Tekening

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #1

    Tekening

    Korting op 420shop
    Mijn dochter heeft een tekening gemaakt, ze zijn erg creatief hier thuis.
    Aangezien ze vaak ff meekijkt over de schouder van papa, ziet ze site vaker en vandaar deze tekening
    Attached Files
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #2
    Re: Tekening

    Volgens mij probeer je je leeftijd te verdoezelen.


    Grtz.

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      Re: Tekening

      .

      Grtz

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: Tekening

        Oorspronkelijk geplaatst door Robba
        Volgens mij probeer je je leeftijd te verdoezelen.


        Grtz.
        Krijg je een plusje voor

        Comment

        • o21
          Retired
          • Dec 2008
          • 696

          #5
          Re: Tekening

          mooie tek vale hoe oud is ze nu dan? En al zo creatief al en oplettend haha. heb er ook zo een stapel liggen op de zolder. En zeg maar tegen haar mooie tek. voor papa.

          Comment

          • den bolle
            Elite Stoner
            • Jul 2009
            • 142

            #6
            Re: Tekening

            hoe zeg je dat weer;
            "jong begonnen is goed gewonnen"

            Comment

            • stiff
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Feb 2009
              • 479

              #7
              Re: Tekening

              hehe coole dochter met talent

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #8
                Re: Tekening

                Ze is net 11 geworden en mag heel graag tekenen.
                Ach ja, je kunt ze beter vertellen hoe het zit, dan geheimzinnig doen.

                Comment

                • olivier
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2009
                  • 800

                  #9
                  Re: Tekening

                  hahah zalig leuke dochter

                  Comment

                  • o21
                    Retired
                    • Dec 2008
                    • 696

                    #10
                    Re: Tekening

                    ja zo heb ik er ook 2 grootgebracht en nu 20 en 18 ze roken wiet maar geen tabak en niet dat ze kweken maar ze hebben toch nooit aan de rommel gezeten. Me dochter drinkt en rookt niet maar ze rookt soms een joint of loopt weg met de helft van me cake maar voor de rest nooit raar gedaan ja eerlijkheid duurt het langst. Nu talent volle jongedame en nu nog wat meer he papa

                    Comment

                    • Jointjedraaien
                      Admin
                      Admin
                      • Oct 2007
                      • 4362

                      #11
                      Re: Tekening

                      Oorspronkelijk geplaatst door Robba
                      Volgens mij probeer je je leeftijd te verdoezelen.


                      Grtz.
                      Robba kopt hem in



                      Wel leuk gedaan, zou het zelf niet beter kunnen met enkel een potlood
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      • Skafe
                        Retired
                        • Aug 2009
                        • 349

                        #12
                        Re: Tekening

                        Zou leuk zijn om er elementen uit te gebruiken voor de nieuwe lay-out, of niet Jointjedraaien?

                        Comment

                        • Miss-Greenthumb
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2009
                          • 139

                          #13
                          Re: Tekening

                          Oorspronkelijk geplaatst door vale
                          Mijn dochter heeft een tekening gemaakt, ze zijn erg creatief hier thuis.
                          Aangezien ze vaak ff meekijkt over de schouder van papa, ziet ze site vaker en vandaar deze tekening
                          ik heb ze in gsa zien hangen de max!!

                          Comment

                          • ceBep
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 4745

                            #14
                            Re: Tekening

                            Dat meen je niet?
                            Nou, dan zal ze wel trots zijn!
                            Ze heeft er nog eentje gemaakt.
                            Attached Files

                            Comment

                            • misty
                              Expert Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2009
                              • 1462

                              #15
                              Re: Tekening

                              Jup vrijdag al geprint en opgehangen zien worden in gsa..

                              Mooie tekening meid,en die 2e mag er zeker ook zijn,
                              Hebben we er meteen een winkeltje bij..
                              Je zal al wel engels op school hebben dus zeg ik:
                              Keep up the good work!!

                              Grts
                              Daniella
                              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                              Misty's ABC

                              Comment

                              Bezig...