Re: White Widow Autoflower Kweekverslag 2014
Bedankt voor de tip! Ga ik de volgende keer zeker gebruiken. Ik heb nu alleen de mix uit die potten die je kunt zien aan het begin van dit verslag. Daar zit wel het een en ander in qua wortelstimulator, maar er kan wel wat meer bij voor mijn gevoel.
White Widow Autoflower Kweekverslag 2014
Collapse
X
-
Opzich kan overpotten prima met een autoflower hoor. Een vriend van me heeft het ook gedaan. Voor het overpotten en erna gewoon wortelstimulator gebruikt. Die planten staan er gewoon goed bij.Leave a comment:
-
Ja inderdaad, helaas. Komt denk ik omdat ik ze meteen in de potten had moeten zetten, ipv eerst in kleintjes. De laatste twee gaan binnenkort ook om, dus eens kijken of de kwaliteit meevalt
Leave a comment:
-
Helaas een wat schrale oogst. Maar kwaliteit boven kwantiteit denk ik dan maar. Hoop dat het een lekker rokertje is.
Leave a comment:
-
Plant 2 is nu ook omgehaald, dit is het resultaat:Attached FilesLeave a comment:
-
De plant met vermoedelijk meeldauw op een aantal blaadjes heb ik nu geknipt en ligt te drogen. De rest staat nog eventjes in de zon in de hoop dat ze nog iets dikker worden
Leave a comment:
-
Vandaag zijn veel van de 'haartjes' bruin geworden. Alleen onderaan de planten zitten nog veel witte haartjes. De trichomen zijn op de 4 planten over het algemeen vrij milky, met hier en daar een aantal amber trichomen (bovenste toppen). Op de onderste toppen zijn de trichomen nog matig, maar wel milky-achtig.
Ik moet wel zeggen dat ik de toppen aardig dik vind geworden voor zulke kleine plantjes. Ze komen niet boven de 30 cm uit (helaas).
Heeft iemand enig idee wanneer deze planten geoogst kunnen worden, aangezien deze autoflowers geen heel lang leven hebben? Ze zijn geplant/ontkiemd op 16 mei (10 weken en 1 dag geleden).
Hieronder een foto's van de bovenste toppen, en eentje van de onderste 'witharige' toppen.Leave a comment:
-
lijkt me gewoon een man. Die kan in de kliko.Leave a comment:
-
Ik heb vandaag dit ontdekt. Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is? Lijkt mij een herma, maar weet het niet zeker.
(Sorry voor de misschien wat vage foto's.)Last edited by Smoke; 26 June 2014, 16:55.Leave a comment:
-
Zo nu heb je een flinke fout gemaakt,
die 34liter potten zijn veels te groot dit kost je de groei,omdat de plant nu de energie steekt in het wortelgestelsel,
en je zegt al dat de bloei verschijnselen eraankomen.
dus verwacht maar niet teveel,
ik heb zelf een ww autoflower ook gelijk in een 20liter pot gezet,ook deze pot zal waarschijnlijk te groot zijn en me opbrengst gaat kosten uiteindelijk,
heb een 2e autoflower in een 11liter pot, ideale pot, plant is volop aan het bloeien.
gr staff
Inderdaad! Helemaal niet over nagedacht... Ik ben snel naar de winkel geweest om 5 kleinere potten te kopen. Ik heb ze nu overgezet in potten van 10 liter. Voor nu heb ik ze in de 34 liter potten gegraven, gewoon omdat ik anders met 10 potten zit. Nu blijft het wat compacter.Attached FilesLeave a comment:
-
Zo nu heb je een flinke fout gemaakt,
die 34liter potten zijn veels te groot dit kost je de groei,omdat de plant nu de energie steekt in het wortelgestelsel,
en je zegt al dat de bloei verschijnselen eraankomen.
dus verwacht maar niet teveel,
ik heb zelf een ww autoflower ook gelijk in een 20liter pot gezet,ook deze pot zal waarschijnlijk te groot zijn en me opbrengst gaat kosten uiteindelijk,
heb een 2e autoflower in een 11liter pot, ideale pot, plant is volop aan het bloeien.
gr staffLeave a comment:
-
Daarom: autoflowers meteen in de grote pot zaaien.
Ze groeien maar een paar weken, dan is het op.
Hopelijk zetten ze nog even aan.Leave a comment:
-
Thanks!
Nu maar hopen dat ze een beetje door gaan groeien nu ze aarde met voeding hebben. De eerste dame begint geloof ik al bloeiverschijnselen te vertonen! Nog niet heftig, maar je kunt zien dat er iets aan het veranderen is
Leave a comment:
-
Hoppa dat doe je goed
Alles mooi en netjes en de plantjes zijn gezond
Groetjes!!Leave a comment:
-
Ze zijn nu allemaal overgezet in potten van 34 liter.Leave a comment:

Leave a comment: