Het grote ik heb topic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #121
    Re: Het grote ik heb topic

    Ik heb Kweker tepakken
    God was never on your side..

    Comment

    • SirSmokeAllot
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 1968

      #122
      Re: Het grote ik heb topic

      ik heb de indruk dat kweker dat enkel laat uitscheinen.
      Dit betekent: niets is wat het lijkt...

      Grtz $iR
      sigpic

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #123
        Re: Het grote ik heb topic

        ik heb blaren.

        Comment

        • misty
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2009
          • 1462

          #124
          Re: Het grote ik heb topic

          Ik heb een donkerbruine boterham met kaas...
          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

          Misty's ABC

          Comment

          • Xtreme
            Banned
            • Jul 2009
            • 4271

            #125
            Ik heb een afgelopen zaterdag grafsteen gekocht voor mijn badkamer in aanbouw.

            Xtreme

            Ik heb zin om mijn wc-papier te laten bedrukken met afbeeldingen van................?

            Xtreme
            Last edited by westport; 16 November 2009, 13:44.

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #126
              Re: Het grote ik heb topic

              Ik maak geen graf in mn badkamer
              God was never on your side..

              Comment

              • Xtreme
                Banned
                • Jul 2009
                • 4271

                #127
                Re: Het grote ik heb topic

                @Ik maak geen graf in mn badkamer

                Ik ook niet. De steenhouwer zaagt de steen in plakken en gaat deze polijsten. Deze plakken ga ik het ligbad mee omkaderen. Mijn vrouw wilde geen voegen en tegels zijn in die maat (60 cm * 210 cm en 60 cm * 120 cm) niet verkrijgbaar. Vandaar de grafsteen. Daar kun je grote tegels uit zagen.

                Xtreme

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #128
                  Re: Het grote ik heb topic

                  Deftig bad word dat kan je zeker makkelijk met 2 in
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • Xtreme
                    Banned
                    • Jul 2009
                    • 4271

                    #129
                    Re: Het grote ik heb topic

                    Klopt. En in de spiegel van het badmeubel zit een tv met lcd-scherm. Kunnen we gezamenlijk tv kijken, met de vapo op de rand van het bad.

                    Xtreme
                    Last edited by Xtreme; 16 November 2009, 14:12.

                    Comment

                    • Debiel
                      Retired
                      • Aug 2009
                      • 452

                      #130
                      Re: Het grote ik heb topic

                      ik heb wel wat beters te doen dan tv kijken als ik met mevr. debiel in bad zit.

                      ik heb mevr. Xtreme nooit ontmoet dus misschien is het wel een goed idee die TV.

                      ik heb geen idee.

                      Comment

                      • WeedSeed
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 208

                        #131
                        Re: Het grote ik heb topic

                        Ik heb een te korte remkabel op m'n fiets.

                        Comment

                        • Xtreme
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 4271

                          #132
                          Re: Het grote ik heb topic

                          @ ik heb wel wat beters te doen dan tv kijken als ik met mevr. debiel in bad zit.

                          Door eenparigheid van beweging krijg je een golfslag die zichzelf versterkt. Aangezien het bad op een parketvloer staat zullen de ritmische bewegingen die deze golfslag veroorzaken elders moeten plaatsvinden. Overigens als je 35 jaar getrouwd bent heb je niet ogenblikkelijk drang op je roer bij het aanschouwen van je naakte echtgenote.

                          Xtreme
                          Last edited by Xtreme; 16 November 2009, 14:39.

                          Comment

                          • Debiel
                            Retired
                            • Aug 2009
                            • 452

                            #133
                            Re: Het grote ik heb topic

                            Ik heb geleerd dat door variatie eenparigheid voorkomen wordt.

                            Ik heb nog nooit aan eenparigheid gedaan, doe zoiets met minimaal twee.

                            Ik heb vanuit bouwtechnisch oogpunt wel vragen bij het plaatsen van een bad op een parketvloer.

                            Ik heb vanuit esthetisch oogpunt geen vragen betreft mevr. Xtreme

                            Comment

                            • bobo
                              Cronic Grower
                              • Oct 2007
                              • 3103

                              #134
                              Re: Het grote ik heb topic



                              Grtz

                              Comment

                              • belladonna
                                Guru of all Growers
                                Lucky Member
                                • Aug 2008
                                • 10674

                                #135
                                Re: Het grote ik heb topic

                                Ik zou ook wel zo bad willen en zo spiegel ben jij rijk extreme?
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...