Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment



        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          joint.gif
          Qua kosten kom ik op 1 euro extra per maand als ik 20/4 doe ipv 18/6 (vanaf het zaadje de grond in gaat)
          Ik denk dat ze wel wat slaap nodig hebben, ook al verbruiken ze dan zuurstof in plaats van dat ze het maken.
          Het zal ook best wat uitmaken welke soort je zet, ik kan me voorstellen dat een Indica of Sativa aanmerkelijk verschil maakt op 24/0.

          Ik weet ook niet of elk feministisch'soortje dat tegenwoordig gemaakt wordt dat niet ervaart als stress, waardoor eigenschappen die je niet wilt toch naar voren komen.
          Ik probeer meestal wel een beetje naar de genetica te kijken, en heb het liefst regulier zaad, maar als ze er eenmaal fem van gaan maken kan er vanalles gebeuren met een beetje stress.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment



            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              biologische klok die ze normaal elke dag ff resetten. Bij 24/0 kan dat niet meer.

              Comment



                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  -o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o


                  Voor de laatste keer dit jaar geef ik nog wat Gratissss zaadjes weg, verderop in deze post. dino.gif
                  (Santa Maria Regulier)

                  -o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o


                  3 Maanden in een 1Liter potje.

                  QNQ201512.202.JPG

                  Da's best lang, daar worden ze niet knapper van.
                  Zeker als je er verder weinig aan doet dan af en toe wat water geven, en soms zelfs dat vergeet. music4.gif : Lightmix, water pH6.5 met een half theelepeltje bacto en 3 verkruimelde planttabletten. (Xardin)

                  QNQ201512.204.JPG QNQ201512.205.JPG

                  Mixen...aanmaken...roeren...knijpen...even proeven, en voila...de mix is klaar.

                  QNQ201512.203.JPG QNQ201512.207.JPG QNQ201512.206.JPG

                  In die 1L potjes hebben ze natuurlijk het grootste deel van de dag erg droog gestaan, da's wel te zien.
                  De wortelontwikkeling is wel goed -dat mag ook wel na 3 maanden- en ze zijn mooi wit. blauwduimpjuh.png

                  QNQ201512.208.JPG

                  De onderkant een beetje losgemaakt, zodat ze wat sneller doorhebben dat ze verse grond onder de voetjes hebben.

                  En daar blijft het voorlopig even bij qua verslag van deze plantjes.
                  In het nieuwe jaar worden ze waarschijnlijk afgebloeid, maar misschien ook niet, we zien wel.

                  -o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o

                  Zaadjes voor gratis!

                  Dat moest ik nog even doen dit jaar, wat zaadjes weggeven.
                  Het gaat om reguliere zaadjes van de Santa Maria F7 die ik 16/11 van dit jaar geoogst(tijd- en ruimtegebrek)
                  Mocht je 6 mannen krijgen, laat het even weten, dan stuur ik wat nieuwe, of wat anders.
                  Ohja, en als er veel goeie antwoorden zijn, dan ga ik loten, zo heeft iedereen evenveel kans.

                  Riight....nog even een vraag verzinnen....haha

                  smoking-cannabis-002.gif
                  Oke, hier issiedan..

                  Wat voor auto is dit, en waar staat ze op dit moment ? (foto is vandaag gemaakt)

                  QNQ201512.210.JPG


                  -o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o

                  De vogels hebben het buiten prima naar hun zin deze winter.
                  Waarschijnlijk omdat het nog steeds niet echt winter is, ik zie zelfs nog muggen vliegen.
                  Toch komen ze net na zonsopgang en voor zonsondergang hier graag nog even wat voer pikken.
                  Hele zwermen koolmeesjes, pimpelmeesjes, zwartkopmezen etc etc...
                  Ze kunnen het nog steeds goed met elkaar vinden.
                  Waarschijnlijk omdat er nog geen voedselschaarste is.

                  QNQ201512.211.JPG QNQ201512.209.JPG

                  Allright, 't is niet veel, maar ik heb weinig te kweken, dus weinig te vertellen daarover.
                  2e kerstdag moet het 14 graden gaan worden hier, dus dan ga ik de ketting zo maar vast even smeren voor morgen. bike.png

                  Eerst even een fijn stukje Chocolate Rain verdampen.
                  Laterss grin.gif
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    Last edited by Stemma; 25 December 2015, 23:19. Reden: Plaatje toegevoegd :-)
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                      Comment


                        Comment


                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment


                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment


                              Comment


                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                                Comment

                                Bezig...
                                X