Welk tipje?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kweker
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 1389

    #1

    Welk tipje?

    Korting op 420shop
    Welk tipje verkiest U......

    Van 3 bekende personen een tipje......

    alle 3 de tipjes op een rij.
    Nummer 1 is links beginnend......


    Nummer 1: Kort gedraaid op minder dan 10 seconden, vouwen en rollen tussen handen...........


    Nummer 2: nog vlugger gedraaid dan de eerste in 5 seconden.....vouw, vouw...tussen de handen dichtgerold........


    Nummer 3: het meest geduld was er bij..... in meer dan 15 seconden...netjes tussen duim en wijsvinger gerold......


    Wat is Uw voorkeur????????????????????????.................. .........
    35
    nummer 1
    40,00%
    14
    nummer 2
    40,00%
    14
    nummer 3
    20,00%
    7

    The poll is expired.

    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Re: Welk tipje?

    Ik ga voor nummertje 1.

    Maak hier ook altijd een 'M'-etje of spiraal. Echter zien die er wel wat netter uit meestal, maar not bad voor 10 sec
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Welk tipje?

      ga voor twee, lijkt het meest op de verfomfaaide dingen die ik vouw.

      Alst maar dampt

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #4
        Re: Welk tipje?

        Ik ga voor twee.

        Grtz

        Comment

        • patjhu
          Expert Stoner
          Member
          • Sep 2009
          • 85

          #5
          Re: Welk tipje?

          toch ook maar nummer 1 lol

          Comment

          • stiff
            Gandhi Ganjamaster
            MemberLucky Member
            • Feb 2009
            • 479

            #6
            Re: Welk tipje?

            (2) t'moet vooruit gaan

            grtjs

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #7
              Re: Welk tipje?

              Nummer 2.
              Of ik nou 10 of 60 seconden ervoor neem, het wordt altijd zoiets in die geest.... als het maar rookt.

              Comment

              • Izthewiz13
                Senior Grower
                • Jul 2009
                • 950

                #8
                Re: Welk tipje?

                heb gekozen voor nummer 3 , rol zelf altijd gewoon ronde zonder kronkel krakel krekel erin.

                Mvg izzz

                Comment

                • o21
                  Retired
                  • Dec 2008
                  • 696

                  #9
                  Re: Welk tipje?

                  ik ga voor 2 de idiale filter rol hem altijd zo anders smaakt die joint niet.
                  Voelt te raar in me mond.

                  Comment

                  • axo85
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2009
                    • 128

                    #10
                    Re: Welk tipje?

                    de nummer 2

                    das mijn origami pakketje
                    Een jonko in de morgen is een dag zonder zorgen

                    Comment

                    • olivier
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2009
                      • 800

                      #11
                      Re: Welk tipje?

                      Nummer 2 maar dan een S .. gebogen niet gevouwen ^^

                      Comment

                      • kweker
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2009
                        • 1389

                        #12
                        Re: Welk tipje?

                        Mijn persoonlijke voorkeur gaat toch naar 3
                        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                        Comment

                        • Jointjedraaien
                          Admin
                          Admin
                          • Oct 2007
                          • 4362

                          #13
                          Re: Welk tipje?

                          Mijne staat er niet bij, De spiraal, draait gemakkelijk zonder kabaal
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment

                          • AmnesiaMaikel
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2009
                            • 113

                            #14
                            Re: Welk tipje?

                            nummertje 1 he

                            Comment

                            • WeedSeed
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 208

                              #15
                              Re: Welk tipje?

                              Geen van allen, scheur altijd een derde van de tip af. Als ik moet kiezen zou ik voor 2 gaan.

                              Comment

                              Bezig...