Kerstmis/oudejaar 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #1

    Kerstmis/oudejaar 2009

    Korting op 420shop
    Het is bijna zover, wat gaan jullie doen deze kerst en/of oudejaar avond ?



    Grtz
    Last edited by bobo; 6 December 2009, 02:18.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Kerstmis/oudejaar 2009

    Met Kerst werken Nieuwjaar nog geen plannen maar vrij. en ja boompje opzetten he.



    Grtz

    Comment

    • thelos
      Bong Master
      Lucky Member
      • Jun 2008
      • 306

      #3
      Re: Kerstmis/oudejaar 2009

      Met kerstmis gezellig met de familie samenkomen en met oudejaarsavond feeste op footworxx in gent!

      Comment

      • emiel_s
        Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 694

        #4
        Re: Kerstmis/oudejaar 2009

        ik ga het met me ouders vieren en dan dikke Big cone roken
        Schutto In tha house

        Comment

        • Izthewiz13
          Senior Grower
          • Jul 2009
          • 950

          #5
          Re: Kerstmis/oudejaar 2009

          birri's en een jonko

          Comment

          • westport
            Wicked Grower
            420 MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 3847

            #6
            Re: Kerstmis/oudejaar 2009

            Kerstavond met familie, oudejaars nog geen idee.

            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

            Comment

            • o21
              Retired
              • Dec 2008
              • 696

              #7
              Re: Kerstmis/oudejaar 2009

              kerst geen idee kids zijn buiten dus ja eerste rare kest en oudejaars haalt me vrouw niet tegen 21.30 a 22.00 ligt ze te ronken dan om 0.00 een half uur van die zotten met vuurwerk en voila tis gedaan toet rollen eerste van het jaar kan niet beter 0.01 puffffffffffffffffffffffffffffffffff

              Comment

              • Xtreme
                Banned
                • Jul 2009
                • 4271

                #8
                Re: Kerstmis/oudejaar 2009

                Zowel met Kerst en Oud en Nieuwjaar heb ik geboekt voor een bed and breakfast in België. (Gent en Somme de Leuze). Lekker bij de I.S.P.C. in Breda wat eten halen, alsmede lekkere bonbons bij La Bohème, aangevuld met de traiteur van Carrefour, geen rommel thuis en samen met vrouw en kinderen puur genieten.
                Last edited by Xtreme; 7 December 2009, 09:25.

                Comment

                • Miss-Greenthumb
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2009
                  • 139

                  #9
                  Re: Kerstmis/oudejaar 2009

                  kerst bij family en nieuwjaar hangt van mijn financien af

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #10
                    Re: Kerstmis/oudejaar 2009

                    Hopen dat het gauw 25 graden wordt.

                    Comment

                    Bezig...