Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schoenendoosje's kweek - 5x royal creamatic autoflower [micro -> kweektent]

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• schoenendoos
    replied
    Re: Schoenendoosje's kweek - 5x royal creamatic autoflower [micro -> kweektent]

Vanavond weer even tijd voor een update van alle plantjes (als de lampen uitgaan) kwam vandaag echter wel dit tegen waar ik mij wat zorgen om maak (excuses voor de licht aan foto's);
    Gele puntjes aan het uiteinde van het blad. In sommige gevallen ook licht verweven rond de nerf van het blad. Enkel in de 'oudere' bladen van de hoogste regionen.
    Mijn vermoedens zijn verbranding ivm hitte/te dichtbij de lamp. Kan eventueel ook beginnend stikstof te kort zijn ?

Leave a comment:

• schoenendoos
    replied

Thanks tuinbroek! Ze groeien als kool op dit moment, lijkt allemaal goed te gaan.

@lr2
    Ik wacht her rustig even af, zie wel wat verschil tussen sommige in de wijze waarop zij geslacht tonen maar maak mij nog niet te druk.

Heb een tweede lading zaadjes besteld en ga naast de 5 huidige Creamatics nog 4 andere laten ontkiemen en in dezelfde tent plakken. Kunnen allemaal op hetzelfde lichtschema denk ik dus zou geen probleem moeten zijn. Hoop dat ik met deze nieuwe 4 met de opgedane ervaring op basis van de vorige 5 creamatics wat extra ervaring op kan doen.

Denk wel dat ik voor volgende ronde een wat gebruikelijker zaadjes en waarschijnlijk geen AF meer ga doen zodat ik ook wat bekender kan worden met de top technieken e.d..
    Last edited by schoenendoos; 21 June 2014, 23:11.

Leave a comment:

• tuinbroek
    replied

Ziet er erg goed uit schoenendoos mooi set up ook.
    Dat ze snel groot mogen worden.

Leave a comment:

• LR2
    replied

Mwa, het zal niet zo hard los lopen hoor, al helemaal niet zo vroeg in de bloei. Als je er op tijd bij bent, kun je een boel ongein voorkomen. Vaak roep ik moord en brand om niets hoor. Maar het gegeven dat de calyx (dat 'haarzakje') uit meerdere (spitse groene) elementen lijkt te bestaan, doet mij altijd even opschrikken. Want zo zien mannenballen er ook uit namelijk, alleen dan zónder haartje.
    Hopelijk is er niets aan de hand! Ik duim voor je

Leave a comment:

• schoenendoos
    replied

Thanks voor het advies heren. Ga vanavond eens het internet afstruinen naar verslagen.

@LR2
    Nu zit ik de hele dag op werk in de zenuwen ! Maar bedankt, zal ze in de gaten houden ...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Leave a comment:

Bezig...
X