Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

naar vorig jaar een beetje laat nu beetje vroeg mischien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    naar vorig jaar een beetje laat nu beetje vroeg mischien

    Korting op 420shop
    hallo allemaal eindelijk weer plantjes kweeken geweldig

    nou ben ik sinds 3 maart zaden gaan ontkiemen 5 dagen later waren ze allemaal boven zou niet weten wat voor soort het is want ik heb deze zaden uit eigen planten van vorig jaar ik vind vaak zaden tussen me wiet niet veel maar van een aardige oogst heb ik er toch telkens zo 15

    nu is het zo ik eigenlijk nog een beginner ben en er nog niet veel verstand van heb maar lees veel en doe het nu voor een derde keer en vind het gewoon al heel leuk vorig jaar een hoop geld aan uit gegeven helaas heb ik dat nu niet dus heb ik het nu gedaan met oude grond en weet niet of kwaad kan beter is natuurlijk vers grond maar ik heb

    daarom zaden ontkiemt in kiempluggen die ik nog had heb ze in water gedaan en met startbooster erin uitgeknepen zaden erin en 5 dagen later had ik kleine plantejes

    nu is het zo ze zijn allemaal opgekomen en ik wou er twee in de tuin gewoon in de grond die staan daar ook en twee heb ik in pot staan maar nu vermoed ik dat ik zeker twee mannen er tussen heb staan

    maar er word ook gezegd je het pas kan zien als ze gaan bloeien nu is het zo de planten die ik heb allemaal verschillend er uit zien ik zal fotos hier plaatsen en hoop de pro,s mij uit kunnen leggen wat ze hier zien

    ik krijg straks ook nog 5 blueberrys auto flower femi seeds die heb me pa ontkiemt en zijn kleine planten en komen deze kant op maar wie kan mij vertellen of ze denken ik hier mannen heb staan

    voor dat de andere planten komen wil ik geen man hebben staan maar ben te onevaren omdat te kunnen zien en zou het zo kunnen zijn doordat ik oude grond heb gebruikt

    dat een plant al kan gaan bloeien door de voeding die daar in heb gezeten of nog steeds zit omdat ik grond van vorig jaar gebruikt waar ik naatuurlijk al voeding heb gebruikt niet echt slim mischien nou hier fotos en hoop jullie me kunnen helpen

    alvast vriendlijk bedankt iedereen
    groetjes moh

    Afbeelding 001.jpgAfbeelding 001.jpg
    Afbeelding 552.jpgAfbeelding 551.jpgAfbeelding 209.jpgAfbeelding 209.jpg meer fotos volgen nog groette
Bezig...
X