Re: Kweekverslag Auto Silver Haze
Super idee! Bedankt QnQ, ik hoop echt op een goede kweek!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kweekverslag Auto Silver Haze
Collapse
X
-
Yep, desnoods zet je er een paar dagen een halve fles overheen als je 't niet vertrouwt.
Zet ze dan niet gelijk in de volle zon, dan vallen ze flauw.
Leave a comment:
-
Geen probleem jong, ik zou waarschijnlijk hetzelfde gereageerd hebben moest er iemand een domme opmerking maken !:p nog even ter confirmatie: jonge plantjes kunnen wel degelijk tegen een koude nacht dan, zolang het niet vriest,toch?
Sent from my iPhone using TapatalkLeave a comment:
-
Excuus voor de wat directe benadering van mij, maar ik ben altijd het liefst meteen duidelijk.
Eerst een paar weken roepen 'ooh-wat-goed' is niet mijn ding heh...als ik iets mis zie, zeg ik dat meteen.
Gelukkig ben je niet hard weg gerend.
Je kunt ze in het begin nog wel beschermen met dingetjes, maar daarover staat vast wel genoeg in het guerilla-deel van het forum.
Succes !Leave a comment:
-
Oké QNQ, bedankt voor de uitleg. Ga waarschijnlijk morgen dan zorgen voor een mooi plekske.
-
Het is een AUTOFLOWER.
Die kun je niet zo lang voorgroeien want die gaat na een paar weken vanzelf in bloei.
Als je die te lang in een (klein) potje laat krijg je een miniplantje.
Sterk tegen wat bedoel je ?Wanneer is het groot en sterk genoeg.
Rippers ? Nooit.
Slakken ? Nooit.
Koeien ? Nooit.
Tegen konijnen en herten ? Nooit.
Tegen de "kou" ? Als het niet vriest gaan ze niet dood.
Tegen het donker ? Komopnou...
Wanneer is het voor een autoflower OPTIMAAL ?
Begin juli zaaien. Dan heeft ze de mooiste dagen.
Wanneer de beste tijd is ligt ook aan de plek waar je ze wil planten.
Sommige dingen moet je gewoon zelf beslissen.Leave a comment:
-
De bedoeling is om de plantjes hier zo lang te laten staan tot ze groot en sterk genoeg zijn om in een bosje te zetten. De vraag is nu natuurlijk, wanneer is het groot en sterk genoeg?
-
Als moeder snap ik dat ouders er moeite mee hebben, dat had ik zelf namelijk ook. Ik had je verslag helemaal gelezen maar daaruit maak ik niet zo duidelijk op hoelang je ze thuis wilde laten staan ( volle grond kan ook thuis )en zolang je plantjes bij je ouders staan lopen zij het evt. risico.Last edited by Stemma; 2 June 2014, 12:32.Leave a comment:
-
Haha, ja inderdaad, maar dat kan ik Wel fixen! Ik ga even een topicje starten in het guerilla gedeelte om te kijken wanneer het optimaal is om hem te planten in volle grond, of kan mij hier iemand met doe vraag helpen?
-
Je moet wel met n flinke pot achter op de fiets strax
Suc6
Verstuurd van mijn GT-I9070 met TapatalkLeave a comment:
-
Dat is het plan he, je moest even naar boven scrollen en dan zag je het. Het is nu gewoon even veilig thuis voorkWeken om ze dan wild te zetten?
-
Als je nog thuis woont zal het lastig zijn om de plant te blijven verbergen zeker als je hem gaat ruiken in de bloei. Dat heen en weer slepen vinden de plantjes volgens mij ook niet fijn. Waarom zijn je ouders tegen ? Willen ze niet dat je blowt of zijn ze bang hun huis te worden uitgezet bij ontdekking van je planten ? Je kan niet stiekem plantjes neerzetten thuis en je ouders opzadelen met evt. problemen. Dus wees eerlijk en bespreek het met je ouders of zet de planten ergens in het 'wild' ...Vandaag overgeplant in een grotere pot. Nu gaat het wat riskant worden dat mijn ouders het niet vinden, ze zijn er namelijk nogal tegen. Overdag kan het buiten staan, want ik ben de hele dag thuis (examens enzo) tot 6 uur. Ze zullen zo wel genoeg zon krijgen zeker? Zou het al sterk genoeg zijn om de hele nacht buiten te staan? Let me know!
-
Vandaag overgeplant in een grotere pot. Nu gaat het wat riskant worden dat mijn ouders het niet vinden, ze zijn er namelijk nogal tegen. Overdag kan het buiten staan, want ik ben de hele dag thuis (examens enzo) tot 6 uur. Ze zullen zo wel genoeg zon krijgen zeker? Zou het al sterk genoeg zijn om de hele nacht buiten te staan? Let me know!
-
Ja dat is waar.. Bedankt voor de tip!
-
ik zou van dit potje ze eerst nog 2 weken in een 3 liter pot zetten,tot ze een centimeter of 20 zijn... als er nu een konijn passeert en aan begint te knagen is het sowieso einde verhaal...
Leave a comment:

Leave a comment: