3 x White Widow, 3 x Jack Herrer, 3 x Super Queen, 1x ??? - Super-Cropped & 100% organic!

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• chemmie
    replied
    Re: 3 x White Widow, 3 x Jack Herrer, 3 x Super Queen, 1x ??? - Super-Cropped & 100% organ

Mooi topic, dat ik deze nog niet eerder heb gezien! Mooie dikke planten. Wou dat ik zulke bomen kon kweken. (zou wel kunnen maar toch niet verstandig op balkon) Goed voorbereid ook, scheelt altijd een stuk. Succes nog even! Controleer je goed op rot?

Leave a comment:

• Stemma
    replied
    Re: 3 x White Widow, 3 x Jack Herrer, 3 x Super Queen, 1x ??? - Super-Cropped & 100% organ

Ik mis de foto's....

Leave a comment:

• Martje
    replied

Tjonge wat ziet dat er goed uit!

Leave a comment:

• LR2
    replied

Mooie verzameling man! Ziet er gezomd uit. Succes met de laatste loodjes

Leave a comment:

• JacktheBass
    replied

Staan er idd wel lekker bij, houden zo, wil ook wel zien hoe het afloopt!

Leave a comment:

• poepzak200
    replied

ziet er goed uit !!!!

Leave a comment:

• TP70
    replied

Het is te zien dat ze opknappen ja!
    Mooi man.
    Het weer zit gelukkig mee ja, ik had al meelij met de buitenkwekers.

Leave a comment:

• canabiszaadje
    replied

hoi ik begrijp dat overpotten niet zo goed wat is daar de rede voor?
    ik doe ze meteen een een grote pot zodat ik de eerste 3 maanden geen voeding hoef te geven.

bvd

Leave a comment:

• JessyB
    replied

Hey Mindfulnesz,

Jammer man.. Zo'n mooie voorbereiding.. En dan met je shag klauwen aan je planten gaan zitten.. Beetje stom, maar helaas..
    Zaad uit wiet kun je beter niet gebruiken voor zover ik weet. Kans is stukken groter dat het een herma wordt. Kun je beter feminized zaadjes kopen naar je eigen keuze. Haal je er toch makkelijk uit

Hoop voor je dat het een fijn wietje is man, wietje heeft in mijn kast prima gedroogd. Aangezien we dezelfde hebben moet het ook helemaal goed komen met die van jou

Groetjes,
    JessyB

Leave a comment:

• LR2
    replied

Zwarte necrotosiche vlekjes, Kalium tekort:

Nee, dat is paarsverkleuring door de kou. En mineervlieg op die laatste foto die voor die tunneltjes heeft gezorgd in je blad.
    Maar kalium toegevoegd dus, daar kun je een stikstofblokkade mee veroorzaken; verklaart geel blad in de toekomst. Moet je niks aan doen, want ze zijn al bijna rijp.

Je bent goed op weg, maar je moet niet teveel op zoek gaan naar problemen in je planten. Dan ga je veel te veel tijd stoppen in, tsja, problemen die er niet zijn en die dus ook niet opgelost hoeven worden.. Verspilling noemen ze dat. Die tijd kun je veel beter stoppen in de leuke dingen van het leven toch?
    Goed zorgen voor je planten betekent ook: ze met rust laten. Net als met opgroeiende kinderen.
    Ze zijn nu in een soort van pubertijd, als je dan teveel ouderlijk gezag gaat doordrukken, dan worden ze rebels

Leave a comment:

• diesel4666
    replied

Hey, knappe volle planten seg. Mooi.

Je hebt beendermeel toegevoegd voor het fosfortekort. Ik dacht dat organische stoffen altijd lange tijd nodig hebben om afgebroken te worden vooraleer door de plant opgenomen te kunnen worden. Niet?

Leave a comment:

• thugz
    replied

volgende week spreken ze van wat beter

Leave a comment:

• PyroNL
    replied

Ja wat een rotweer he, mijn autoflowers staan onder een parasol..
    Kan ze niet naar binnen halen helaas.
    Ze hebben een kwartiertje zon gehad vandaag dat schiet niet op hé.

Je planten staan er wel heel mooi bij
    Hopen op beter weer inderdaad, laat maar komen!

Gr.

Leave a comment:

• PyroNL
    replied

Ik ben het helemaal eens met mrKush
    Gr.

Leave a comment:

• mrKush
    replied

Je planten zien er erg goed uit, mooie bush in je tuin
    goed verslag! uitgebreid & duidelijk
    ga je zeker volgen!

Leave a comment:

Bezig...