kom je vanzelf wel achter borklots
Vragen over me LED grows
Collapse
X
-
Re: Vragen over me LED grows
kom je vanzelf wel achter borklots
gewoon 400 watt ophangen en klaar.waar zijn de verslagen dan van de goede resultaten .het enige wat ik gezien heb waaren verslagen met zaadplanten met verschillende bloeityden,wordt moeilijk uit te rekenen dan wat het gram de watt doet.heb nog geen betrouwbaar verslag gezien met normaal aantal stekken .ik zal het nog sterker vertellen de 600 en 400 watters die de echte tuinders gebruiken zijn bedoeld als bijverlichting.verlichting ontwikkeld voor daglichtloze teelt bestaat nog niet.de legaale markt zit hier nog niet op te wachten.
-
en het gaat mij ook niet om die grammen, is alleen een indicatie dat er weldegelijk onwijs goede resultaten worden behaald met LEDLeave a comment:
-
@ tumble
sorry voor het feit dat ik nog niet ben begonnen met een verslag en dat ik ondanks dat het even duurd om een pakketje uit de vs te krijgen ik toch enthousiast ben over LED
Leave a comment:
-
@borklots: benieuwd naar een verslag!!!Leave a comment:
-
Dat led geen warmte geeft dat kan kloppen, maar dat heb je kerstverlichtingleds.
Zie de warmte in mijn tent 120 x120
en een DR60
warmte.jpg warmte1.jpg
@borklots
Ik denk dat je de grammen die je in gedachten hebt met die lampen niet haalt.Leave a comment:

Leave a comment: