Sneeuw

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • marcel3
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2009
    • 256

    #1

    Sneeuw

    Korting op 420shop
    En wie is er vandaag allemaal gevallen door de sneeuw??


    IK zelf 2x keer gevallen en me vrachtwagen een paar keer dwars gezet was weer hefig vandaag maar heel thuis zonder brokke.

    gr

    Marcel de dj a.s. vrijdag weer van de party
    Last edited by marcel3; 17 December 2009, 17:07.
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #2
    Re: Sneeuw

    Hier nog geen benen gebroken, wel zout gesmeten voor men huis.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Sneeuw

      Nog geen stap buiten de deur gezet, lekker niks doe dag.

      Marcel de dj a.s. vrijdag weer van de party

      Jeuhj

      Comment

      • blowsterke
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 311

        #4
        Re: Sneeuw

        De sneeuw brengt chaos in ons land
        Enjoy life, it is to short.

        Comment

        • janleuri
          Retired
          • Oct 2008
          • 1131

          #5
          Re: Sneeuw

          nope nog nooit gevallen het ligt nog niet zo glad op de baan ook, vorig jaar lekker remmen toe slaan en schuiven over de weg maar nu hebben ze goed gestrooid.

          Comment

          • Weedy
            Ultra Grower
            420 MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2248

            #6
            Re: Sneeuw

            Heb gelukkig nog geen brokken gemaakt.

            Valt allemaal mee, hoewel er genoeg sneeuw ligt is het nog niet echt glad.
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            • bassassin
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 382

              #7
              Re: Sneeuw

              Ja ik stond weer stevig op m'n benen vandaag maar toch 3x mijn evenwichtsorgaantje aan het werk gezet! Mijn wederhelft kwam er minder goed vanaf en werd dan ook hard uitgelachen door de lokale bevolking (en ik kon niet uitblijven). Wees voorzichtig en blijf gezond!

              Grtz
              node voor node van klein naar groot
              LST LEMON SKUNK VERSLAG

              Comment

              • Miss-Greenthumb
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2009
                • 139

                #8
                Re: Sneeuw

                vandaag met kleintje en hondje in de bos gewandeld moooiii!!!!! ze zullen goed slapen vanavond de kleintjes, en ik ook!! 1x bijna gevallen...

                Comment

                • Creezr
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2008
                  • 237

                  #9
                  Re: Sneeuw

                  Met de fiets, als ik wou afstappen onderuit gegaan. Stoned fietsen met dit weer is af te raden
                  Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                  Comment

                  • Weedy
                    Ultra Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2248

                    #10
                    Re: Sneeuw

                    "Stoned fietsen met dit weer is af te raden "
                    Sowieso, daar is 't ook te koud voor
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment

                    • marcel3
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2009
                      • 256

                      #11
                      Re: Sneeuw

                      hahahah ik vandaag weer 2x onderuit van me vrachtwagen af zucht, na anderhalf uur vast gestaan in de file pffffff. Stond een vrachtwagen in de brand hele weg werd dicht gegooit.
                      Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

                      Comment

                      • latindos
                        Junior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2009
                        • 558

                        #12
                        Re: Sneeuw

                        hier is het genieten van de warmte de kinderen een paar goede films en morgen als het sneeuwt een wandeling,maar idd fietsen etc te gevaarlijk op de binnenwegen Oost-vlaanderen
                        Last edited by latindos; 19 December 2009, 21:18.
                        Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                        Comment

                        • o21
                          Retired
                          • Dec 2008
                          • 696

                          #13
                          Re: Sneeuw

                          haha door de ruit heel mooie.
                          Ga een paar mooie foto's maken van ons wit landschap.
                          is jaaaaaaaaren geleden dat het zo heeft gesneeuwd.
                          Maar sneeuwpret is ook sneeuw ellende.
                          ben al in de tuin geweest kan daar niet vallen gras is niet glad.

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #14
                            Re: Sneeuw

                            Vandaag de hele dag geschaatst met me dochter. was bere koud maar ook bere leuk. Me kleine meid word in februari 5. Eerst ff glijden met de schoenen aan op het ijs en wennen aan al dat gekraak en die rare geluiden die natuurijs maakt als er op geschaatst word, toen de ijzers onder. Na een paar wankele stappen haar eerst keer op schaatsen. Veilig bij pap die haar goed vasthield en samen maakten we de eerste rondjes lekker drijven op die schaatsen en leren je evenwicht te houden. Pap schaatst wel, blijf jij maar eerst ff gewoon staan. Nee pap ik wil ook schaatsen en als een natuurtalent kopieerde ze meteen de schaats bewegingen en al snel had ze het ritme door.
                            Binnen het uur krakselde ze alleen rond over het ijs en schaterde het telkens uit van genot. Toen ff pauze en warme chocomel drinken, droge handschoenen en hup weer verder. dit keer met de slee een een lang touw. Ze maakte er meteen een spelletje van. Ik ben de kerstman en jij Rudolf het ren dier. Hup Rudolf hup riep ze we vertrekken, hup rudolf sneller en maar gillen en lachen bevroren tranen op haar wangetjes van de koude wind. Hup rudolf nu de bocht om. Met enorme zwieren schoof ze al gillen over het ijs door de opspattende sneeuw. Een paar keer omgekiept met slee en al maar dat kon haar pret niet drukken. Hup Rudolf daar gaan we weer riep ze, hup sneller rudolf. En arme pappa maar weer flink de ijzers in. Ze heeft me flink afgepeigerd, gehehehe.

                            Toen nog een paar rondjes geschaatst, eerst weer samen maar al snel wilde ze weer alleen. En daar ging ze al zwieberend en zwabberend over het ijs, maar met pretogen en knalrode wangen. Wat leren kinderen toch snel. echt super leuk om dat te zien hoe ze alles opslurpen en na enkele minuten al snappen. Pap draaide ook nog een paar rondjes en werd een beetje overmoedig. Klats daar lag pap plat op zijn bek en lachen dat ze deed ze kwam niet meer stil. Flinke blauwe plek maar ja dat hoort erbij. Nog wat pirouettes gedraaid en wat sprongetjes gemaakt ja pap kwam er ook weer helemaal in.

                            Toen snel naar de auto want onze broeken en handschoenen begonnen aardig te bevriezen. Gauw naar oma en opa die de kachel al flink had gestookt en snel uit die koude kleren lekker tegen de kachel aan met een kop warme chocomel met slagroom. een kwartiertje later sliepen we beide k.o. op de bank nog nagloeiend van de mooie dag.

                            Grtz Monty
                            Last edited by monty; 20 December 2009, 10:20.

                            Comment

                            • ceBep
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 4745

                              #15
                              Re: Sneeuw

                              Het sneeuwt hier weer, nu met veel wind erbij...
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...