Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Special Kush + The Church in LST?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Special Kush + The Church in LST?

Korting op 420shop
    Beste lezers,

Daar mijn eerste kweekje er bijna opzit kijk ik uit naar nieuwe kansen. Ik twijfel echter nog over de zaadkeuze. De bedoeling is om een eerste Low-stress-training (LST) kweek te doen. Eerst dacht ik dit met autoflowers te doen maar de lage opbrengst in verhouding met de duurdere aankoopprijs houden me tegen.
    Wat ik vandaag geselecteerd heb zijn de volgende soorten:

1. The Church (Greenhouse) wegens veel positieve commentaren en een hoge opbrengst.

2. Special Kush 1 (RQS) wegens goedkoop en wegens medicinale eigenschappen (lees: rugproblemen). Plant zou ook groot worden met een gemiddelde opbrengst. Spijtiggenoeg zo goed als geen volledig kweekverslag gevonden dus ik twijfel nog of ik deze zou nemen.

De Big Bang leek me ook een leuke soort als medicinale, zeker mits zijn geschiktheid voor SCROG maar ik las dat dit een lage opbrenger is...
    Verder overwoog ik de Afghan Kush, tevens door medicinale eigenschappen, maar dit zou eerder voor gevorderde kwekers zijn (erg weinig info te vinden).
    In het algemeen gaat de voorkeur uit naar een Indica, daar deze niet fel doorgroeien in de bloeifase.

De setup zal er ongeveer als volgt uitzien:

Indoor-kast (+-1.5m²) voor 2 planten, voorzien van optimale luchtstroom en reflectie.
    Combinatie van TL en LED-lampen voor de groei. (Gebeurt in geoptimaliseerde pcserver-kast)
    Combinatie van SL en LED-lampen voor de bloei.
    Brede potten voor LST.

Nu mijn vraag: Zijn deze soorten goed voor LST (evt. SCROG), wie heeft er ervaring mee en/of welke soorten raden jullie hiervoor aan ?
Bezig...
X