Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kurk`s Greenhouse 2018 - RQS Autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Dat moet daar nogal GEUREN!
    Tit veur e pafke.

    Comment


      #32
      Hoi

      Deze week de RCA#2 en de RGA#2 geknipt.

      RCA#2 vertoonde veel sporen van meeldauw en ik had bang dat ze de andere zou aansteken, waarschijnlijk nog iets te vroeg want haar zus staat nog steeds overeind, maar hoop dat het toch een mooi resultaat zal geven. ik schat rond de 80gr droog. We zien wel.

      RGA#2 zag er uit om op te eten. heerlijke geur, maar wel wat spint. Geen last van meeldauw hoewel deze naast de RCA#2 stond en deze vol hing.

      De RCA#1 staat er nog steeds en heeft echt mooie toppen ontwikkeld. Nog een weekje afbloeien en dan knippen denk ik, trichomes al volledig Milky maar nog geen spoor van wat amber te vinden.

      filedata/fetch?id=1345651&d=1554476400&type=thumb filedata/fetch?id=1345652&d=1554476400&type=thumb

      De RJA#2 die niet in bloei is geschoten, begint eindelijk wat meer witte haartjes te ontwikkelen, maar nog zeker niet in bloei geschoten in mijn mening. hoop dat het eindelijk gaat gebeuren want ze is een struik tot tegen het dak van de serre en kan niet veel meer buigen en knakken. Als deze mooi af bloeit gaat het echt een enorme opbrengst zijn...

      filedata/fetch?id=1345650&d=1554476400&type=thumb

      Skunk projectje ook niet meer bij te houden. Ik heb al witte haren gezien maar ook nog niet in bloei geschoten en blijft maar groeien... ik laat het zijn gang gaan en we zien wel wat het geeft!

      filedata/fetch?id=1345653&d=1554476400&type=thumb

      Laterz

      Grz Kurk
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 4 photos.
      Ignorance is bliss

      Comment


        #33
        Oho ik was je kwijt maar ik heb je weer gevonden omg wat een toppen tering zeg lekker kwekertje ben jij
        Gaat je goed af ga voor al zo door die toppennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
        hoe gaat het met de geur?? heb je geen buren?
        God was never on your side..

        Comment


          #34
          Welcome back Bella! ja de geur is uitermate sterk, maar ik ben een frequente blower en de directe buren zijn het al gewoon denk ik. Door de plastiek is het moeilijk om volledig binnen te kijken en zien ze enkel maar de RJA#2 staan, de rest is klein genoeg gebleven om niet op te vallen als de ramen op staan. blijft een risico natuurlijk, maar voorlopig nog geen problemen ondervonden! Fingers crossed en staat redelijk verscholen !

          Wat een weer dit jaar.... als de rest nog mooi af bloeit kan ik volgend jaar overslagen !



          Ignorance is bliss

          Comment


            #35
            Hier zijn we weer!

            RCA#2 gedroogd 80gr. Mooie volle toppen, al kan het altijd beter. Ruikt heerlijk sterk en geeft een geweldig effect. Doet me eraan herinneren dat ik een rookverslagje moet maken van alle vorige en deze!

            RGA#2 gedroogd 112.5gr. Redelijk fluffy topjes wel. Heerlijk fruitige geur en ook een stevig effect. Ik ben helemaal in de wolken!

            De RCA#1 staat nog altijd af te bloeien, de trichomes waren allemaal Milky met nog geen enkel amber te zien. Paar daagjes staan en dan knippen. Benieuwd hoeveel deze zou geven...

            filedata/fetch?id=1346549&d=1554476400&type=thumb

            De RJA#2 lijkt eindelijk in volle bloei te schieten. Gigantische boom, geraakt niet meer volledig op de foto. zal voor volgende keer zijn. De skunk blijft ook maar groeien uit zijn scrog, hoop dat deze niet meer te lang wacht met in bloei te schieten. Ik heb al witte haartjes gezien! Foto`s volgende keer!

            Grtz


            Kurk
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            Ignorance is bliss

            Comment


              #36
              prachtig ! dat gaat lekker zeg; volgend jaar ga je toch niet overschieten zeker, gewoon de fun van het kweken; ;zou je dat kunnen laten ?

              Comment


              • kurkentrekker
                kurkentrekker commented
                Editing a comment
                Ik zie de dames inderdaad graag ontwikkelen en bloeien tot geweldige lekkernijen en specerijen. Mijn groene vingers beginnen in maart al te kriebelen, zeker dat ik het niet zal kunnen laten...

              #37
              Dat zijn mooie autoflowertjes...wat een reuzen
              Staan die op een oude moestuin ofzo ?

