Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beste guerrilla farmers,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beste guerrilla farmers,

    Korting op 420shop
    ik heb deze topic aangemaakt op jullie te vragen om aub jullie vuiligheid (emmers,sproeiers,zakken,blikjes,enz...) OP TE RUIMEN!!!! dit is niet enkel voor de natuur maar ook voor jezelf! ik ben namelijk deze week eens gaan rondneuzen, in een bos waar ik plantjes wou zetten, achter goeie spots. ik heb in 2 uur tijd 5 verschillende plekken ontdekt waar vorig jaar of het jaar er voren met 100% zekerheid planten hebben gestaan. en de enige reden dat ik die plekken zo makkelijk heb weten te vinden is omdat ik naar gelijkaardige plekken zocht maar vooral om dat er bij iedere spot nog vanalles van afval lag!!!! guerrilla kweken is meestal in een stukje "ongerepte" natuur. hou dit ook zo...
    ook is het in je eigen belang want als het bos mooi dik staat in de zomer zie je dat vuilnis inderdaad niet liggen ergens onder een struik maar vergeet niet dat dit in de wintermaanden van tientallen meters ver te vinden is. als de popo's dit zien zullen ze die plek in de zomer zeker weten eens bezoeken... je verpest hier niet alleen je eigen spot mee maar ook voor mensen die in dezelfde omgeving bezig zijn....
    grtz wullox
    1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....
Bezig...
X