Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dinamed Auto CBD in het zon overgoten zuiden 37°N

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Hey Ess, dankjewel, met licht intensiteit zit het inderdaad wel goed hier al moet ik zeggen dat ik haar toch een erg vind stinken voor een plantje van 50cm dus ik ben er nog niet echt uit of ik dit vaker ga doen buiten.

    De volgende gaat in elk geval binnen om eens goed te vergelijken. Nu weet ik tenminste dat ze zonder problemen in mijn kast gaat passen.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Die van mij, welke nog aan de vooravond van bloeien staan, ruiken ook al heel zoetig.

    #17
    Dag 74 de eerste amber trichomes zijn nu toch echt duidelijk zichtbaar, ik ga proberen nog 3 dagen te wachten met oogsten zodat ze een totaal van 11 weken heeft gestaan. Toppen zijn de afgelopen dagen duidelijk aangedikt, zou dat wat te maken hebben gehad met het geven van ijswater? wie weet?

    Excuses voor de gedraaide foto's maar op de pc staan ze toch echt gewoon normaal. Zet JD die dingen bij default als landscape neer misschien?

    P.s. ze lijkt wellicht iets witter door het bijlichten met een zaklamp
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.
    Last edited by Cleargreen; 14 August 2018, 21:25. Reden: P.s.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Mjammie, die toppen zien er mooi uit zeg. Ik vind het blad wat er nog aan zit, nog opvallend fris ogen. Meestal takelen ze erg af als de bloei er goed in zit. Zal dat niet een teken zijn dat ze nog even kunnen blijven staan? Denk overigens wel dat de wiet die er nu af komt ook best te pruimen is. Het blad is alleen nog zo fris.

    • Cleargreen
      Cleargreen commented
      Editing a comment
      Dat de wiet nu al te pruimen zal zijn twijfel ik niet aan maar ga inderdaad kijken hoe lang ik haar nog kan laten staan, de toppen dikken nog zo lekker aan en het blad ziet er inderdaad nog fris uit maar het zal vooral van de trichomen afhangen.

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Dat doe je goed! Geniet er van komende weken

    #18
    11 weken oud vandaag, zondag of maandag is het zo ver
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

    Comment


      #19
      En ze is om , 80 dagen heeft ze gestaan totaal, stukje langer dus dan de geadverteerde 60-70 dagen
      Zal later het natte gewicht posten, heb nog niet gewogen.

      Ze ruikt wel heel erg lekker dus dat wordt een aangenaam rokertje, nu nog even gedult hebben met drogen
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

      Comment


      • Cleargreen
        Cleargreen commented
        Editing a comment
        Thanks Ess, de onderste 3 topjes heb ik daar inmiddels wel afgeplukt om die ook op de rand van mijn doos te hangen zodat het allemaal wat beter droogt.

      • Stemma
        Stemma commented
        Editing a comment
        Gefeliciteerd!

      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Ik trek die grote toppen ook altijd zoveel mogelijk uit elkaar na een paar dagen, zodat er goed lucht bij kan.

      #20
      Gefeliciteerd, dat ziet er goed uit!
      Die van mij staat al 115 dagen en is nog niet klaar, dus 80 dagen is heel netjes hoor.
      Ik denk dat ik er ook niet zoveel afhaal als jij daar hebt geoogst.

      Comment


        #21
        Slome Joop Autoflower ook? Dat is wel erg lang dan, zeker met de langere dagen bij jullie in NL :o

        Gewicht nat is trouwens 136 gram (de hoofdtop alleen al 53 gram)
        Ik heb de topjes behoorlijk gesnoeid en ook de uitstekende suikerblaadjes bijgeknipt en de totale hoeveelheid trim was 26 gram en dat ligt ook te drogen om later in wat olijfolie op te lossen.


        Eerst was ik van plan wat te gaan watercuren maar dat ga ik toch niet doen omdat het proevertje wat ik al eerder had geoogst toch wel erg lekker was en ondanks het korte drogen niet scherp in de keel.
        Ik denk dat de kwaliteit van wiet hier dus gewoon dusdanig slecht is en mensen ook absoluut niet kunnen rollen waardoor ik enkel waardeloos te roken joints in mijn handen gedrukt krijg hier. Of is CBD wiet zoiezo zachter op de keel? Welke ervaren blower/kweker kan daar wat over zeggen?

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

        Comment


        • Ess
          Ess commented
          Editing a comment

        • Cleargreen
          Cleargreen commented
          Editing a comment
          Met mengen zal je wel zuinig moeten zijn met de Dinamed vanwege de hoge CBD:THC verhouding daarvan, beste even de rekenmachine erbij pakken.

          En dat geloof ik best dat twee jaar gecurede wiet t lekkerst. Ik heb echter geen idee hoe dat wietje wat ik gekregen heb precies bewaard is geweest.