              Ik moest ff kijken wat die afkortingen betekenen, zag dat ze van RQS zijn
              ((Jammer, anders had ik ze misschien wel op m'n kopenkopenkopen-lijstje gezet))

              Doe je goed Kurk
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • kurkentrekker
                kurkentrekker commented
                Editing a comment
                Ik lees hier en daar inderdaad mindere commentaren over RQS. Ik heb het zelf al ook meegemaakt met de foxtailende auto WW maar de resultaten dat ze al hebben opgeleverd zijn voor mij voldoende. tov wat ik al op het forum heb gezien weet ik dat dit wel uitzonderlijk is. Ik heb kuilen met Plagron lightmix en geef enkel bionova autoflower mix en pk 13+14 mee. dit jaar wel wat last met over en ondervoeding gehad. vorig jaar gewoon goedkope grond en dezelfde voeding. ik denk dat verluchting alles is en ik zorg er voor dat er voldoende luchtdoorstroom is. Winning combination blijkt !Thx, ik deel graag ervaringen en leer ook graag bij!

              #38
              Even geleden growers! Dringend tijd voor een update!

              RCA#1: 310 gram gedroogd!!! heerlijke geur en smaak, zoals dat hoort voor een cheese, niet de volste toppen maar zeer tevreden met het resultaat!

              De RJA#2 die niet in echte bloei wou schieten is eindelijk vertrokken! eerste week van de echte bloei in gegaan. De plant pakt al meer dan de helft van de serre (10m2) in! Ik heb al veel moeten knakken, buigen, afspannen naar plaatsen met wat meer ruimte, maar het is niet bij te houden. Alles beukt bijna tegen het dak van de serre, hoop dat de groei er eindelijk uit is! De geur is ook nu al overdreven op sommige momenten, ik ben echt zeer benieuwd wat het gaat geven en hoop dat ze nog mooi kan afbloeien. Fingers crossed for good weather!

              filedata/fetch?id=1351840&d=1553906790&type=thumb filedata/fetch?id=1351838&d=1553906790&type=thumb filedata/fetch?id=1351839&d=1553906790&type=thumb

              Skunk scrog projectje zijn gang laten gaan. beukt ook al tegen het dak van de serre, het is ook maar laag. Ziet er mooi en gezond uit, hier en daar wat overvoeding en mss wat kalium tekort, en ook zij begint eindelijk in bloei te schieten nadat de genen al enige tijd duidelijk vrouwelijk waren.

              filedata/fetch?id=1351841&d=1553906790&type=thumb

              Thx guys, Laterz!

              Grtz Kurk
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 4 photos.
              Ignorance is bliss

              Comment


              • Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Tijd om een grotere serre te bestellen voor volgend jaar.

              • kurkentrekker
                kurkentrekker commented
                Editing a comment
                Haha volgend jaar beter scroggen en hopen op normaal zaad, al vind ik het allemaal wel ok zo...

              • Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Als je nog een afnemer zoekt voor abnormaal zaad dan houdt ik me aanbevolen hoor Kurk
                Je hebt alvast een volger voor volgend jaar (mits we de barre wintermaanden overleven)

              #39
              Prachtige planten en wat een oogst

              dit zijn dus allemaal autoflowers??

              Comment


              • kurkentrekker
                kurkentrekker commented
                Editing a comment
                Thx, niet normaal dit jaar! ik dacht dat ik vorig jaar al moeilijk ging overtreffen.

                Enkel het skunk projectje is geen autoflower, al de rest zijn en waren auto's.

              #40
              Wtf die Jack is een monster.

              Comment


                #41
                200 gram van een autoflower... ik ben oprecht blij als ik een mooie 20 grammetjes oogst van die dingen...

                blijft heel gaaf om te zien dat jij er zoveel vanaf kan trekken!


                edit: Ohja, 300 gram zelfs

                Comment


                  #42
                  Oorspronkelijk geplaatst door Appie View Post
                  Wtf die Jack is een monster.
                  Dat is echt wel de juiste benaming, MONSTER. Wat een boom. De omtrek van de stam alleen al... Ik laat de foto's voor zich spreken... Rechts de Skunk die al buiten de serre verder groeit!
                  filedata/fetch?id=1352304&d=1554476401&type=thumb filedata/fetch?id=1352305&d=1554476401&type=thumb filedata/fetch?id=1352306&d=1554476401&type=thumb filedata/fetch?id=1352307&d=1554476401&type=thumb filedata/fetch?id=1352309&d=1554476401&type=thumb filedata/fetch?id=1352303&d=1554476401&type=thumb

                  Grtz Kurk
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 7 photos.
                  Ignorance is bliss

                  Comment


                  • Ess
                    Ess commented
                    Editing a comment
                    Ik wist niet dat er zulke piepkleine mini aanstekers bestonden

                  • kurkentrekker
                    kurkentrekker commented
                    Editing a comment
                    het is inderdaad een kleine bic maar dan nog...

                  • Ess
                    Ess commented
                    Editing a comment
                    Ohhhh nu snap ik het kurkentrekker Het is niet de aansteker die klein is maar de stam die vet dik is! Wat een boom van een plant.

                  #43
                  haha je toppen kruipen er gewoon uit

                  Comment


                    #44
                    Gaat lekker hier!

                    Comment


                      #45
                      Ze probeert te ontsnappen.
                      Pas maar op eh, staat ze opeens bij de buurvrouw.

                      Lekker stammetje, poehee...die verdient ook wel een plekje in het "Wie heeft de dikste stam van 2018 topic".


                      .
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                    Bezig...
                    X