Zippo liefhebbers.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #1

    Zippo liefhebbers.

    Korting op 420shop
    Aangezien ik een fervent zippo liefhebber (verzamelaar) ben, ben ik nieuwschierig of hier ook growers en blowers die hebben of verzamelen?
    Voel je vrij om ze hier te tonen, zodra ik men camera terug heb plaats ik die van mij ook.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
  • Airborne
    Retired
    • Nov 2009
    • 16

    #2
    Re: Zippo liefhebbers.

    Geen echte zippo, maar wel een look-a-like met het Thunderdome logo op een zwarte kaft

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #3
      Re: Zippo liefhebbers.

      Die heb ik hier ook liggen Airborne!

      Met dat ventje van ID&T erop ;




      Ik spaar ze niet, maar heb er hier ook meerdere liggen. Wel allemaal goedkope varianten
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • bassassin
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jun 2009
        • 382

        #4
        Re: Zippo liefhebbers.

        Ik wacht nog op de nog niet uitgevonden officiƫle gegraveerde JD-Zippo.

        node voor node van klein naar groot
        LST LEMON SKUNK VERSLAG

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #5
          Re: Zippo liefhebbers.

          yep,hier meerdere zippos!
          ik heb 2 stuks gecamoufleerde groen /zwart en de woestijn kleuren.
          1x zilver
          1x goud kwam uit n tank,uit de golf oorlog,gevonden in n berg woestijn zand!
          1x met n soort van opgelegde tribal salamander.
          1x goude met opgelegde plaatjes
          grtz

          Comment

          • Weedy
            Ultra Grower
            420 MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2248

            #6
            Re: Zippo liefhebbers.

            Zou wel leuk zijn he

            Er zijn iig al plannen gemaakt voor nieuwe JD aanstekers, met ratje (zoals de oude) maar waarschijnlijk ook elektrische. Zippo is (nog) niet terug te vinden in dat lijstje
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            • deadranger
              Junior Stoner
              Nieuw Lid
              • Dec 2009
              • 15

              #7
              Re: Zippo liefhebbers.

              hier ook een zippo liefhebber en heb de gene met foto lijstje 3 blanke en een met een spine erop zal eens foto's maken (p.s iemandt een gas vulling voor zippo over ?? pm me pleace )


              hoe kom ik aan de jd zippo ?? of navulbare aansteker ????

              Comment

              • Trix
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 311

                #8
                Re: Zippo liefhebbers.

                Hier zijn er een paar van mij de goudkleurige gebruik ik dagelijks
                sigpic
                Trixters kweekje

                Comment

                • Weedy
                  Ultra Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2248

                  #9
                  Re: Zippo liefhebbers.

                  "Hoe kom ik aan de jd zippo ?? of navulbare aansteker ???"

                  De JD zippo is er niet en zijn nog geen plannen voor, de navulbare JD aansteker (elektrisch) zijn al wat plannen voor maar meer ook niet.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment

                  • Dender
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 101

                    #10
                    Re: Zippo liefhebbers.

                    @ deadranger

                    jij wilt gasvulling voor een zippo?
                    Zippo's lopen op wasbenzine en nee niet op gasvulling. Of kom ik nou onder een steen vandaan??

                    Dus gewoon ff naar de AH of de blokker.

                    Je weet wel hoe je hem moet vullen hoop ik? Haha.

                    Succes!
                    Battle the Ocean!

                    Comment

                    • westport
                      Wicked Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 3847

                      #11
                      Re: Zippo liefhebbers.

                      Enkel de zippo blu is met gas.http://www.zippo.com/Products/Zippo_...rs.aspx?bhcp=1


                      Mooie zippos van je trix.

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                      Comment

                      • mister frank
                        Retired
                        • Nov 2009
                        • 785

                        #12
                        Re: Zippo liefhebbers.

                        whaha, iemand ooit er is eentje zelf gemaakt?

                        Comment

                        • Weedy
                          Ultra Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2248

                          #13
                          Re: Zippo liefhebbers.

                          Ik niet iig.

                          Wasbenzine kun je gebruiken inderdaad, maar heb me laten vertellen dat er ook speciale zippo-vulling is wat beter zou zijn voor de aansteker zelf?

                          Fabeltje of zit er iets van waarheid in?
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment

                          • ceBep
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 4745

                            #14
                            Re: Zippo liefhebbers.

                            Gasvulling voor de reguliere zippo's zijn te vinden op ebay.
                            Zippo-benzine is zuiver en bevat minder schadelijke stoffen.
                            Walmt ook niet zo erg als andere vloeistoffen...
                            Last edited by ceBep; 10 January 2010, 23:39.

                            Comment

                            • mister frank
                              Retired
                              • Nov 2009
                              • 785

                              #15
                              Re: Zippo liefhebbers.

                              hum bedoelt men niet gwn butaan gas?

                              Comment

                              Bezig...