Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PH- Korrelvorm

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    PH- Korrelvorm

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik ben sinds kort begonnen met mijn eerste kweekje.. gewoon 1 plantje en ik doe dit op een hydro systeem van aerogarden. Nadat ik al de lampen en dergelijke heb aangepast ging ik me nu eens iets meer verdiepen in het PH gebeuren, vooral omdat ik kleine roestplekjes op mijn bladeren begin te krijgen.

    Ik heb vandaag zo'n simpel test setje met PH- in een tuincentrum gehaald en heb de PH naar ongeveer 6 gebracht.

    Mijn vraag is... is het oke om PH - in korrelvorm te gebruiken? Om eerlijk te zijn had ik verwacht dat de substantie ook in vloeibare vorm zou zijn op het moment dat ik het kocht maar dat is dus niet. Heeft een korrelvorm ook het nadeel dat het veel sneller oplost want ik ben nu een uur verder maar er drijven allemaal witte korrels in mijn bak

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: PH- Korrelvorm

    Hoi Iathieza,

    Wat was het resultaat van je kweek? Ik ben super benieuwd! Ben er door een vriend op geattendeerd dat de Aerogarden nu ook verkrijgbaar is op de Nederlandse markt (220 volt en Europese stekker). Je kan ze nu kopen op www.aerogarden.nl voor 130,- euro, best aan de prijs maar die maat van mij was er super enthousiast over, hij gebruikt 't overigens gewoon voor het kweken van kruiden om mee te koken en niet om high van te worden .

    Op het internet zie ik veel Amerikaanse reacties met succesverhalen over hoe ze wiet kweken, daar is de Aerogarden volgens mij een stuk populairder dan hier. Maar m'n Amerikaans is niet zo goed dus ben benieuwd naar wat Nederlandse verhalen. Is zoiets nou bijvoorbeeld heel arbeidsintensief (die tijd heb ik namelijk niet echt...) en wat zijn de voor en nadelen om hier mee te beginnen? Dat PH verhaal snap ik bijvoorbeeld nog niet helemaal...

    Hoop iets van je of van andere ervaringsdeskundigen te horen!

    Comment

    Bezig...
    X