Sneeuw

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • merel
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Dec 2009
    • 15

    #16
    Re: Sneeuw

    hier ook weer lekker aan het sneeuwen
    Last edited by merel; 20 December 2009, 12:42. Reden: hmm foto doet het niet

    Comment

    • Miss-Greenthumb
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2009
      • 139

      #17
      Re: Sneeuw

      wij gaan vanmiddag een sneewpop maken!!

      Comment

      • Miss-Greenthumb
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2009
        • 139

        #18
        Re: Sneeuw

        heb echt met genot je tekst voorgelezen aan mn zoontje monty!!

        Comment

        • marcel3
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2009
          • 256

          #19
          Re: Sneeuw

          Net een uurtje over gedaan om 20 km verder te komen hahaha flink pak sneeuw hier net even alle sneeuw van de afdak gehaald ging al door hangen. gelijk ook me tuinhuisjes gedaaan lag zeker 50 cm op.
          Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #20
            Re: Sneeuw

            heb echt met genot je tekst voorgelezen aan mn zoontje monty!!
            :-d :-d :-d

            Comment

            • copro
              Retired
              • Sep 2009
              • 249

              #21
              Re: Sneeuw

              Koning winter is in het land, zo fijn!
              Nee toch niet ik ben al onderuit gegleden tijdens het instappen,
              door een rood licht geschoven, ettelijke keren uit de bocht gegaan
              een handvol auto's net gemist, paar fietsers bijna niet gezien
              the list goes on .... gelukkig voorlopig nog accident-vrij
              Onze straten liggen er echt slecht bij, wat zich natuurlijk vertaalt in een hoop verkeers elende

              Comment

              • darkiess
                Retired
                • May 2008
                • 1645

                #22
                Re: Sneeuw

                ben deze week al 6 op mn smoel gegaan op de fiets .,,, olee lang leve de fiets maar jaa op deze zondag avond maakt het me helemaal goed ben zo lam als een balletje

                Comment

                • latindos
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2009
                  • 558

                  #23
                  Re: Sneeuw

                  hebben ze geen driewielers in NL6 keer zal je wel blauwe plekken hebben!grt l@tin
                  Last edited by latindos; 21 December 2009, 07:52.
                  Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                  Comment

                  Bezig...