Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag White Widow Autoflower (Huismerk Wietzaadjes.nl) (Buitenkweek)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Kweekverslag White Widow Autoflower (Huismerk Wietzaadjes.nl) (Buitenkweek)

    Update- 23 augustus 2014 -
    Geur:
    Je kunt duidelijk merken dat de wiet nog moeten curen. Nog geen echte wietlucht. Behalve als je de top tot ongeveer voor de helft in je neus steekt.

    Smaak:
    Zoet, mag nog wat zachter op de keel. Dus, curen.

    Rook:
    Mooie witte rook wel! Dikke wolken jonguh!

    Effect:
    Wow, ik zoek bij rookverslagjes altijd naar een uitgebreide beschrijving van het effect, maar nu realiseer ik me pas hoe moeilijk dat is om uit te leggen. Maar goed, ik waag een poging.
    Oke, had de eerste op. Duurde even tot het effect kwam. Maar ik moest nog lopen toen ik de joint had gerookt. Kleuren waren mooier, liep zonder enige echte reden met een smile op m'n gezicht. Later leek het of mn zicht 200% was ingezoomd ofzo. Leek alsof ik vette grote handen had. Later naar binnen gegaan en even op de computer gegaan. Paar hilarische filmpjes gezien. Toen besloten dat het tijd werd om een echte film te kijken. Dus, lay back. Filmpje op. En kijken maa......... Snurk.

    Duuusssss.. Chill! Ben benieuwd hoe die is wanneer die he-le-maal klaar is


    De overige twee planten:

    Jaja, ik heb nog twee dames staan. Ontdekte vandaag iets. Heb de indruk dat ze een herma zijn :O. Zou niet weten hoe, voor zover ik weet komt dat door stress. Maar heb nog niks gedaan met de plant, klieven bijv.. Is het dan stress door het depressieve weer ofzo? Maaaarrrr.. Ik weet niet eens zeker of het wel beide herma's zijn. :p

    DSC_1043.jpg DSC_1045.jpg
    Da zijn mooie topkes joh.

    DSC_1044.jpg Herma.jpg
    Ik weet niet of het goed te zien is, maar het lijkt net of daar een soort bolletjes groeien. Maak me wat zorgen, kan iemand duidelijkheid verschaffen? Als het een herma is moet ik snel oogsten anders heb ik wiet vol zaad...


    Cheers,
    JessyB
    Last edited by JessyB; 20 August 2014, 23:32.

    Comment


      #77
      Re: Kweekverslag White Widow Autoflower (Huismerk Wietzaadjes.nl) (Buitenkweek)

      Hey JessyB!

      Haha topper man dat je er al ff heerlijk 1 hebt kunnen roken,
      ben blij dat het je bevalt!

      En wat betreft die bolletjes.. Ik kan het niet heel goed zien, maar
      het lijkt wel een beetje op wat ik ook heb (pagina 3 van mn kweekverslag)
      en had idd ook de vraag gesteld of dit symptonen van een herma is of niet,
      heb namelijk naast een pistel haartje ook een balletje verwijdert!

      Heb jij ook balletjes die zich vormen in de oksels van de plant of niet?

      Groetjess
      'God wants spiritual fruits, not religious nuts'

      Comment


        #78
        Re: Kweekverslag White Widow Autoflower (Huismerk Wietzaadjes.nl) (Buitenkweek)

        Ja, die had ik wel. Heb ze gewoon maar verwijderd. Maar ik kan het verschil niet echt onderscheiden tussen ballen en grote claxylen. Ik heb die dingen hoe dan ook weg gedaan. Er kwam een soort van haar / pistel uit die zo'n beetje dezelfde kleur had als het amber op de toppen..
        Last edited by JessyB; 20 August 2014, 23:50.

        Comment


          #79
          Re: Kweekverslag White Widow Autoflower (Huismerk Wietzaadjes.nl) (Buitenkweek)

          Juist, maar als het een mannetje is, is het toch een kaal/glad en hard balletje?
          Ik heb namelijk 1 plant die van 27 maart daar zitten namelijk een soort "zakjes"
          waar een amber/bruin haartje uit steekt, of is dit dan ook teken van een herma?!
          'God wants spiritual fruits, not religious nuts'

          Comment


            #80
            Re: Kweekverslag White Widow Autoflower (Huismerk Wietzaadjes.nl) (Buitenkweek)

            Volgens mij weet je net zoveel als mij over herma's en de symptomen ervan. Laten we even wachten tot de experts morgen ontwaken en ons misschien meer kunnen vertellen

            Misschien wel handig te vermelden:

            De zakjes waar ik het over heb, ruiken enorm als je ze aanraakt. Soort van wietlucht, maar toch wat anders. En plakken werkelijk als de ziekte. :p

            Comment


              #81
              Re: Kweekverslag White Widow Autoflower (Huismerk Wietzaadjes.nl) (Buitenkweek)

              Ik denk dat jullie dit bedoelen:
              En het is vrouwelijk.

              Comment


                #82
                Re: Kweekverslag White Widow Autoflower (Huismerk Wietzaadjes.nl) (Buitenkweek)

                Geen herma. Gewoon grote calyxen. Foto is wel wat onzuiver.
                Maar aan die toppen te zien van voor die foto mag je gerust zijn dat dit geen herma is. Als het herma zou zijn zou je het over de hele plant zien.

                Die balletjes met die bruine haartjes is uitgebloeide voorbloei.
                Pluk ze, droog ze en rook ze op.

                Thugz
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                Comment


                  #83
                  Re: Kweekverslag White Widow Autoflower (Huismerk Wietzaadjes.nl) (Buitenkweek)

                  @PyroNL:
                  Dat is het idd Ok gelukkig dat dit vrouwelijk is
                  ik kreeg het al ff spaans benauwd, thanks for the pic!

                  @Thugz
                  Topper, dankjewel voor de info dan kunnen wij met
                  een gerust hard door kweken, en strx vollop genieten
                  van een heerlijk wietje
                  'God wants spiritual fruits, not religious nuts'

                  Comment

                  Bezig...
                  X