Het grote ik heb topic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #211
    Re: Het grote ik heb topic

    Ik heb nu al spierpijn vant schaatsen vandaag. Was wel mega leuk.

    Comment

    • Robba
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 809

      #212
      Re: Het grote ik heb topic

      Ik heb het koud en drink cognac.

      Comment

      • Debiel
        Retired
        • Aug 2009
        • 452

        #213
        Re: Het grote ik heb topic

        ik heb zin in koffie

        Comment

        • o21
          Retired
          • Dec 2008
          • 696

          #214
          Re: Het grote ik heb topic

          ik heb nog steeds geen zin meer.

          Comment

          • pele
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2007
            • 235

            #215
            Re: Het grote ik heb topic

            Ik heb een dagvaarding gekregen en ziet er niet goed uit
            maar ik ga me niet zomaar laten " afvoeren "
            Ganja is my medication , ganja is my cure ;
            smoking marihuana for sure !!!

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #216
              Re: Het grote ik heb topic

              Oorspronkelijk geplaatst door Orias
              ik heb nog steeds geen zin meer.
              Kan ik je de hand schudden, heb er net als voorgaande jaren ook last van... en ook geen zin in wat dan ook.
              Maar komt wel weer goed, schatje

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #217
                Re: Het grote ik heb topic

                Ik heb sneeuw geruimd .

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                • Gasten

                  #218
                  Re: Het grote ik heb topic

                  Ik heb ook sneeuw geruimd.
                  Ik heb nu koude tenen.

                  Comment

                  • Gertie
                    Bong Master
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2009
                    • 348

                    #219
                    Re: Het grote ik heb topic

                    Ik heb met vuilniszakken om mijn benen door de sneeuw gesjouwd voor een pakkie shag.
                    sigpic

                    Gertie's bescheiden bloemen tuintje

                    Comment

                    • E2
                      Retired
                      • Nov 2009
                      • 79

                      #220
                      Re: Het grote ik heb topic

                      ik heb me eindelijk aangemeld.

                      Comment

                      • SirSmokeAllot
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2008
                        • 1968

                        #221
                        Re: Het grote ik heb topic

                        ik heb een heel goed gevoel vanbinnen
                        Grtz $iR
                        sigpic

                        Comment

                        • Xtreme
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 4271

                          #222
                          Re: Het grote ik heb topic

                          Ik heb de pest aan kranten- of reclamefolderbezorgers, die aanbellen om mij persoonlijk prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar te wensen

                          Comment

                          • Xtreme
                            Banned
                            • Jul 2009
                            • 4271

                            #223
                            Re: Het grote ik heb topic

                            Ik heb een bordje naast de voordeur bevestigd waarop staat: Ik geef niet aan de deur, ik koop niet aan de deur en bekeerd ben ik ook al!

                            Comment

                            • ceBep
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 4745

                              #224
                              Re: Het grote ik heb topic

                              Ik heb mijn bus die na 5 dagen in de kou heeft gestaan maar eens sneeuwvrij gemaakt.
                              En starten als een grote, dus ff een rondje gemaakt

                              Comment

                              • o21
                                Retired
                                • Dec 2008
                                • 696

                                #225
                                Re: Het grote ik heb topic

                                Ik heb morgen een afspraak met de gekkendokter.
                                routine voor de dubbele operatie hahaha
                                Ga hem een beetje voor het lijntje houden
                                Ik heb een gemene plan whahahaha

                                Comment

                                Bezig...