        • Ess
          Ess commented
          Editing a comment
          Hoog op CBD heb ik geen last van maar teveel thc vind ik niet prettig.

        #22
        Hier een plaatje van de wortel, ik heb momenteel ook een glazen pot grond testje staan wanneer dat over een dag of 2 volledig bezonken is zal ik daar ook een foto van plaatsen zodat jullie kunnen zien hoeveel % zand, klei, silt en organische stof mijn mix ongeveeer had.

        Onder in de pot zat een laagje houtskool en daar zaten de wortels ook aardig ingegroeit dus kan met zekerheid zeggen dat ze tijdens de volledige kweek toegang tot water heeft gehad.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

        Comment


          #23
          Zoals ik al bang was is mijn op zondag avond geknipte wietje van 136 gram nat nu al gedroogt tot 36 gram, takjes buigen nog wel ipv te breken maar omdat het zo snel is gegaan vraag ik mij af of het niet beter is de boel nu al op te potten?

          En dan de boel natuurlijk extra goed in de gaten te houden, lv in mijn droog hok schommelt tussen de 39% en 52%, al heb ik al twee dagen niet gekeken dus is nog maar de vraag wanneer het die 52% voor het laatst gehaalt heeft en temperatuur tussen de 24-27 Celsius, wat nog meevalt aangezien we nog steeds tegen de 40C zitten hier overdag.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

          Comment


            #24
            Boter van maken en dan koekjes bakken dan heb je het stoned gevoel niet maar de relax en ontspanning wel .

            Laat het minimaal 10 dagen in de doos dan in pot en elke dag pot open even luchten. Mijn wiet was buiten in doos ook na 3 dagen krak droog
            God was never on your side..

            Comment


              #25
              Oorspronkelijk geplaatst door Cleargreen View Post
              de totale hoeveelheid trim was 26 gram en dat ligt ook te drogen om later in wat olijfolie op te lossen.
              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

              Comment


              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment


                .

              • Cleargreen
                Cleargreen commented
                Editing a comment

              • Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Zolang je QnQ maar de credits geeft voor de naam.

              #26
              4 en een halve dag zitten we inmiddels, LV was 31% in het hok en temp 27C. Takje getest en dat knakte toch mooi dus heb het in een 4250ml pot gestopt welke ik regelmatig zal luchten.
              Gewicht was inmiddels 34-35 gram, over een weekje zak ik de overtollige takjes er nog af knippen en dan het echte totaal gewicht plaatsen. zal net onder de 30 gram zitten vermoed ik.


              En weer vergeten mijn telefoon dwars te houden met de foto
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

              Comment


                #27
                En? Hoe smaakt ze? Wat zou ik graag een rook / vape verslag lezen van deze soort!
                Heb je al wat van dat lekkers uit de pot gesnoept en hoe beschrijf je het?

                "We are stardust, we are golden.
                And we've got to get ourselves back to the garden".

                Comment


                  #28
                  hey Ess, Ik ben echt super slecht in het beschrijven van smaken, daarnaast is dit de eerste wiet die ik in tijden rook dus kan ik het ook nergens mee vergelijken,
                  stoned wordt je er in ieder geval niet van maar het is wel enigszins relaxerend. Moet er wel bij zeggen dat ik voorheen ook geen tabak rookte dus dat zal ook invloed hebben, voor puur roken is ze nog een tikkeltje scherp in de keel maar dat zal met langer curen wellicht verdwijnen, als ik dat haal xD

                  De stamboom er ook maar even bij gezocht nadat Stemma die van de niet autoflower in jou post had geplaatst
                  https://en.seedfinder.eu/strain-info...ering/Dinafem/
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                  Comment


                  • Ess
                    Ess commented
                    Editing a comment
                    Hey Cleargreen. Bedankt voor je terugkoppeling. Ik las elders dat het relaxte effect van de fem versie ongeveer anderhalf uur echt merkbaar was en dat die daarna weg ebt. Heb je wel eens een vaporizer overwogen? Niks meer in de fik steken maar wel de dampen inhaleren. Stuk zachter voor de keel, mits je hem niet te hoog zet. Wel gaaf om te lezen dat de af versie ook een critical in de genen heeft. Dat vind ik een erg lekkere soort. Goeie tip he die site van Stemma

                  • Cleargreen
                    Cleargreen commented
                    Editing a comment
                    Nog niet echt overwogen eerlijk gezegt, in een ver verleden wel naar gekeken maar toen waren die dingen nog belachelijk duur al snap ik dat je zelfs toen de kosten er wel uithaalde als je nog wiet in de shop kocht omdat je er veel verder mee kwam.

                    Ja die site is echt top, kende hem al wel maar was hem al weer een beetje vergeten.
                Bezig...
                X