Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen gezocht: snoeien in de bloei.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ervaringen gezocht: snoeien in de bloei.

Korting op 420shop
    yoow,

Is er iemand op het forum toevallig bekend met ‘schwazzen’ of simpeler gezegd het snoeien in de eerste en derde week van de bloei?

De reden waarom ik dit vraag is omdat ik dit jaar 5 planten in een scrog heb staan en dat blijkt nu een beetje héél erg krap te zijn. Alle takken en bladeren overwoekeren elkaar, het lijkt wel een jungle en daardoor is eigenlijk het nut van de scrog eigenlijk weg.. De planten staan nu in hun eerste week van de bloei dus het leek me een soort van ideaal moment. Zo kan ik de beschutte topjes alsnog licht gevenJ Ik moet toegeven dat ik er op google nog niet echt naar gezocht mede omdat ik deze week nauwelijks tijd zal hebben om er echt over te lezen. Excuses voor het kiezen van de makkelijke weg.

Ik ben er zelf nog niet helemaal gerust op vandaar mijn vraag naar jullie ervaringen met het snoeien(buiten).

Wel belangrijk om er bij te vermelden is dat ik dit jaar, nog geen twee weken geleden, last had van stamrot. Tak ruim afgeknipt, tot aan 2cm vd stam, vervolgens de wond met vaseline ingesmeerd en de plaats delict bespoten met waterstofperoxide.

Thanks alvast!!!
Bezig...
X