Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe ronde nieuwe kansen: White Thunder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Vandaag voor het eerst water gegeven 200ml. afgezuurt pH 6.20 alleen plant 1 de tensiometer stond op 218. Plant 2 alleen maar een beetje nat gemaakt tensiometer stond op 195 die is morgen aan de beurt. Elke dag als het licht aan gaat hangt het blad slap van plant 2. Tot nu toe wel tevreden ze groeien goed.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Comment


    • kees49
      kees49 commented
      Editing a comment
      En nu staat de tensiometer plant 1 op 221en plant 2 op 207. Ik heb een vraag, hoeveel kan ik de tensiometers op laten lopen zonder schade aan de plant. Wie kan het mij vertellen, deze week alleen water en geen voeding.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Ik hou de tensio's het liefst zo rond de 150, maar onder de 200.
      Als je ze te droog laat worden, dan wordt het water uit de Tensio's getrokken waardoor de meting kan gaan afwijken of waardoor ze trager kunnen reageren.

    • kees49
      kees49 commented
      Editing a comment
      Bedankt voor de info, dan krijgen ze vandaag een plons water.

    #17
    Gaat lekker man
    Ad usum proprium!

    Comment


      #18
      25-04 Niet veel te melden, plant 1 en 2 krijgen geen water ze hebben begin van de week een behoorlijke sloot water gehad. De tensiometer 1 staat op 126, nummer 2 op 149. Op z'n vroegst krijgen ze zaterdag water maar nog geen voeding. Verder niets te melden op dit moment.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.

      Comment


        #19
        Gaat mooi man !

        Comment


          #20
          Het gaat zeker goed tot zover ik kan beoordelen. Klein probleempje ik vind dat m'n tensiometers best wel traag werken. Ik heb ze gisteren water geven, een halve liter ze lopen na 14 uur nog terug.

          Comment


            #21
            28-04
            Het gaat nog steeds goed, ze hebben voor het eerst voeding gehad, een halve ml/ ltr. Plant 1 een halve ltr. plant 2 350 ml. Afgezuurt op 6.05 pH.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 3 photos.

            Comment


              #22
              Ik heb net een plant getopt en een gefimt. Het toppen is geen probleem, maar het fimmen is toch wel een gokje.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Met fimmen moet je het geluk hebben dat het toppen mislukt Kan je ook iets fout doen met fimmen ? Planten staan er goed op.

              • kees49
                kees49 commented
                Editing a comment
                Toppen is makkelijker dan fimmen volgens de geleerde. Het is voor mij de eerste keer dat fimmen, het kan ook een misvormde top worden.

              #23
              5-05
              5 weken in de aarde en het gaat nog steeds goed. Er zijn best wel verschillen in de tensiometers. Plant 1 heeft meer nodig dan nr. 2. Ik heb ook meer dorst dan m'n broer. Ik ga ze wat droger zetten, zo rond de -+ 220 ze hebben nu twee keer voeding gehad 0.7ml op een ltr. Ik ga dat opvoeren, maar eerst 1 of 2 water beurten alleen afzuren. Verder niet zo veel te melden. Dat fimmen is denk ik niet echt gelukt.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


              • kees49
                kees49 commented
                Editing a comment
                Ik heb ze net ieder een halve ltr water gegeven, de tensiometers stonden best hoog. Afgezuurt pH 6.55

              #24
              9-05
              ik heb vandaag de klok op 12 / 12 gezet, en het is ook voeder dag plant 1 heeft gisteren 800 ml gehad, en vandaag is plant 2 aan de beurt ook met voeding 1 ml. op een ltr. Verder geen problemen of nieuws.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


                #25
                Ziet er nog steeds prima uit !
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #26
                  lekker bomvol kees goed bezig hoor
                  Get to the Choppah!

                  Comment


                    #27
                    Zoals beloofd
                    De tent is 60 x 60 x170, de lamp is uniteck Cree spot 55 watt, de planten staan in Janeco light mix. Voeding is plagron terra grow en terra bloom.de De planten zijn White thunder van Kera seeds. Zondag a.s. staan ze 7 weken in de aarde en sinds 09-05 is de klok 12 - 12.
                    Ik had beter de klok een week eerder om kunnen zetten ze groeien nogal door.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 2 photos.

                    Comment


                      #28
                      Ik heb een probleem, mijn planten groeien te goed, kan ik bladeren weg halen zonder teveel schade aan de planten toe te brengen. Wie kan het mij vertellen. Als dat kan is het beter voor de lv. die is 75%. En ik kan dan de toppen buigen.
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                        #29
                        Ze staan al 11 dagen op 12/12, dus ze zijn bijna uitgegroeid eh..
                        Heb je geen ruimte meer omhoog dan ?

                        kan ik bladeren weg halen zonder teveel schade aan de planten toe te brengen
                        Nee. Met blad weghalen breng je schade toe, easy as that.
                        Teveel? Wat is teveel? Teveel is het als je al het blad weghaalt.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #30
                          23-05
                          plant 1 heeft vandaag 1 ltr water gehad met voeding 2,5 ml./1ltr. Plant 2 krijgt niets is niet nodig volgens de tensiometer. Vlak boven de pot laat wat blad los, misschien te weinig licht of mijn lompheid met water geven. Verder ziet het er goed uit.
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 2 photos.

                          Comment

                          Bezig...
                          X