ze op een gegeven moment een tip gekregen om ontharingscrème te halen.

                            Dus zij op een goeie dag naar de drogisterij en kijkend naar wat verschillende merken ontharingscrèmes vraagt ze aan de verkoopster om een goeie. "Deze is prima", beveelde de verkoopster haar aan. Waarop m'n vriendin vroeg hoe het goedje te gebruiken. "Heel simpel", antwoordde de verkoopster. "U knipt het meeste van wat u kan weg, en dan smeert u de crème onder uw oksels. Daarna valt het er zo af! U moet alleen tijdens dat de crème aangebracht is, wel even een half uurtje met uw armen omhoog blijven zitten." ..

                            Waarop m'n vriendin antwoorde, "Oké. Maar het is niet voor onder mijn armen, het is voor mijn Chihuahua!."

                            "Oh", zei de verkoopster. "Dan mag u een week niet fietsen!"



                            (Credits: radio Veronica)
                            Rough! Rough! Arrrr..

                            Comment

                            • Sole mio
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2012
                              • 808

                              #479
                              Re: De moppentapper!

                              een prostituee komt voor de rechter, de rechter vraagt...
                              Naam: sofia dubrovkskaya,
                              Geboorte datum: 20 april 1989,
                              Nationaliteit: Poolse,
                              Beroep: maar allez André....,dat weet je toch allemaal al.
                              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                              Comment

                              • QnQ
                                Godlike Grower
                                Lucky Member
                                • Sep 2010
                                • 26093

                                #480
                                Re: De moppentapper!

                                411055.jpg
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...