Zippo liefhebbers.
Collapse
X
-
-
Re: Zippo liefhebbers.
Jo, heb even wat foto's genomen van hou ik men zippo opvul met originele aardolie distilate van zippo. Dit is men nieuwe aanwinst van vorige week een harley davidson zippo. Om hem optimaal te vullen duw je het eerste dikke watje naar boven en laat je de benzine langzaam in de aansteker lopen. Eens het bovenste watje nat komt is hij mooi volgetankt.
GrtzLast edited by westport; 11 January 2010, 18:03.Comment
-
Re: Zippo liefhebbers.
Is aardolie distullate staat op de fles
GrtzAttached FilesLast edited by westport; 11 January 2010, 17:18.Comment
-
Re: Zippo liefhebbers.
Foto please
Aardolie is zwart btw
Wiki aardolie:Aardolie wordt vrijwel nooit in ruwe vorm gebruikt, maar verder verwerkt in de petrochemische industrie,
Comment
-
-
-
Comment
-
Re: Zippo liefhebbers.
Hoi
hier een paar echte zippo's met real gas.
Is zoals een motor prutsen en klussen met de steentjes en wiekjes is leuk, zeker en vooral voor de liefhebbers van jointjes is zeker van vlam voor het aansteken van hun real joint.
hier een paar foto's groetjes
WEED JUST DO IT! sinds 1996 beer and smoke!Attached FilesComment
-
Re: Zippo liefhebbers.
Fervent zippo gebruiker hier.
Reeds 14jaren dezelfde zippo in gebruik.
Niet kapot te krijgen!Comment
-
Re: Zippo liefhebbers.
Zeker doen man, ben benieuwd naar al die mooie exemplaren van jou.

GrtzComment






Comment