Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek beginneling in noordwest Italië

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweek beginneling in noordwest Italië

    Korting op 420shop
    Ik ben een volslagen beginner op dit gebied. In Nederland gebruikte ik ongeveer 50 gram hasj per jaar. Gekozen uit de duurdere variëteiten die de coffeeshop in het assortiment had. Wiet gebruikte ik maar sporadisch. Ik ga er van uit dat ik een oogst van ongeveer 100 gram nodig heb om een jaar voorraad op te bouwen die me een vergelijkbaar effect als de 50 gram hasj zal geven.

    Voor een snelle oogst koos ik Turing Autoflower. Die zou na 80/85 dagen oogstrijp zijn. Ons huurhuis was onbetaalbaar op temperatuur te stoken. Dus hebben we de CV maar uitgeschakeld en een extra trui aan getrokken. Helaas was het dus te koud om de half april gezaaide 3x autoturing en de 2x masterkush te ontkiemen. Het duurde ruim zes weken voordat we moed opgaven. Op 18 mei deden we een tweede poging met 2x autoturing, 1x masterkush, 1x silver haze, 1x gorilla glue en 1x white widow. Het was inmiddels een stuk warmer in huis. Alles ontkiemde binnen 48 uur behalve een autoturing die nooit ontkiemde.

    Omdat de schrik er goed inzat bestelde ik nog maar 2x5 zaadjes Afghan Kush Auto en Gorilla Zkittlez. Het duurde een kleine week voordat die vanuit Nederland arriveerden.Het pakje werd keurig over de schutting gegooid. (Zo lossen ze hier de problemen op voor het geval dat je niet thuis bent)